quote:
Niet vaak, maar ik weet wel wie ze is en hoe ze doet.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hehe, je kijkt zeker niet vaak Lingo.
Of die sneren naar mensen die het slecht doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De gemaakte glimlach van de vrouw is het dodelijkste wapen op aarde.
Ze heeft een rare neus.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef Nautilus. het volgende:
Wat is er dan mis met die meid? Je ziet dat ze met enige tegenzin in de lens kijkt, wat duidt op verlegenheid, terwijl ze wel een mooi lichaam heeft.
Ann Robinson(The Weakest Link) spant natuurlijk de kroonquote:Op woensdag 28 december 2011 20:43 schreef De_Nuance het volgende:
Lucille is zo aardig tegen haar gasten bij Lingo
Welnee joh. Wil je mijn vrouwenoordeel? Ik vind het een normaal meisje, niet heel mooi maar ook niet lelijk. Jij ziet gewoon meer door hoe ze kijkt, ze zal je wel ergens aan doen denken.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef Nautilus. het volgende:
Jullie geven me het gevoel dat ik niet voldoe, en dat voel ik.
Weet je wat het is? Jij noemt vaak vrouwen die je lief vindt die ik dan helemaal niet zo lief vind. Daarom dacht ik dat je het deze keer ook meendequote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef De_Nuance het volgende:
Hier een goed voorbeeld.
Ja oke die gasten zijn ook wel heel slecht
Wie dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Jij noemt vaak vrouwen die je lief vindt die ik dan helemaal niet zo lief vind. Daarom dacht ik dat je het deze keer ook meende
Ja ik zit te denken, maar het zijn er best al veel. Angela Groothuizen. Die van Boer zoekt Vrouw. Nog wel meer maar ik kom er zo snel niet op.quote:
Angela en Yvon denk.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik zit te denken, maar het zijn er best al veel. Angela Groothuizen. Die van Boer zoekt Vrouw. Nog wel meer maar ik kom er zo snel niet op.
Lady Di.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Angela en Yvon denk.
Meer zijn het er niet.
hihiquote:
Die tellen niet. Ik reken alleen dames die zich lief voordoen maar dat volgens mij niet zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 20:57 schreef De_Nuance het volgende:
Mag je die ook al niet.
Wat vind je van Tatcher of Elizabeth?
Vrouwen schijnen dat inderdaad beter te kunnen herkennen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Die tellen niet. Ik reken alleen dames die zich lief voordoen maar dat volgens mij niet zijn
Onze kroonprinses Maxima komt op mij oprecht lief over.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef De_Nuance het volgende:
Oke Disana,laten we het dan zo stellen welke beroemde vrouwen vind jij aardig of in ieder geval fijne persoonlijkheden?
Ben ik dan wel benieuwd naar.
Maar soms herken je het dus wel, zoals bij Lucille.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen dat inderdaad beter te kunnen herkennen.
Heb vaak een discussie met mijn zus over een bepaalde tante die volgens haar stiekem supergemeen is, maar ik mag haar eigenlijk wel.
Dat vind ik ook hele vriendelijke dames.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Onze kroonprinses Maxima komt op mij oprecht lief over.
In de politiek zitten ook wel sympathieke vrouwen:
Ineke van Gent
Jolande Sap
ooit Agnes Kant (die kon het niet meer aan)
Neelie Smit Kroes, ook al beschermde ze Hirsi Ali.
Nou, daar ben je wel even zoet mee
Phew. Ik dacht al dat je me een kreng zou gaan vindenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hele vriendelijke dames.
Nou ja in ieder geval je haat niet alle berekende vrouwen dus ik ben weer gerustgesteldquote:Op woensdag 28 december 2011 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Phew. Ik dacht al dat je me een kreng zou gaan vinden
Ja, en waarschijnlijk heeft Bernhard het gearrangeerd. Maar los daarvan heb ik haar nooit op gemenigheid of rare streken kunnen betrappen voorzover we haar te zien krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef De_Nuance het volgende:
Hoewel Máxima wel uit het bankenwereldje komt. En vast niet met WimLex om is getrouwd om zijn mooie looks.
Vandaag hoorde ik bij Prem nog zo'n aardig (maar politica dus berekenend) mens: Lea Bouwmeester van de PvdA. Ik denk dat we nog veel van haar gaan horen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja in ieder geval je haat niet alle berekende vrouwen dus ik ben weer gerustgesteld
Gisterenmorgen zat ik in het restaurant van de Bijenkorf een kop koffie te drinken met mijn ouders. Tegenover ons zat zo'n Gerard Cox/Joke Bruys-stelletje. De man had blauwe pretoogjes, en een grijze kuif die vroeger roodblond geweest moet zijn, en hij bemoeide zich met een appelbol die een beetje op zijn uitpuilende buik leek. Zij was mager en had een te bruin, te rimpelig gezicht. Ze nipte een beetje nuffig van een glaasje spa terwijl ze jaloerse blikken wierp naar de appelbol.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet je niet teveel aantrekken van wat Gerard Cox zegt.
Ja Prem is volgens mij nogal fan van haar, zat haar laatst bij DWDD ook op te hemelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaag hoorde ik bij Prem nog zo'n aardig (maar politica dus berekenend) mens: Lea Bouwmeester van de PvdA. Ik denk dat we nog veel van haar gaan horen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
Aaah Andre Rieu concert op 1.
Heerlijk, volume op 100.
U kent uw klassiekers.quote:
Barbaar.quote:
Geeft niet, ik hou wel van je hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef De_Nuance het volgende:
Iedereen is verliefd op jou, wordt mij hier gezegd.
Ik weet niet of ik het moet geloven.
Toch wel in the pocket dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, ik hou wel van je hoor.
Limburgse barbarismenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef Reya het volgende:
[..]
In de contramine jegens André Rieu zijn barbarismen een logische onmogelijkheid.
quote:Doe de raam even open!'
'Schud mij ook wat koffie in, wil je?'
'Stamp niet zo hard tegen die bal!'(Stampen ipv schoppen)
'Sjiek heej!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |