Er werken veel gladde jongens als accountant. Dat zou jij toch leuk moeten vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd gedaan als werk, ik vond het zeer interessant en leuk werk om te doen. Interessanter dan werken met cijfertjes in ieder geval, kreeg laatst een functie voorgelegd als Junior Accountant bij een grote firma maar zie 't mezelf echt niet doen.
IPO begeleider bij grote banken verdient ook grof grof geld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
Econometrie is volgens mij nog de studie waar je de meeste knaken mee binnen kunt halen, lekker ingewikkelde financiėle producten bedenken, daar zijn de banken gek op.
Ik hekel de advocatuur dan ook eveneens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Prachtbedrijf. Veel minder Youp van 't Hek-klonen dan bij de grote advocatenkantoren, hoor.
Nee ik hou niet van numbercrunching, gewoon niet mijn wereld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er werken veel gladde jongens als accountant. Dat zou jij toch leuk moeten vinden.
En dan te bedenken dat onze generatie waarschijnlijk tot z'n 75'ste door zal moeten werken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
Sowieso is werken eigenlijk maar kut.
Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat onze generatie waarschijnlijk tot z'n 75'ste door zal moeten werken.
Ik ook, maar het ABP jat momenteel teveel van mijn geld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
Gooi maar omhoog die AOW, ik vind werken heerlijk.
Idd, zodat de generatie van Mark Rutte nog eventjes lekker goedkoop van allerhande voordeeltjes gebruik kan maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat onze generatie waarschijnlijk tot z'n 75'ste door zal moeten werken.
Werken voor jezelf is leuk ja, werken voor de belastingdienst niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
Gooi maar omhoog die AOW, ik vind werken heerlijk.
Zal mij een zorg zijn, als je netto loon maar hoog genoeg is vind ik 't best.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Werken voor jezelf is leuk ja, werken voor de belastingdienst niet.
Het nettosalaris interesseert mij anders meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn, als je bruto loon maar hoog genoeg is vind ik 't best.
Ja onduidelijk, bedoelde meer dat er dan genoeg overblijftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het nettosalaris interesseert mij anders meer.
Jij deed economie he...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja onduidelijk, bedoelde meer dat er dan genoeg overblijft
Maar heb er maar netto van gemaakt.
Nee, de totale afdracht aan belasting interesseert mij meer dan hetgeen wat ik verdien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn, als je netto loon maar hoog genoeg is vind ik 't best.
Mijn ergernis erover spui ik er wel uit op FOK en verjaardagen.
Ja, het is gelukkig wel zo over 't algemeen dat iemand met een hoog bruto loon ook over 't algemeen wel een hoog netto loon heeft. Tenminste, vanaf de hoogste schaal.quote:
Boeie, elders verkondigd een hoogleraar allerlei zogenaamd wetenschappelijke artikelen over hoe ernstig gevaarlijk de Islam is. Same shit, different political opinion.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:11 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie nu pas die tien voor die scriptie.
Walgelijk. 10 is perfect, geen discussie meer mogelijk. Wilders is voortaan fascistisch. Toch maar mooi geregeld van die Stapelgekke Universiteit Tilburg....
Dan was het net zo debiel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Boeie, elders verkondigd een hoogleraar allerlei zogenaamd wetenschappelijke artikelen over hoe ernstig gevaarlijk de Islam is. Same shit, different political opinion.
Het gaat mij meer om het feit dat iedereen zich zo druk maakt om dit soort futiliteiten. En ik geef toe, ik maak mij daar ook met enige regelmaat schuldig aan.quote:
Post van het jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat iedereen zich zo druk maakt om dit soort futiliteiten. En ik geef toe, ik maak mij daar ook met enige regelmaat schuldig aan.
Daar vallen ook tienen, denk je?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Boeie, elders verkondigd een hoogleraar allerlei zogenaamd wetenschappelijke artikelen over hoe ernstig gevaarlijk de Islam is. Same shit, different political opinion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |