Mijn voornemen is succesvol te zijn in het schooieren om een nieuwe auto.quote:
Mooi, ik hoop dat het je lukt.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een voornemen om dictator te worden.
Muttie handelt in derdehands BMW's.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn voornemen is succesvol te zijn in het schooieren om een nieuwe auto.
Binnen 3 maand, meer geduld heb ik niet en dan is m'n verjaardag.
Ik ga het advies van Bodar opvolgen en proberen beleefder te zijn. En meer sporten.quote:
En toen heb je wat anders aangetrokken?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik weet nog dat wanneer ik aan kwam zetten met een broek met wat van die modieuze scheuren of vale plekken er in dat ik al opmerkingen kreeg waarom ik over straat ging als een sloeber.
Ook een heel goed voornemen.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn voornemen is succesvol te zijn in het schooieren om een nieuwe auto.
Binnen 3 maand, meer geduld heb ik niet en dan is m'n verjaardag.
Nee gewoon gedragen wat ik wou.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef Tem het volgende:
[..]
En toen heb je wat anders aangetrokken?
Nee danku, heb niet zo'n zin om bij de eerste de beste politiecontrole aangehouden te worden omdat m'n voertuig gestolen blijkt te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Muttie handelt in derdehands BMW's.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee gewoon gedragen wat ik wou.
Hm nah, ik loop vanaf m'n 19e gewoon in nette doch moderne Nudie spijkerbroeken, of anders in pak.quote:
En dat terwijl ze niet eens zo opmerkelijk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ooit eens bijna een auto in de prak gereden dankzij deze reclame.
De vrachtwagens van Honkemoller zijn leuker.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dat terwijl ze niet eens zo opmerkelijk zijn.
Heb ik gehoord ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel beste Mercedes ever made. Die zijn niet kapot te krijgen.
Je moet wat.quote:
Ik had eerder dit in gedachten.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De vrachtwagens van Honkemoller zijn leuker.
#TrueFact
Getuige de Toyota, een typische Jemenietenbak.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lol. Ik gok dat de foto in Jemen is genomen.
De zwarte Ku Klux Clan.quote:
Altijd al een hobby van mij geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb ik gehoord ja.
Maar auto's zijn nooit mijn ding geweest, hoewel het wel jammer is dat ik er niet over mee kan praten.
Lekkere vent.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik had eerder dit in gedachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |