Ik heb er ook weinig mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wetlook
Alhoewel dat wel typisch 80's is. Maar toch is het verschrikkelijk.
Wollah, gemillimeterd jwtz.quote:
Snoeihard aanpakken dat hippietuig, vrede is voor mietjes!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als jij een dochter had, hoe zou jij dat dan doen? Gewoon laten gaan?
Ik vind zo'n hippie bandje bij meiden er wel leuk uitzien.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Snoeihard aanpakken dat hippietuig, vrede is voor mietjes!
Jij lijkt me ook wel zo'n type dat gaat bepalen wat voor kleding z'n dochter draagt (zelfs als dat niet seksueel getint is).quote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind zo'n hippie bandje bij meiden er wel leuk uitzien.
Zolang ze de rest van de hippie kledij maar achterwege laten, e.g. jute kledij of van die slobbebroeken en sandalen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Snoeihard aanpakken dat hippietuig, vrede is voor mietjes!
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel zo'n type dat gaat bepalen wat voor kleding z'n dochter draagt (zelfs als dat niet seksueel getint is).
Nog steeds?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar dat doen mijn ouders ook, dus ik weet niet anders.
Nee niet meer, maar we hebben nu toch dezelfde smaak.quote:
Een onjuiste gevolgtrekking.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan is de Thaise verassing van Remlof waarschijnlijk een echte man.
Wat mot je.quote:
Heeft de puberteit wel plaatsgevonden bij jou?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niet meer, maar we hebben nu toch dezelfde smaak.
Ik mag alleen geen lang haar, of tattoo's of piercings en weet ik wat.
Je vader heeft ook een voorliefde voor de leren broek zonder bilpartij?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niet meer, maar we hebben nu toch dezelfde smaak.
Ik mag alleen geen lang haar, of tattoo's of piercings en weet ik wat.
Zeker wel, het scheelt dat ik altijd al heb gewalgd van lang haar, tatoeages en piercings. En pauperige kledij heb ik nooit gewild, dus ach.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heeft de puberteit wel plaatsgevonden bij jou?
Dat heb ik eens gedaan voor een oud werkgever van formaat... ik was oud werknemer en weer ingehuurd. Gewoon mijn wagen op de directie parkeerplaats gezet (en zo dat ik 2 plaatsen in beslag nam). Ze wisten gelijk wie die asshole was. Maar ik kreeg geen verzoek om mijn wagen te verplaatsen. Project liep als een trein.quote:
Nah, ik weet nog dat wanneer ik aan kwam zetten met een broek met wat van die modieuze scheuren of vale plekken er in dat ik al opmerkingen kreeg waarom ik over straat ging als een sloeber.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Je vader heeft ook een voorliefde voor de leren broek zonder bilpartij?
Ach waarom waarom, waarom oud & nieuw, slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom die liggen op dag 2 toch aan diggelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |