Je bent toch geen strenge bazige moslim?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:24 schreef robin007bond het volgende:
Mijn zusje komt thuis met zo'n hippie-hoofdbandje en een kettinkje met zo'n peace thuis
Ik heb tegen haar gezegd dat ik als broer niet wil dat ze daar mee naar school toe gaat e.d.
No thnx.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:28 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind reclame altijd heel mooi.
Vooral in grote steden. Hele grote schermen en billboards
Het is voor haar eigen bestwil.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ga je niet voor je zusje bepalen hoe zij zich moet kleden...
Nog tegenvallen? Voor een paar uurtjes "werk"? serieus?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan zou Derksen geen 50k meer krijgen voor een commercial? Ik vond het nog tegenvallen.
Nee, maar zo'n hippie hoofdband is zo vreselijk. Volgens mij doet ze het puur om me te provocerenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent toch geen strenge bazige moslim?
Hij mag zijn mening toch geven?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ga je niet voor je zusje bepalen hoe zij zich moet kleden...
Tsjonge jonge, waar bemoei je je meequote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n hippie hoofdband is zo vreselijk. Volgens mij doet ze het puur om me te provoceren![]()
Ik heb al uitgelegd dat die dingen vaak associaties oproepen, dat het mensen vaak aan hippies moet denken en dat hippies het uitschot van de maatschappij zijn.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is voor haar eigen bestwil.
Nee, hij zegt dat hij het als broer niet wil hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij mag zijn mening toch geven?
Wacht maar tot jouw dochter dat zou doenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]Ze is niet aan het naaktlopen oid.
Domme botte hork is bij deze bevestigd.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n hippie hoofdband is zo vreselijk. Volgens mij doet ze het puur om me te provoceren![]()
Ik heb al uitgelegd dat die dingen vaak associaties oproepen, dat het mensen vaak aan hippies moet denken en dat hippies het uitschot van de maatschappij zijn.
Laat ze dat samen maar uitvechten. Ze leren ervan.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef Nautilus. het volgende:
Hij mag zijn mening geven, ja, maar dan moet hij vervolgens niet lopen trollen als zijn mening, terecht, genegeerd wordt.
Als jij een dochter had, hoe zou jij dat dan doen? Gewoon laten gaan?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Domme botte hork is bij deze bevestigd.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij mag zijn mening toch geven?
bergdorpje in Afghanistanstyle is dat...quote:Ik heb tegen haar gezegd dat ik als broer niet wil dat ze daar mee naar school toe gaat e.d.
Deze clip is wel treffend voor haar periode.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is voor haar eigen bestwil.
Du_ke, doe je even normaal. Als iemand geen hork is dan is dat Robin wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Domme botte hork is bij deze bevestigd.
Halloooo, het is je dochter niet, het is je zusje en zij heeft in deze maatschappij net zoveel rechten als jij en volgens je ouders kennelijk ook, dus waar bemoei je je mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als jij een dochter had, hoe zou jij dat dan doen? Gewoon laten gaan?
Hij had meer kunnen krijgen. De Stones krijgen 4,4 miljoen voor een concert van een uur, Elton 3 en George Michael 3 voor een half uur. Who cares, het is maar geld.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nog tegenvallen? Voor een paar uurtjes "werk"? serieus?
Ho eens ff....ik had ... ehhm laat maar.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef robin007bond het volgende:
Nee, maar zo'n hippie hoofdband is zo vreselijk.
naaktlopen zou ik verbieden maar een touwtje om de kop en een hangertje zou ik me geen seconde druk om maken...quote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wacht maar tot jouw dochter dat zou doen
Natuurlijk, maar als broer wil je vaak toch je zusje tegen dit soort invloeden beschermen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Halloooo, het is je dochter niet, het is je zusje en zij heeft in deze maatschappij net zoveel rechten als jij en volgens je ouders kennelijk ook, dus waar bemoei je je mee.
Zijn gewoon belachelijk bedragen waar een normaal mens zich kapot moet werken.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij had meer kunnen krijgen. De Stones krijgen 4,4 miljoen voor een concert van een uur, Elton 3 en George Michael 3 voor een half uur. Who cares, het is maar geld.
Fijn voor Derksen, hoop dat hij er een leuke auto voor koopt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |