Pff, gewoon met rust latenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef robin007bond het volgende: [..] Nee, maar zo'n hippie hoofdband is zo vreselijk. Volgens mij doet ze het puur om me te provoceren
Ik heb al uitgelegd dat die dingen vaak associaties oproepen, dat het mensen vaak aan hippies moet denken en dat hippies het uitschot van de maatschappij zijn.
Ach, ze weet inmiddels wel hoe ik er over denk. Waarschijnlijk wordt ze nog wel gecorrigeerd door leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
ook dat is niet zo slim tegenover een meisje in de puberteit. Maak er een spottende opmerking over en ga weer over tot de orde van de dag
.
Hij was nogal toepasselijk natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 18:43 schreef Nautilus. het volgende:
Vervloekt, ik had dezelfde titel bedacht.
En anders probeer je deze:quote:Op woensdag 28 december 2011 18:42 schreef eriksd het volgende:
Gelwax, dat klinkt ook wel oke. Ik wil niet meer van die potten met van keihard wordende bagger.
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ze weet inmiddels wel hoe ik er over denk. Waarschijnlijk wordt ze nog wel gecorrigeerd door leeftijdsgenoten.
Die gebruik ik meestal. bevalt redelijk goed maar niet bij elke lengte even prettigquote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En anders probeer je deze:
[ afbeelding ]
Die van Garnier is ook wel oké.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En anders probeer je deze:
[ afbeelding ]
Mijn haar begint nu wat langer te worden, dus van die stevige gel gaat niet echt meer werken tenzij je een hele pot in één keer in je haar smeertquote:Op woensdag 28 december 2011 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die gebruik ik meestal. bevalt redelijk goed maar niet bij elke lengte even prettig
Mijn eerste biertje.quote:
Ik drink nog steeds geen alcohol.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn eerste biertje.![]()
Sterke drank was toen ik 5 of 6 was.... altijd leuk een oudere broer. Die ging experimenteren.
Het huis was te klein toen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds geen alcohol.
Heb een beetje hetzelfde probleem. Ik ga binnenkort maar weer naar de kapper, dat werkt ookquote:Op woensdag 28 december 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn haar begint nu wat langer te worden, dus van die stevige gel gaat niet echt meer werken tenzij je een hele pot in één keer in je haar smeert
Nou connecties zijn belangrijker.... en die heb ik. Ik heb een dossier dat ik het hele MT-team kan opblazen. En bij elke discussie krijg ik gepaste feedback.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:51 schreef Nautilus. het volgende:
Misschien kun je dan van jezelf zeggen dat je "je hele leven hard gewerkt hebt," maar ik voel me iets te intelligent om voor een bedrijf te werken waar machtsstructuren bestaan die nergens op slaan, en waar je de hele dag op je flikker krijgt.
Ik ken iemand die dat in z'n haar deed om een wetlook te krijgen.quote:
Wetlookquote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat in z'n haar deed om een wetlook te krijgen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ken iemand die dat in z'n haar deed om een wetlook te krijgen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |