Ik had zelf ook een populistisch onderwerp en had zoals ik al eerder zei een acht. En daar heb ik eerlijk gezegd weinig moeite voor hoeven doen. Goed, het was 1 maand bikkelen, maar dat was het dan ook wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt gestudeerd, weet je hoe lastig het is om een 10 te halen voor een scriptie, en dan nota bene ook nog over een populistisch onderwerp? Ik bedoel, kom op zeg.
Nee, dat het niet onmogelijk is, dat schijnt. Geloofwaardig is het niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een populistisch onderwerp en had zoals ik al eerder zei een acht. En daar heb ik eerlijk gezegd weinig moeite voor hoeven doen. Goed, het was 1 maand bikkelen, maar dat was het dan ook wel.
Wat ik wil zeggen is dat een 10 niet onmogelijk is - en dat je dan ook niet moet kijken naar het onderwerp, maar juist naar de inhoud.
Dat zeg ik, dan moet die kerel wel een enorm goede invulling hebben gegeven aan dit onderwerp, zeker gezien de conclusie als ik her en der zo lees. PVV is fascistisch en de coalitie heult met de vijand samen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een populistisch onderwerp en had zoals ik al eerder zei een acht. En daar heb ik eerlijk gezegd weinig moeite voor hoeven doen. Goed, het was 1 maand bikkelen, maar dat was het dan ook wel.
Wat ik wil zeggen is dat een 10 niet onmogelijk is - en dat je dan ook niet moet kijken naar het onderwerp, maar juist naar de inhoud.
Dat kan. Ik denk dat Breivik ook een 10 voor zijn "scriptie" had kunnen halen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan moet die kerel wel een enorm goede invulling hebben gegeven aan dit onderwerp, zeker gezien de conclusie als ik her en der zo lees. PVV is fascistisch en de coalitie heult met de vijand samen.
Met die linkse bende is een anti Wilders gezever stroop naar de bek. Enkel bij het bedenken had je al een 8. Je bent gewoon braaf en probeerde niet uniek te zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom word het woord 'academisch' dan in de mond genomen door z'n docent?quote:
Politiek is geen exacte wetenschap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, dat het niet onmogelijk is, dat schijnt. Geloofwaardig is het niet.
Voor de inhoud is een 10 is nog verder weg van de realiteit.
Spijker op de kop.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met die linkse bende is een anti Wilders gezever stroop naar de bek. Enkel bij het bedenken had je al een 8. Je bent gewoon braaf en probeerde niet uniek te zijn.
Zegt meer over jou dan over je scriptie.
Oh gut ja, je hebt inderdaad meer nodig dan alleen een 10 respectievelijk 8 voor je universitaire masterscriptie. Dat lijkt me evident. Ik bedoelde aan te geven dat een hoge waardering ook met een 8 of 9 voor de schrijver een positief resultaat had betekend, maar er geen 10 voor aan te pas hoefde te komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo ben je met een 8 voor je scriptie cum laude geslaagd. Daar heb je wel wat meer 8tjes voor nodig. Daarnaast klopt je argumentatie gewoon niet. Hij heeft een 10 dus blablalla.
Mijn ervaring is dat je met dergelijke onderwerpen enkel een hoog cijfer krijgt wanneer je de docent naar de bek lult.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik denk dat Breivik ook een 10 voor zijn "scriptie" had kunnen halen.
DAAROM. Snap je dan ook niks?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Politiek is geen exacte wetenschap.
Mijn scriptie ging niet over Wilders. Ik refereerde eenmaal naar hem in de inleiding. Je roept weer eens als een kip zonder kop.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met die linkse bende is een anti Wilders gezever stroop naar de bek. Enkel bij het bedenken had je al een 8. Je bent gewoon braaf en probeerde niet uniek te zijn.
Zegt meer over jou dan over je scriptie.
Als dat zo was (en jou kennende), dan had je wel een 10 gehaald voor je scriptie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je met dergelijke onderwerpen enkel een hoog cijfer krijgt wanneer je de docent naar de bek lult.
Ah, de reacties van een "goede gesprekspartner".quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ja, jaha, ja, haha, ja, 'tuurlijk joh, ja, ja, jazeker, ja, hm-hm, ja, hè, ja hè, absoluut.
Ik zat al aardig goed dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn scriptie ging niet over Wilders. Ik refereerde eenmaal naar hem in de inleiding. Je roept weer eens als een kip zonder kop.
Je zat al aardig goed?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zat al aardig goed dus.![]()
Dan weten we wel genoeg.
Zoals ik al zei heb ik een bedrijfsplan van mijn werk gepresenteerd als scriptie, nogal lastig om met de conclusie daarvan een leek (immers niet bekend met het bedrijf) naar de bek te lullen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo was (en jou kennende), dan had je wel een 10 gehaald voor je scriptie.
Dat het nergens over ging moge wel duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn scriptie ging niet over Wilders. Ik refereerde eenmaal naar hem in de inleiding. Je roept weer eens als een kip zonder kop.
Dat zou in het geval van een leek toch juist prima moeten kunnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik een bedrijfsplan van mijn werk gepresenteerd als scriptie, nogal lastig om met de conclusie daarvan een leek (immers niet bekend met het bedrijf) naar de bek te lullen.
Bedankt voor het bewijzen van mijn eerdere punt in dit topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat het nergens over ging moge wel duidelijk zijn.
Uiteraard. Jou kennende, dat je al zei dat het populistisch was, je kleine toegave al, en de grote kans dat je het wss mooier wilt maken dan het is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zat al aardig goed?Je weet niet eens waar mijn scriptie over ging, doch meen je er wel allerlei uitspraken over te kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |