Je post zou wel zo op te vatten zijn.quote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je post zou wel zo op te vatten zijn.
Ewa dan pak jij die doekoe mang en gooi jij op toonbank swa.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef Cerbie het volgende:
Ik moest de lounge op Hong Kong International ook met paypal betalen
En bankpas om cash te pinnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ewa dan pak jij die doekoe mang en gooi jij op toonbank swa.
Ik gebruikte in 't buitenland enkel cash en creditcard.
Pinnen kan veelal niet buiten Europa met je gewone debit card, dus gewoon pinnen met je creditcard. Bij geldautomaten werkt dat ding dan weer wel, en dan schuif je weer een lading cash in je portefeuille.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En bankpas om cash te pinnen.
Ik loop niet graag met cash op zak, ook (zeker) in het buitenland niet.
Meteen even naar klokjes gluren daarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef Cerbie het volgende:
Goed idee, zo eens een ovenschotel fixen.
Dat kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pinnen kan veelal niet buiten Europa met je gewone debit card, dus gewoon pinnen met je creditcard. Bij geldautomaten werkt dat ding dan weer wel, en dan schuif je weer een lading cash in je portefeuille.
Kijken kijken niet kopen, zoveel goedkoper is taxfree toch helemaal nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meteen even naar klokjes gluren daar
Wel een hele hoop moeitequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef von_Preussen het volgende:
Cash en creditcards zijn voor hipsters, eckte bazen gebruiken gewoon Eurocheque's!![]()
[ afbeelding ]
Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Old school zijn kost dan ook moeite.
Ja betaal jij maar een hotdog ergens met een Eurocheque.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef von_Preussen het volgende:
Cash en creditcards zijn voor hipsters, eckte bazen gebruiken gewoon Eurocheque's!![]()
[ afbeelding ]
Je hebt wel een punt, het obermeisje had zeker niet zo lief gelachen over mijn fooi als ik die met een Eurocheque had willen voldoen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja betaal jij maar een hotdog ergens met een Eurocheque.
My point exactly, harde biljetten maakt ze pas echt nat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, het obermeisje had zeker niet zo lief gelachen over mijn fooi als ik die met een Eurocheque had willen voldoen.
Mwah, je kwak aan bankbiljetten afwrijven totdat ze er hard van worden is ook weer zo'n ding hè.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
My point exactly, harde biljetten maakt ze pas echt nat.
iew.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, je kwak aan bankbiljetten afwrijven totdat ze er hard van worden is ook weer zo'n ding hè.
Betalen met klinkende munt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
iew.
Ik moet stoppen met anglicismen, hard cash is dus vrij vertaald geen hard geld.
Je punt was wel duidelijk hoor, ik wilde slechts even de ambetanterik uithangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
iew.
Ik moet stoppen met anglicismen, hard cash is dus vrij vertaald geen hard geld.
Mijn jong-volwassen leven is gevormd door de Engelse taal, deze Nederlandse uitdrukkingen zitten verdrukt in de donkere krochten van mijn brein, vlak naast de horrorervaring van de eerste flamoes te hebben aanschouwd.quote:
* Must - not - make - a - gross - comment *quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
vlak naast de horrorervaring van de eerste flamoes te hebben aanschouwd.
Damn right you won't.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Must - not - make - a - gross - comment *
Wacht maar tot ik in detail de penis ga omschrijven van de eerstvolgende ober die weer voorbijloopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met jou over kutjes praten zorgt iig altijd voor grote hilariteit, althans aan mijn kant.
Zolang je niet over brokken stront die tijdens het neuken door de kamer vloog begint doet het mij niet zoveel, immers heb ik ook een dergelijk exemplaar, daar waar jij een vrouwelijk geslachtsorgaan ontbeert (toch?).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik in detail de penis ga omschrijven van de eerstvolgende ober die weer voorbijloopt.
Goddank wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zolang je niet over brokken stront die tijdens het neuken door de kamer vloog begint doet het mij niet zoveel, immers heb ik ook een dergelijk exemplaar, daar waar jij een vrouwelijk geslachtsorgaan ontbeert (toch?).
Ah, u heeft het over remlof.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef waht het volgende:
Iedereen die het woord fascisme in de mond neemt zonder hiermee puur te verwijzen naar de perikelen van vorige eeuw rond de jaren 20 tot en met 40 is niet bezig met wetenschap maar met kansloos moddergooien.
Hij kan er ook wat van inderdaad.quote:
Hopelijk gaat het niet bij alle PvdA congressen zo. Misschien is hij wel gebrainwashed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef waht het volgende:
[..]
Hij kan er ook wat van inderdaad.
Maar goed, hij weet niet beter.
Ja diequote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Tien voor scriptie PVV en fascisme
Deze?
Ik moest aan de UvA denken, maar het was de universiteit tilburg.
Guilty by association.quote:'De politisering van de rancuneuze massamens, die geen geestelijke waarden erkent', zou hierbij de definitie van fascisme zijn. Omdat de huidige regering met de PVV regeert, zouden alle leden van het kabinet fascistisch zijn, zo stelt Riemen.
Die durf ik niet te lezen, potentiële hersenschadequote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
De reacties op dat soort nieuwsberichten zijn altijd wel erg vermakelijk. De hele rechtse kneuzenkermis draait weer finaal door
Heeft dat joch even mazzel dat ik zijn hoogleraar niet ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:03 schreef Cerbie het volgende:
Tien voor scriptie PVV en fascisme
Deze?
Ik moest aan de UvA denken, maar het was de universiteit tilburg.
Dat ook iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
De reacties op dat soort nieuwsberichten zijn altijd wel erg vermakelijk. De hele rechtse kneuzenkermis draait weer finaal door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |