En na 3 dagen nog steeds sperma in je haar?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef Tem het volgende:
Een 10 met een mooie krul van de meester en een plakplaatje!
1983 belde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
ZweefteefjesDeze meldt ik aan bij vandale.
Je weet dat het woord al sinds de jaren 80 wordt gebruikt, als het niet eerder is?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. En nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat het woord al sinds de jaren 80 wordt gebruikt, als het niet eerder is?
Wat knap van je!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Ah oke, dan begrijp ik ook waarom je het woord contradictie zo raar vindt.quote:
Deze toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat het woord al sinds de jaren 80 wordt gebruikt, als het niet eerder is?
Ik vind het raar dat jij in deze kring in deze termen spreekt alsof je jezelf daarmee denkt te verheffen boven anderen. In plaats van dat je je op de inhoud richt..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah oke, dan begrijp ook waarom je het woord contradictie zo raar vindt.
Nog even en hij komt met "mijns inziens"... das ook zon lekkere.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij in deze kring in deze termen spreekt alsof je jezelf daarmee denkt te verheffen boven anderen. In plaats van dat je je op de inhoud richt..
In deze kring? Ik beschouw waht en voorschrift niet als laagopgeleide kleuters die het woord zweefteef bij de Van Dale willen melden. Dus in die kringen is het een heel normale term.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij in deze kring in deze termen spreekt alsof je jezelf daarmee denkt te verheffen boven anderen. In plaats van dat je je op de inhoud richt..
Eckte baasen schrijven dat immer als m.i.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog even en hij komt met "mijns inziens"... das ook zon lekkere.
Nee, ik ben niet katholiek.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En na 3 dagen nog steeds sperma in je haar?
Gewoon met minimale inzet maximaal resultaat boeken.
imo is het nieuwe m.i.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eckte baasen schrijven dat immer als m.i.
Echte bazen hebben typisten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eckte baasen schrijven dat immer als m.i.
Anglicismen zijn mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
imo is het nieuwe m.i.
Je loopt achter.
Een man met een zieke geest. Maar ja, de Hongaren hebben er zelf op gestemd. Wie niet luisteren wil.........quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef GSbrder het volgende:
Wat vind jij van Orbán in Hongarije, betyar?
Ik kan ook goed neuken. Kom hier en buig je maar voorover.quote:
De praktijk komt pas in de masterfase, de eerste 3 jaar is je hoofd volstampen met arresten en uitleg van wetteksten. Geven ze nog oefenrechtbank in de bachelorfase? Is ook leuk namelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Nautilus. het volgende:
Rechten is zowat de enige studie waar je met minimale inzet nooit een maximaal resultaat kunt boeken. Als je de arresten niet kent, ben je simpelweg fucked. Ok, ik geef toe dat het niet de meest intellectuele studie is, maar toch, je moet er veel voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |