Betalen met klinkende munt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
iew.
Ik moet stoppen met anglicismen, hard cash is dus vrij vertaald geen hard geld.
Je punt was wel duidelijk hoor, ik wilde slechts even de ambetanterik uithangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
iew.
Ik moet stoppen met anglicismen, hard cash is dus vrij vertaald geen hard geld.
Mijn jong-volwassen leven is gevormd door de Engelse taal, deze Nederlandse uitdrukkingen zitten verdrukt in de donkere krochten van mijn brein, vlak naast de horrorervaring van de eerste flamoes te hebben aanschouwd.quote:
* Must - not - make - a - gross - comment *quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
vlak naast de horrorervaring van de eerste flamoes te hebben aanschouwd.
Damn right you won't.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Must - not - make - a - gross - comment *
Wacht maar tot ik in detail de penis ga omschrijven van de eerstvolgende ober die weer voorbijloopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met jou over kutjes praten zorgt iig altijd voor grote hilariteit, althans aan mijn kant.
Zolang je niet over brokken stront die tijdens het neuken door de kamer vloog begint doet het mij niet zoveel, immers heb ik ook een dergelijk exemplaar, daar waar jij een vrouwelijk geslachtsorgaan ontbeert (toch?).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik in detail de penis ga omschrijven van de eerstvolgende ober die weer voorbijloopt.
Goddank wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zolang je niet over brokken stront die tijdens het neuken door de kamer vloog begint doet het mij niet zoveel, immers heb ik ook een dergelijk exemplaar, daar waar jij een vrouwelijk geslachtsorgaan ontbeert (toch?).
Ah, u heeft het over remlof.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef waht het volgende:
Iedereen die het woord fascisme in de mond neemt zonder hiermee puur te verwijzen naar de perikelen van vorige eeuw rond de jaren 20 tot en met 40 is niet bezig met wetenschap maar met kansloos moddergooien.
Hij kan er ook wat van inderdaad.quote:
Hopelijk gaat het niet bij alle PvdA congressen zo. Misschien is hij wel gebrainwashed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef waht het volgende:
[..]
Hij kan er ook wat van inderdaad.
Maar goed, hij weet niet beter.
Ja diequote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Tien voor scriptie PVV en fascisme
Deze?
Ik moest aan de UvA denken, maar het was de universiteit tilburg.
Guilty by association.quote:'De politisering van de rancuneuze massamens, die geen geestelijke waarden erkent', zou hierbij de definitie van fascisme zijn. Omdat de huidige regering met de PVV regeert, zouden alle leden van het kabinet fascistisch zijn, zo stelt Riemen.
Die durf ik niet te lezen, potentiële hersenschadequote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
De reacties op dat soort nieuwsberichten zijn altijd wel erg vermakelijk. De hele rechtse kneuzenkermis draait weer finaal door
Heeft dat joch even mazzel dat ik zijn hoogleraar niet ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Tien voor scriptie PVV en fascisme
Deze?
Ik moest aan de UvA denken, maar het was de universiteit tilburg.
Dat ook iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
De reacties op dat soort nieuwsberichten zijn altijd wel erg vermakelijk. De hele rechtse kneuzenkermis draait weer finaal door
Daar speelt de linkse kneuzenkermis dan weer mooi op in:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
Mensen die zich zo makkelijk laten provoceren vormen inderdaad makkelijk vermaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
En nu is Lord_Vetinari ook nog gearriveerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen die zich zo makkelijk laten provoceren vormen inderdaad makkelijk vermaak.
Daar kom ik nooit maar deze van de begeleider is niet onaardigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef waht het volgende:
[..]
Daar speelt de linkse kneuzenkermis dan weer mooi op in:
http://www.joop.nl/leven/(...)ergevorderd_stadium/
Maar de Dagelijkse Standaard maakt zich er ook al weer druk om, dan weten we wel waar we aan toe zijn.quote:Via twitter laat de begeleider weten: 'Henk Bovekerk heeft een bijzonder scherpzinnige, academisch uitmuntende BA thesis geschreven over een maatschappelijk gevoelig thema. De thesis van Bovekerk is door mij, als begeleider en prof Jan Blommaert als tweede lezer met een 10 beoordeeld op grond van de kwaliteit. De PVV aanhangers moeten niet zo bang zijn voor een beetje kritiek en een scherpe academische analyse. Ik zeg t nog n keer: de scriptie is academisch briljant en als het hele mediacirkus in een kramp schiet, zegt dat wat over onze samenleving.
Die is ook vrij eenvoudig op de kast te krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:12 schreef Reya het volgende:
[..]
En nu is Lord_Vetinari ook nog gearriveerd.
Vonk en Stapel lieten ook het hele mediacircus in een kramp schieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit maar deze van de begeleider is niet onaardig
[..]
Maar de Dagelijkse Standaard maakt zich er ook al weer druk om, dan weten we wel waar we aan toe zijn.
Waar ging die over? Misschien was het niet sensationeel genoeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie heeft dit naar de media doorgespeeld dan?
Dat lijkt me een belangrijkere vraag.
Mijn scriptie kwam ook niet in het nieuws, met mijn enorm geweldige studentencijfer 7.
Waarschijnlijk verdient de student ook gewoon een hoog cijfer. Hij zal het in ieder geval beter onderbouwd hebben dan de roeptoeters hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit maar deze van de begeleider is niet onaardig
[..]
Maar de Dagelijkse Standaard maakt zich er ook al weer druk om, dan weten we wel waar we aan toe zijn.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie heeft dit naar de media doorgespeeld dan?
Dat lijkt me een belangrijkere vraag.
Mijn scriptie kwam ook niet in het nieuws, met mijn enorm geweldige studentencijfer 7.
Hij heeft wel een foute brilquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:16 schreef waht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verdient de student ook gewoon een hoog cijfer. Hij zal het in ieder geval beter onderbouwd hebben dan de roeptoeters hier.
Technisch gezien heb ik gewoon m'n werk gebruikt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar ging die over? Misschien was het niet sensationeel genoeg.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien heb ik gewoon m'n werk gebruikt.
Bah.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft wel een foute bril
[ afbeelding ]
Friek met hipster-bril.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom een heel nieuw onderzoek doen als mijn naam toch onder bedrijfsonderzoeken staan, gewoon de beste er uit plukken en opsturen en presenteren en klaar. Studeren als een baas.quote:
Een nogal schrikbarende overeenkomst zou je remlof en Friek_ samenvoegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Like a boss inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom een heel nieuw onderzoek doen als mijn naam toch onder bedrijfsonderzoeken staan, gewoon de beste er uit plukken en opsturen en presenteren en klaar. Studeren als een baas.
Positieve eraan is dat 't ook geclassificeerd werd door mij als bedrijfsgeheim dus het mag ook niet gepubliceerd worden. Nobody will ever find out.quote:
No chance.quote:
Vast, die v_P spoort compleet niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:28 schreef Cerbie het volgende:
Huis vol oorlogsmunitie in Bredevoort
v_P?
Zo lang het geen plagiaat is zal geen haan er naar kraaien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
No chance.
Het is gewoon langs de scriptiecommissie gegaan dus it's legit.
Wilders is compleet van padje.quote:
Lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef GSbrder het volgende:
Een 10 voor een scriptie. Man man man.
Als het een beetje redelijke carrièreperspectieven had, ging ik ook wat linkse docenten naar de mond lullen.
Lijkt me een publiciteitsstuntje.
Nee het was m'n eigen werk, maar in eerste instantie gemaakt voor de werkgever.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:34 schreef waht het volgende:
[..]
Zo lang het geen plagiaat is zal geen haan er naar kraaien.
Mij ook niet. Alsof een 10 voor een scriptie over Wilders serieus wordt genomen.quote:
Sowieso, een 10 voor een scriptie, over Fascisme in de Nederlandse politiek nogwel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Mij ook niet. Alsof een 10 voor een scriptie over Wilders serieus wordt genomen.
Leidt hooguit tot vingertje wijzen naar links van 'zie je wel'.
Ik snap het doel ook niet. Nu komt de universiteit Tilburg in opspraak omdat de hoogleraren daar kennelijk subjectief zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso, een 10 voor een scriptie, over Fascisme in de Nederlandse politiek nogwel.
Wie neemt dat serieus.
Met een 8 was de knaap ook cum laude geslaagd en dr geen Telegraaf-artikel aan gewijd. Scripties met tienen zijn zo zeldzaam dat ze nog weleens een beetje opvallen.quote:
Hoezo ben je met een 8 voor je scriptie cum laude geslaagd. Daar heb je wel wat meer 8tjes voor nodig. Daarnaast klopt je argumentatie gewoon niet. Hij heeft een 10 dus blablalla.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een 8 was de knaap ook cum laude geslaagd en dr geen Telegraaf-artikel aan gewijd. Scripties met tienen zijn zo zeldzaam dat ze nog weleens een beetje opvallen.
Ik gun die gozer alle geluk en alle cijfers van de wereld, maar een 10 voor een scriptie met dit onderwerp?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een 8 was de knaap ook cum laude geslaagd en dr geen Telegraaf-artikel aan gewijd. Scripties met tienen zijn zo zeldzaam dat ze nog weleens een beetje opvallen.
Ik wil wel graag weten waarom het zo 'academisch briljant' is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gun die gozer alle geluk en alle cijfers van de wereld, maar een 10 voor een scriptie met dit onderwerp?
Nouja niet geheel onterecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik snap het doel ook niet. Nu komt de universiteit Tilburg in opspraak omdat de hoogleraren daar kennelijk subjectief zijn.
Ja daarom, Wilders 'academisch' wegzetten als Fascist en de rest van het kabinet als NSB'ers is schijnbaar briljant genoeg voor nationale bekendheid en een 10?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil wel graag weten waarom het zo 'academisch briljant' is.
Kijk, DAT is een valide vraag. Dat is wat anders dan, zoals een enkeling hier doet, meteen allerlei verdachtmakingen uiten jegens de betrokkenen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil wel graag weten waarom het zo 'academisch briljant' is.
Sceptisch zijn is niet meteen een verdachtmaking, mafklapper.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, DAT is een valide vraag. Dat is wat anders dan, zoals een enkeling hier doet, meteen allerlei verdachtmakingen uit jegens de betrokkenen.
Sceptisch. Doe mij een lol zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sceptisch zijn is niet meteen een verdachtmaking, mafklapper.
Jij hebt gestudeerd, weet je hoe lastig het is om een 10 te halen voor een scriptie, en dan nota bene ook nog over een populistisch onderwerp? Ik bedoel, kom op zeg. Waarschijnlijk had Stephen Hawking himself nog geen 10 voor z'n scriptie.quote:
Het wordt pas over een week gepubliceerd las ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, DAT is een valide vraag. Dat is wat anders dan, zoals een enkeling hier doet, meteen allerlei verdachtmakingen uiten jegens de betrokkenen.
"valide" vraag. lol. Praat je in deze termen met iedereen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk, DAT is een valide vraag. Dat is wat anders dan, zoals een enkeling hier doet, meteen allerlei verdachtmakingen uiten jegens de betrokkenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |