Toen ik jong was had ik zo'n geromantiseerd beeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever single ben, maar misschien komt dat omdat ik niet verliefd ben momenteel
Morgen op TV tochquote:
Ach ja, dat zijn vaak fasesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen ik jong was had ik zo'n geromantiseerd beeld.
Nu niet meer
Jazeker.quote:
Wat slechtquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad
Paypal z'n service is trouwens ook heel goed.
Memes worden ook steeds toegankelijkerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als een jood de Tweede Wereldoorlog overleefde, maar nu vermoord wordt door Palestijnen, maakt dat Arabieren erger dan de Nazi’s?
Zelfde retoriek
Waarom niet eigenlijk? Ik denk dat een moord door Hitler niet erger is dan een Palestijn. Heeft Hitler überhaupt wel eens een Jood van kant gemaakt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als een jood de Tweede Wereldoorlog overleefde, maar nu vermoord wordt door Palestijnen, maakt dat Arabieren erger dan de Nazi’s?
Zelfde retoriek
Omdat het een onzinnige vergelijking is, wellichtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Ik denk dat een moord door Hitler niet erger is dan een Palestijn. Heeft Hitler überhaupt wel eens een Jood van kant gemaakt?
Ik vind jouw stelling anders niet moeilijk te beantwoorden. Tenminste, als Palestijnen uit zijn op het uitmoorden van Joden, dan maakt ze dat net zo slecht als nazi's lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat het een onzinnige vergelijking is, wellicht?
Disagree.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad
Paypal z'n service is trouwens ook heel goed.
Afhankelijk van het aantal vermoordde joden, de redenen die de Palestijn had en de middelen die hij daartoe gebruikte. Verder kan je inderdaad stellen: Duitsers waren niet zo heel slecht, ze waren gewoon intelligent, rationeel en grondig in hun daden. Niet veel immoreler dan de gemiddelde moordenaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind jouw stelling anders niet moeilijk te beantwoorden. Tenminste, als Palestijnen uit zijn op het uitmoorden van Joden, dan maakt ze dat net zo slecht als nazi's lijkt mij.
Sommige mensen hebben het idee dat ze alleen op de wereld zijn, en menen dat als ze niet binnen 5 minuten worden geholpen, dat de service slecht is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Disagree.
http://www.paypalsucks.com/
Ja, dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is PayPal?
Use your fucking creditcard.
Use both.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is PayPal?
Die gebruik je ook met paypalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is PayPal?
Niet per definitiequote:
Ik zie de toegevoegde waarde niet, als ik wil internetbankieren dan kan je gewoon overboeken via je bank, en als je wil betalen dan pak je je creditcard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |