Toelichting niet nodig, lijkt mij eigenlijk. Toch voor de duidelijkheid:
Een studiegenote heeft op haar zuipvakantie een automonteur ontmoet die in Nederland in een gehucht woont. Zijn dagelijkse omgeving bestaat uit auto's repareren, chillen en in het weekend met zijn vrienden in zo'n keet chillen. Mijn studiegenoot volgt een universitaire studie en wil graag advocaat in
lutjebroek worden.
Laatst hadden wij een vergadering met twee andere (mannelijke) studiegenoten. Omdat wij samen een symposium organiseren, sluiten wij de vergadering altijd af met een soort van update over onze bezigheden en ontwikkelingen in het leven. Nu vertelde zij laatst dat ze een relatie had met een jongen. Natuurlijk vroegen wij wie het is en wat hij doet.

Wij keken alle drie met een

- hoofd naar haar nieuwe vangst. Zelf ben ik nog beleefd en feliciteer ik haar met haar nieuwe vangst, maar de jongens gingen haar feitelijk indirect afzeiken (
handig hoor een automonteur als vriendje... oh... heb je al een automonteur in je omgeving... wellicht toch op zoek gaan naar een loodgieter he

).
WO-studentes die geen jongens in hun eigen academische omgeving kunnen scoren

Zo sneu.
"Het geluk van het leven hangt af van de kwaliteit van je gedachten." - Marcus Aurelius
"Van liefde dromen is soms heerlijker dan ze te bedrijven." - Georges Guilbert