Pff, gewoon met rust latenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef robin007bond het volgende: [..] Nee, maar zo'n hippie hoofdband is zo vreselijk. Volgens mij doet ze het puur om me te provoceren
Ik heb al uitgelegd dat die dingen vaak associaties oproepen, dat het mensen vaak aan hippies moet denken en dat hippies het uitschot van de maatschappij zijn.
Ach, ze weet inmiddels wel hoe ik er over denk. Waarschijnlijk wordt ze nog wel gecorrigeerd door leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
ook dat is niet zo slim tegenover een meisje in de puberteit. Maak er een spottende opmerking over en ga weer over tot de orde van de dag
.
Hij was nogal toepasselijk natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 18:43 schreef Nautilus. het volgende:
Vervloekt, ik had dezelfde titel bedacht.
En anders probeer je deze:quote:Op woensdag 28 december 2011 18:42 schreef eriksd het volgende:
Gelwax, dat klinkt ook wel oke. Ik wil niet meer van die potten met van keihard wordende bagger.
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ze weet inmiddels wel hoe ik er over denk. Waarschijnlijk wordt ze nog wel gecorrigeerd door leeftijdsgenoten.
Die gebruik ik meestal. bevalt redelijk goed maar niet bij elke lengte even prettigquote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En anders probeer je deze:
[ afbeelding ]
Die van Garnier is ook wel oké.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En anders probeer je deze:
[ afbeelding ]
Mijn haar begint nu wat langer te worden, dus van die stevige gel gaat niet echt meer werken tenzij je een hele pot in één keer in je haar smeertquote:Op woensdag 28 december 2011 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die gebruik ik meestal. bevalt redelijk goed maar niet bij elke lengte even prettig
Mijn eerste biertje.quote:
Ik drink nog steeds geen alcohol.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn eerste biertje.![]()
Sterke drank was toen ik 5 of 6 was.... altijd leuk een oudere broer. Die ging experimenteren.
Het huis was te klein toen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds geen alcohol.
Heb een beetje hetzelfde probleem. Ik ga binnenkort maar weer naar de kapper, dat werkt ookquote:Op woensdag 28 december 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn haar begint nu wat langer te worden, dus van die stevige gel gaat niet echt meer werken tenzij je een hele pot in één keer in je haar smeert
Nou connecties zijn belangrijker.... en die heb ik. Ik heb een dossier dat ik het hele MT-team kan opblazen. En bij elke discussie krijg ik gepaste feedback.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:51 schreef Nautilus. het volgende:
Misschien kun je dan van jezelf zeggen dat je "je hele leven hard gewerkt hebt," maar ik voel me iets te intelligent om voor een bedrijf te werken waar machtsstructuren bestaan die nergens op slaan, en waar je de hele dag op je flikker krijgt.
Ik ken iemand die dat in z'n haar deed om een wetlook te krijgen.quote:
Wetlookquote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat in z'n haar deed om een wetlook te krijgen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ken iemand die dat in z'n haar deed om een wetlook te krijgen.
quote:
Ik heb er ook weinig mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wetlook
Alhoewel dat wel typisch 80's is. Maar toch is het verschrikkelijk.
Wollah, gemillimeterd jwtz.quote:
Snoeihard aanpakken dat hippietuig, vrede is voor mietjes!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als jij een dochter had, hoe zou jij dat dan doen? Gewoon laten gaan?
Ik vind zo'n hippie bandje bij meiden er wel leuk uitzien.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Snoeihard aanpakken dat hippietuig, vrede is voor mietjes!
Jij lijkt me ook wel zo'n type dat gaat bepalen wat voor kleding z'n dochter draagt (zelfs als dat niet seksueel getint is).quote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind zo'n hippie bandje bij meiden er wel leuk uitzien.
Zolang ze de rest van de hippie kledij maar achterwege laten, e.g. jute kledij of van die slobbebroeken en sandalen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Snoeihard aanpakken dat hippietuig, vrede is voor mietjes!
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel zo'n type dat gaat bepalen wat voor kleding z'n dochter draagt (zelfs als dat niet seksueel getint is).
Nog steeds?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar dat doen mijn ouders ook, dus ik weet niet anders.
Nee niet meer, maar we hebben nu toch dezelfde smaak.quote:
Een onjuiste gevolgtrekking.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan is de Thaise verassing van Remlof waarschijnlijk een echte man.
Wat mot je.quote:
Heeft de puberteit wel plaatsgevonden bij jou?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niet meer, maar we hebben nu toch dezelfde smaak.
Ik mag alleen geen lang haar, of tattoo's of piercings en weet ik wat.
Je vader heeft ook een voorliefde voor de leren broek zonder bilpartij?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niet meer, maar we hebben nu toch dezelfde smaak.
Ik mag alleen geen lang haar, of tattoo's of piercings en weet ik wat.
Zeker wel, het scheelt dat ik altijd al heb gewalgd van lang haar, tatoeages en piercings. En pauperige kledij heb ik nooit gewild, dus ach.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heeft de puberteit wel plaatsgevonden bij jou?
Dat heb ik eens gedaan voor een oud werkgever van formaat... ik was oud werknemer en weer ingehuurd. Gewoon mijn wagen op de directie parkeerplaats gezet (en zo dat ik 2 plaatsen in beslag nam). Ze wisten gelijk wie die asshole was. Maar ik kreeg geen verzoek om mijn wagen te verplaatsen. Project liep als een trein.quote:
Nah, ik weet nog dat wanneer ik aan kwam zetten met een broek met wat van die modieuze scheuren of vale plekken er in dat ik al opmerkingen kreeg waarom ik over straat ging als een sloeber.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Je vader heeft ook een voorliefde voor de leren broek zonder bilpartij?
Ach waarom waarom, waarom oud & nieuw, slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom die liggen op dag 2 toch aan diggelen.
Mijn voornemen is succesvol te zijn in het schooieren om een nieuwe auto.quote:
Mooi, ik hoop dat het je lukt.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een voornemen om dictator te worden.
Muttie handelt in derdehands BMW's.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn voornemen is succesvol te zijn in het schooieren om een nieuwe auto.
Binnen 3 maand, meer geduld heb ik niet en dan is m'n verjaardag.
Ik ga het advies van Bodar opvolgen en proberen beleefder te zijn. En meer sporten.quote:
En toen heb je wat anders aangetrokken?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik weet nog dat wanneer ik aan kwam zetten met een broek met wat van die modieuze scheuren of vale plekken er in dat ik al opmerkingen kreeg waarom ik over straat ging als een sloeber.
Ook een heel goed voornemen.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn voornemen is succesvol te zijn in het schooieren om een nieuwe auto.
Binnen 3 maand, meer geduld heb ik niet en dan is m'n verjaardag.
Nee gewoon gedragen wat ik wou.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef Tem het volgende:
[..]
En toen heb je wat anders aangetrokken?
Nee danku, heb niet zo'n zin om bij de eerste de beste politiecontrole aangehouden te worden omdat m'n voertuig gestolen blijkt te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Muttie handelt in derdehands BMW's.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee gewoon gedragen wat ik wou.
Hm nah, ik loop vanaf m'n 19e gewoon in nette doch moderne Nudie spijkerbroeken, of anders in pak.quote:
En dat terwijl ze niet eens zo opmerkelijk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ooit eens bijna een auto in de prak gereden dankzij deze reclame.
De vrachtwagens van Honkemoller zijn leuker.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dat terwijl ze niet eens zo opmerkelijk zijn.
Heb ik gehoord ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel beste Mercedes ever made. Die zijn niet kapot te krijgen.
Je moet wat.quote:
Ik had eerder dit in gedachten.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De vrachtwagens van Honkemoller zijn leuker.
#TrueFact
Getuige de Toyota, een typische Jemenietenbak.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lol. Ik gok dat de foto in Jemen is genomen.
De zwarte Ku Klux Clan.quote:
Altijd al een hobby van mij geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb ik gehoord ja.
Maar auto's zijn nooit mijn ding geweest, hoewel het wel jammer is dat ik er niet over mee kan praten.
Lekkere vent.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik had eerder dit in gedachten.
Klan.quote:
quote:
Die verlekkerde blik ook van die bestuurder, wtf?quote:
Dit zou ik hebben kunnen voorzien.quote:
Ze kijken naar de schoenen en weten meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Die verlekkerde blik ook van die bestuurder, wtf?
De Panamera.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Alleen die van Mr. Eddy. Verder, Mercedes
Koop dan deze Duitser:
[ afbeelding ]
Integendeel, de enige mooie.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Panamera.
De lelijkste Porsche der Porsches, op de boxter na dan wellicht.
Ik heb er wel respect voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze kijken naar de schoenen en weten meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit zou ik hebben kunnen voorzien.
Sorry schatjes, maar die twee gevallen aan weerszijden van die man vallen gewoon niet op.quote:
Just leaves more rampant totty for us real men, eh?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Sorry schatjes, maar die twee gevallen aan weerszijden van die man vallen gewoon niet op.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Sorry schatjes, maar die twee gevallen aan weerszijden van die man vallen gewoon niet op.
Quite right dear sir.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Just leaves more rampant totty for us real men, eh?
Laat Monolith hierbuiten.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Just leaves more rampant totty for us real men, eh?
I can see your point, glasses can be hot in the right circumstances.quote:
Kut dit is een poker call die RR wordt.... >> fold and sitting out.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I can see your point, glasses can be hot in the right circumstances.
[ afbeelding ]
Amerikaanse Gummbah.quote:
Don haz splitting headachz.quote:
I no so smart, wat bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kut dit is een poker call die RR wordt.... >> fold and sitting out.
True.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:01 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
9gag is wel de ultieme SOG
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:01 schreef Nautilus. het volgende:
Ik weet nog toen ik 18 was, kwam zij hier steeds voorbij.
Smalle schouders donker haar, haar ogen stonden blij.
Maar voor we echte vrienden waren ja dat duurde toch nog lang,
we hebben nachten lang gepraat tot de morgen kwam.
Ze zei toen:
Rocky, ik was toch nog nooit zo verliefd, ik weet niet wat er gebeurt. Want er komt toch wel meer bij kijken dan wat kussen en een flirt.
Ja, waar is die eigenlijk?quote:
Waar is Drugshond met z'n Eyewish Groeneveld als je 'm nodig hebt.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:24 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat meisje dat links op de foto staat wel leuk.
Hmm ja, hij heeft iemand bij zich die het over iedereen als nigga heeft. Ik dacht dat we daar net een akkefietje mee hadden gehad.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Alsof er niet genoeg ellende op de wereld is.
quote:
Autodidact is altijd al heel rechtlijnig geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm ja, hij heeft iemand bij zich die het over iedereen als nigga heeft. Ik dacht dat we daar net een akkefietje mee hadden gehad.
quote:
Het noemt zich Brownie Dutch Hef. Zegt mij niets.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Autodidact is altijd al heel rechtlijnig geweest.
Ze heeft inderdaad best dikke tieten.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef Nautilus. het volgende:
Wat is er dan mis met die meid? Je ziet dat ze met enige tegenzin in de lens kijkt, wat duidt op verlegenheid, terwijl ze wel een mooi lichaam heeft.
Daar wordt ze voor betaaldquote:Op woensdag 28 december 2011 20:43 schreef De_Nuance het volgende:
Lucille is zo aardig tegen haar gasten bij Lingo
Het was een sarcastische zin.quote:
Hehe, je kijkt zeker niet vaak Lingo.quote:
quote:
Niet vaak, maar ik weet wel wie ze is en hoe ze doet.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hehe, je kijkt zeker niet vaak Lingo.
Of die sneren naar mensen die het slecht doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De gemaakte glimlach van de vrouw is het dodelijkste wapen op aarde.
Ze heeft een rare neus.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef Nautilus. het volgende:
Wat is er dan mis met die meid? Je ziet dat ze met enige tegenzin in de lens kijkt, wat duidt op verlegenheid, terwijl ze wel een mooi lichaam heeft.
Ann Robinson(The Weakest Link) spant natuurlijk de kroonquote:Op woensdag 28 december 2011 20:43 schreef De_Nuance het volgende:
Lucille is zo aardig tegen haar gasten bij Lingo
Welnee joh. Wil je mijn vrouwenoordeel? Ik vind het een normaal meisje, niet heel mooi maar ook niet lelijk. Jij ziet gewoon meer door hoe ze kijkt, ze zal je wel ergens aan doen denken.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef Nautilus. het volgende:
Jullie geven me het gevoel dat ik niet voldoe, en dat voel ik.
Weet je wat het is? Jij noemt vaak vrouwen die je lief vindt die ik dan helemaal niet zo lief vind. Daarom dacht ik dat je het deze keer ook meendequote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef De_Nuance het volgende:
Hier een goed voorbeeld.
Ja oke die gasten zijn ook wel heel slecht
Wie dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Jij noemt vaak vrouwen die je lief vindt die ik dan helemaal niet zo lief vind. Daarom dacht ik dat je het deze keer ook meende
Ja ik zit te denken, maar het zijn er best al veel. Angela Groothuizen. Die van Boer zoekt Vrouw. Nog wel meer maar ik kom er zo snel niet op.quote:
Angela en Yvon denk.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik zit te denken, maar het zijn er best al veel. Angela Groothuizen. Die van Boer zoekt Vrouw. Nog wel meer maar ik kom er zo snel niet op.
Lady Di.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Angela en Yvon denk.
Meer zijn het er niet.
hihiquote:
Die tellen niet. Ik reken alleen dames die zich lief voordoen maar dat volgens mij niet zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 20:57 schreef De_Nuance het volgende:
Mag je die ook al niet.
Wat vind je van Tatcher of Elizabeth?
Vrouwen schijnen dat inderdaad beter te kunnen herkennen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Die tellen niet. Ik reken alleen dames die zich lief voordoen maar dat volgens mij niet zijn
Onze kroonprinses Maxima komt op mij oprecht lief over.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef De_Nuance het volgende:
Oke Disana,laten we het dan zo stellen welke beroemde vrouwen vind jij aardig of in ieder geval fijne persoonlijkheden?
Ben ik dan wel benieuwd naar.
Maar soms herken je het dus wel, zoals bij Lucille.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen dat inderdaad beter te kunnen herkennen.
Heb vaak een discussie met mijn zus over een bepaalde tante die volgens haar stiekem supergemeen is, maar ik mag haar eigenlijk wel.
Dat vind ik ook hele vriendelijke dames.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Onze kroonprinses Maxima komt op mij oprecht lief over.
In de politiek zitten ook wel sympathieke vrouwen:
Ineke van Gent
Jolande Sap
ooit Agnes Kant (die kon het niet meer aan)
Neelie Smit Kroes, ook al beschermde ze Hirsi Ali.
Nou, daar ben je wel even zoet mee
Phew. Ik dacht al dat je me een kreng zou gaan vindenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hele vriendelijke dames.
Nou ja in ieder geval je haat niet alle berekende vrouwen dus ik ben weer gerustgesteldquote:Op woensdag 28 december 2011 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Phew. Ik dacht al dat je me een kreng zou gaan vinden
Ja, en waarschijnlijk heeft Bernhard het gearrangeerd. Maar los daarvan heb ik haar nooit op gemenigheid of rare streken kunnen betrappen voorzover we haar te zien krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef De_Nuance het volgende:
Hoewel Máxima wel uit het bankenwereldje komt. En vast niet met WimLex om is getrouwd om zijn mooie looks.
Vandaag hoorde ik bij Prem nog zo'n aardig (maar politica dus berekenend) mens: Lea Bouwmeester van de PvdA. Ik denk dat we nog veel van haar gaan horen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja in ieder geval je haat niet alle berekende vrouwen dus ik ben weer gerustgesteld
Gisterenmorgen zat ik in het restaurant van de Bijenkorf een kop koffie te drinken met mijn ouders. Tegenover ons zat zo'n Gerard Cox/Joke Bruys-stelletje. De man had blauwe pretoogjes, en een grijze kuif die vroeger roodblond geweest moet zijn, en hij bemoeide zich met een appelbol die een beetje op zijn uitpuilende buik leek. Zij was mager en had een te bruin, te rimpelig gezicht. Ze nipte een beetje nuffig van een glaasje spa terwijl ze jaloerse blikken wierp naar de appelbol.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet je niet teveel aantrekken van wat Gerard Cox zegt.
Ja Prem is volgens mij nogal fan van haar, zat haar laatst bij DWDD ook op te hemelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaag hoorde ik bij Prem nog zo'n aardig (maar politica dus berekenend) mens: Lea Bouwmeester van de PvdA. Ik denk dat we nog veel van haar gaan horen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
Aaah Andre Rieu concert op 1.
Heerlijk, volume op 100.
U kent uw klassiekers.quote:
Barbaar.quote:
Geeft niet, ik hou wel van je hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef De_Nuance het volgende:
Iedereen is verliefd op jou, wordt mij hier gezegd.
Ik weet niet of ik het moet geloven.
Toch wel in the pocket dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, ik hou wel van je hoor.
Limburgse barbarismenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef Reya het volgende:
[..]
In de contramine jegens André Rieu zijn barbarismen een logische onmogelijkheid.
quote:Doe de raam even open!'
'Schud mij ook wat koffie in, wil je?'
'Stamp niet zo hard tegen die bal!'(Stampen ipv schoppen)
'Sjiek heej!'
Dat gedogende stuk orgaan ja, denk ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Ergens bij de maagstreek, daar komt het vandaan denk ik.
Was hij weer in een ik-haat-de-PvdA bui?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gedogende stuk orgaan ja, denk ik ook.
En Prem roosterde Lea vanochtend gewoon, hij is het er niet mee eens dat ze bij de PvdA zit.
Ja. Vond het wel sneu voor haar, hij viel haar aan een stuk door in de rede.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Was hij weer in een ik-haat-de-PvdA bui?
Typisch Prem.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Vond het wel sneu voor haar, hij viel haar aan een stuk door in de rede.
Mooie quote.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef De_Nuance het volgende:
Ook het anonieme, ongecensureerde gediscussieer op internet – de bron waaruit Breivik putte – kwam onder vuur te liggen. Online debatten ontaarden in de laagste vormen van communicatie, betoogde hoogleraar klassieke geschiedenis Ingvar Mæhle in de Noorse krant Dagbladet. Webfora weerspiegelen volgens hem niet de stem des volks, maar getormenteerde geesten als die van Anders Breivik, driftig concurrerend om het grootste gelijk. In het oude Athene was dat anders. De burgers die wat te zeggen hadden, en daartoe geprivilegieerd waren, klommen op het podium en schreeuwden de menigte toe. “Die vrijheid van meningsuiting was gekoppeld aan de vrijheid van verantwoordelijkheid”, doceerde de historicus. Een verantwoordelijkheid die nu verdrinkt in het anonieme internetmoeras, waar iedereen zich verschuilt achter een pseudoniem.
Ik zou niet willen beweren dat iedereen in NWS getormenteerd is. Wel ben ik het met hem eens dat de afwezigheid van grenzen mensen eerder rare dingen laat zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef De_Nuance het volgende:
Ook het anonieme, ongecensureerde gediscussieer op internet – de bron waaruit Breivik putte – kwam onder vuur te liggen. Online debatten ontaarden in de laagste vormen van communicatie, betoogde hoogleraar klassieke geschiedenis Ingvar Mæhle in de Noorse krant Dagbladet. Webfora weerspiegelen volgens hem niet de stem des volks, maar getormenteerde geesten als die van Anders Breivik, driftig concurrerend om het grootste gelijk. In het oude Athene was dat anders. De burgers die wat te zeggen hadden, en daartoe geprivilegieerd waren, klommen op het podium en schreeuwden de menigte toe. “Die vrijheid van meningsuiting was gekoppeld aan de vrijheid van verantwoordelijkheid”, doceerde de historicus. Een verantwoordelijkheid die nu verdrinkt in het anonieme internetmoeras, waar iedereen zich verschuilt achter een pseudoniem.
Je moet het ook niet letterlijk nemen natuurlijk. De discussie op webfora zijn over het algemeen wel vaak getormenteerd. Denk niet dat hij zegt dat iedereen op discussiefora een Breivik is.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet willen beweren dat iedereen in NWS getormenteerd is. Wel ben ik het met hem eens dat de afwezigheid van grenzen mensen eerder rare dingen laat zeggen.
Nee, zo las ik het ook niet hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 22:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je moet het ook niet letterlijk nemen natuurlijk. De discussie op webfora zijn over het algemeen wel vaak getormenteerd. Denk niet dat hij zegt dat iedereen op discussiefora een Breivik is.
En zo heilig vind ik de POLSC niet, hier kunnen we ook echt wel eens diep zinken met zijn allen. Van links tot rechts en van oud tot jong. Helaasch.quote:
Gelukkig bent u er voor de.. nuance.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En zo heilig vind ik de POLSC niet, hier kunnen we ook echt wel eens diep zinken met zijn allen. Van links tot rechts en van oud tot jong. Helaasch.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
Home Alone blijft toch de ultieme kerstfilm.
Dan ben ik er zeker steeds niet als jij diep zinktquote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En zo heilig vind ik de POLSC niet, hier kunnen we ook echt wel eens diep zinken met zijn allen. Van links tot rechts en van oud tot jong. Helaasch.
Ja zo'n fok-username blijft helaas aan je plakken.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig bent u er voor de.. nuance.
Kan me nog heugen dat we op eerste kerstdag met de hele familie naar Home Alone 2 gingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zie de sneeuwvlokjes altijd vallen als ik dit hoor met mijn ogen dicht.
Ik ben wat jonger, dus ik heug me kerstvakanties waar we samen met neefjes en nichtjes de hele avond kerstfilms op TV keken.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan me nog heugen dat we op eerste kerstdag met de hele familie naar Home Alone 2 gingen.
Zeker, daarna is het allemaal wat minder, gezeik etcquote:Op woensdag 28 december 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
Als je klein bent, is familie nog leuk (doel ik op ooms, tantes, die ellende)
Toen Home Alone 3 uitkwam, was ik al 12. Te oud voor die shizzle.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:44 schreef De_Nuance het volgende:
Home Alone 3 wel in de bioscoop gezien, wat een slechte film was dat zeg.
En je moet een film wel goed slecht maken als zelfs kinderen zich vervelen.
Haha wie weetquote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben ik er zeker steeds niet als jij diep zinkt
Ik was 7 en ik vond het echt een grote teleurstelling.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen Home Alone 3 uitkwam, was ik al 12. Te oud voor die shizzle.
En terecht. Later wel gehuurd uiteraard, en dat was een grote teleurstelling. Vooral omdat deeltje 1 en 2 zo geweldig waren.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik was 7 en ik vond het echt een grote teleurstelling.
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Of mijn normen liggen erg laag.
Ik wens jullie welterusten
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:55 schreef Dutchnative het volgende:
Home Alone 3, is dat die kutfilm over die chip, en ons geliefde acteurtje maar steeds de politie bellen?
quote:The original concept involved Macaulay Culkin's character, Kevin McCallister, returning as a teenager. However, the plan was scrapped as Culkin dropped out of acting three years earlier as he thought he was outgrowing "childish" roles. See more »
Het was wel meer van hetzelfde, maar als kind is het best leuk icm kerstsfeer.quote:
Met andere woorden; Culkin lag toen al flink met zn neus in de coke.quote:
Zegt iemand die Home Alone geweldig vind.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met andere woorden; Culkin lag toen al flink met zn neus in de coke.
Ik bedoel maar, heerlijk genoten van z'n Dresdener concert net.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef De_Nuance het volgende:
André Rieu en het levenslied zijn echter kunststukken.
Andre Rieu.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt iemand die Home Alone geweldig vind.
Alsof zijn muziek door hem geschreven is.quote:
Zeker, mooie herinneringen aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die een plezante jeugd hebben gehad houden van Home Alone.
Stoker.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef eriksd het volgende:
Andre Rieu is toch voor tokkies Koos?
Ik vind het soms wel eens jammer dat de kinderlijke naïviteit waarmee ik van dat soort films kon genieten heeft plaatsgemaakt voor een vorm van cynisch realisme.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die een plezante jeugd hebben gehad houden van Home Alone.
Ik vind het kut en voor tokkies.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Stoker.
Geef je eigen mening maar.
Rustig VS, die hele Rieu kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof zijn muziek door hem geschreven is.
Hij speelt het enkel met een orkest voor aangezien de rest van z'n repertoire allemaal al dood is, als je dat bagger vindt kraak dan niet Rieu af maar de meesters van Klassiek Europa. Het enige dat hij er mee doet is af en toe een modernere twist er aan geven, meer niet.
Mwoah, verbaasde me er vanavond over dat ik nog steeds kan gniffelen als er een strijkijzer op de smoel van de krullenbol landt.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel eens jammer dat de kinderlijke naïviteit waarmee ik van dat soort films kon genieten heeft plaatsgemaakt voor een vorm van cynisch realisme.
Ik vind het wel knap dat hij de hele wereld rondreist, voor tienduizenden mensen speelt en toch op het randje van faillissement verkeert. Een prestatie opzich.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig VS, die hele Rieu kan me gestolen worden.
Dat zeg je over alles in je leven.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig VS, die hele Rieu kan me gestolen worden.
StefanP was Anders Breivik?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef De_Nuance het volgende:
Ach, cynisch realisme is overrated.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel eens jammer dat de kinderlijke naïviteit waarmee ik van dat soort films kon genieten heeft plaatsgemaakt voor een vorm van cynisch realisme.
Zat zaken die me aan het hart gaan, maar die worden doorgaans niet sproken in de SC.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg je over alles in je leven.
Tevens is het een quote van je moeder bij je geboorte (naam uitgz.).
Wellicht omdat ze strafbaar zijn?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zat zaken die me aan het hart gaan, maar die worden doorgaans niet sproken in de SC.
Wel dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach, cynisch realisme is overrated.
het is niet alsof alle intelligente mensen cynisch worden op latere leeftijd.
Andre heeft een gat in de hand?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat hij de hele wereld rondreist, voor tienduizenden mensen speelt en toch op het randje van faillissement verkeert. Een prestatie opzich.
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel dus.
Start rethinking your life.
Niet helemaal waar. De meest cynische mensen zijn mislukte Tokkies.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel dus.
Start rethinking your life.
Andre kan omzet niet van winst onderscheiden ofzo. Gaat vanalles mis. Krijg je met een familiebedrijf waar zwakke broeders de scepter zwaaien.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Andre heeft een gat in de hand?
Van meer boeken word je enkel cynischer.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jij moet gewoon meer boeken lezen.
Ik bedoel ook niet cynisch in de zin van 'de hele wereld is kut', maar meer cynisch in de zin van dat ik niet meer zo kan opgaan in een verhaal als vroeger. Of dat nou een film, boek of game is.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach, cynisch realisme is overrated.
het is niet alsof alle intelligente mensen cynisch worden op latere leeftijd.
Het is ook een beetje gek om een verslaafde junk de hoofdrol te laten vertolken in een kinderfilm.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet cynisch in de zin van 'de hele wereld is kut', maar meer cynisch in de zin van dat ik niet meer zo kan opgaan in een verhaal als vroeger. Of dat nou een film, boek of game is.
O dat , dat vind ik ook jammer.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet cynisch in de zin van 'de hele wereld is kut', maar meer cynisch in de zin van dat ik niet meer zo kan opgaan in een verhaal als vroeger. Of dat nou een film, boek of game is.
Je moet dan ook geen Schoppenhauer lezen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van meer boeken word je enkel cynischer.
Kan het nog steeds. Ben namelijk een groot kind.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je theorieboek van je rijles?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb op een enkele uitzondering na, nooit de concentratie op kunnen brengen om een boek uit te lezen.
Sinds geschriften van Nietzsche ben ik hoe ik ben.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen Schoppenhauer lezen.
Ik durfde geen grap te maken...quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen Schoppenhauer lezen.
quote:
Daar bestaan cursussen en CD-roms voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je theorieboek van je rijles?
Oh wacht.
Wat de neuk?quote:
En heeft het geholpen?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar bestaan cursussen en CD-roms voor.
Mijn pa vindt het ook prachtig.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef Friek_ het volgende:
Mijn vader heeft met kerst een dvd van André Rieu gekregen. En als mijn vader zo'n cadeau krijgt, betekent dat het inmiddels zo wijdverspreid en vreselijk moet zijn dat geen enkele ziel met smaak nog er naar moet luisteren.
Dat dacht ik evenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk?
Hoezo interesseert mijn ondergoed jou ineens.![]()
Oh en het antwoord is nee.
Zegt meer over jouw familie dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef Friek_ het volgende:
Mijn vader heeft met kerst een dvd van André Rieu gekregen. En als mijn vader zo'n cadeau krijgt, betekent dat het inmiddels zo wijdverspreid en vreselijk moet zijn dat geen enkele ziel met smaak nog er naar moet luisteren.
Voordat je je verder aftrekt op je fantasie over mij, wil je ook nog weten welk merk?quote:
Wat een vreemde interesse.quote:
gevaarherkenning is een kwestie van meer dan de helft goed hebben, maar van de 40 overige vragen had ik er 39 goed en ik weet ook welke vraag ik fout had gegokt.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt meer over jouw familie dan.
Dat klopt.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt meer over jouw familie dan.
Hmm, ik was kantje boord weet ik nog. Wanneer moet je je praktijk doen?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gevaarherkenning is een kwestie van meer dan de helft goed hebben, maar van de 40 overige vragen had ik er 39 goed.
Dat merk is nu niet relevant, want je stelde dat je ze niet draagtquote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voordat je je verder aftrekt op je fantasie over mij, wil je ook nog weten welk merk?
Vorige week vrijdag voor de vierde keer gezakt dus aan de BNOR(staatsexamen).quote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm, ik was kantje boord weet ik nog. Wanneer moet je je praktijk doen?
Mijn God.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat merk is nu niet relevant, want je stelde dat je ze niet draagt:)
Dat zuigt mooi zeg. Duur geintje ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag voor de vierde keer gezakt dus aan de BNOR(staatsexamen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |