Waar is Drugshond met z'n Eyewish Groeneveld als je 'm nodig hebt.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:24 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat meisje dat links op de foto staat wel leuk.
Hmm ja, hij heeft iemand bij zich die het over iedereen als nigga heeft. Ik dacht dat we daar net een akkefietje mee hadden gehad.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Alsof er niet genoeg ellende op de wereld is.
quote:
Autodidact is altijd al heel rechtlijnig geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm ja, hij heeft iemand bij zich die het over iedereen als nigga heeft. Ik dacht dat we daar net een akkefietje mee hadden gehad.
quote:
Het noemt zich Brownie Dutch Hef. Zegt mij niets.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Autodidact is altijd al heel rechtlijnig geweest.
Ze heeft inderdaad best dikke tieten.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef Nautilus. het volgende:
Wat is er dan mis met die meid? Je ziet dat ze met enige tegenzin in de lens kijkt, wat duidt op verlegenheid, terwijl ze wel een mooi lichaam heeft.
Daar wordt ze voor betaaldquote:Op woensdag 28 december 2011 20:43 schreef De_Nuance het volgende:
Lucille is zo aardig tegen haar gasten bij Lingo
Het was een sarcastische zin.quote:
Hehe, je kijkt zeker niet vaak Lingo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |