Daar speelt de linkse kneuzenkermis dan weer mooi op in:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
De reacties op dat soort nieuwsberichten zijn altijd wel erg vermakelijk. De hele rechtse kneuzenkermis draait weer finaal door
Mensen die zich zo makkelijk laten provoceren vormen inderdaad makkelijk vermaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
De reacties op dat soort nieuwsberichten zijn altijd wel erg vermakelijk. De hele rechtse kneuzenkermis draait weer finaal door
En nu is Lord_Vetinari ook nog gearriveerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen die zich zo makkelijk laten provoceren vormen inderdaad makkelijk vermaak.
Daar kom ik nooit maar deze van de begeleider is niet onaardigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef waht het volgende:
[..]
Daar speelt de linkse kneuzenkermis dan weer mooi op in:
http://www.joop.nl/leven/(...)ergevorderd_stadium/
Maar de Dagelijkse Standaard maakt zich er ook al weer druk om, dan weten we wel waar we aan toe zijn.quote:Via twitter laat de begeleider weten: 'Henk Bovekerk heeft een bijzonder scherpzinnige, academisch uitmuntende BA thesis geschreven over een maatschappelijk gevoelig thema. De thesis van Bovekerk is door mij, als begeleider en prof Jan Blommaert als tweede lezer met een 10 beoordeeld op grond van de kwaliteit. De PVV aanhangers moeten niet zo bang zijn voor een beetje kritiek en een scherpe academische analyse. Ik zeg t nog n keer: de scriptie is academisch briljant en als het hele mediacirkus in een kramp schiet, zegt dat wat over onze samenleving.
Die is ook vrij eenvoudig op de kast te krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:12 schreef Reya het volgende:
[..]
En nu is Lord_Vetinari ook nog gearriveerd.
Vonk en Stapel lieten ook het hele mediacircus in een kramp schieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit maar deze van de begeleider is niet onaardig
[..]
Maar de Dagelijkse Standaard maakt zich er ook al weer druk om, dan weten we wel waar we aan toe zijn.
Waar ging die over? Misschien was het niet sensationeel genoeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie heeft dit naar de media doorgespeeld dan?
Dat lijkt me een belangrijkere vraag.
Mijn scriptie kwam ook niet in het nieuws, met mijn enorm geweldige studentencijfer 7.
Waarschijnlijk verdient de student ook gewoon een hoog cijfer. Hij zal het in ieder geval beter onderbouwd hebben dan de roeptoeters hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit maar deze van de begeleider is niet onaardig
[..]
Maar de Dagelijkse Standaard maakt zich er ook al weer druk om, dan weten we wel waar we aan toe zijn.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wie heeft dit naar de media doorgespeeld dan?
Dat lijkt me een belangrijkere vraag.
Mijn scriptie kwam ook niet in het nieuws, met mijn enorm geweldige studentencijfer 7.
Hij heeft wel een foute brilquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:16 schreef waht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verdient de student ook gewoon een hoog cijfer. Hij zal het in ieder geval beter onderbouwd hebben dan de roeptoeters hier.
Technisch gezien heb ik gewoon m'n werk gebruikt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar ging die over? Misschien was het niet sensationeel genoeg.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien heb ik gewoon m'n werk gebruikt.
Bah.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft wel een foute bril
[ afbeelding ]
Friek met hipster-bril.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom een heel nieuw onderzoek doen als mijn naam toch onder bedrijfsonderzoeken staan, gewoon de beste er uit plukken en opsturen en presenteren en klaar. Studeren als een baas.quote:
Een nogal schrikbarende overeenkomst zou je remlof en Friek_ samenvoegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Like a boss inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom een heel nieuw onderzoek doen als mijn naam toch onder bedrijfsonderzoeken staan, gewoon de beste er uit plukken en opsturen en presenteren en klaar. Studeren als een baas.
Positieve eraan is dat 't ook geclassificeerd werd door mij als bedrijfsgeheim dus het mag ook niet gepubliceerd worden. Nobody will ever find out.quote:
No chance.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |