Ik vind dit straal bezopen. Klant betaalt uiteindelijk wel de rekening. Van mij mag dit kapitalisme omvallen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:51 schreef Picchia het volgende:
Ik vind dat nog wel meevallen, als je bedenkt hoe vaak bepaalde reclames op televisie komen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig wat die achterlijke BN-ers met een reclamespot verdienen.
Als een reclame voldoende nieuwe klanten of inkomsten genereert dan hoeft dat niet per se voor de klant negatief uit te pakken.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind dit straal bezopen. Klant betaalt uiteindelijk wel de rekening. Van mij mag dit kapitalisme omvallen.
Als dat zou moeten dan sowieso van binnenuit het systeem. Dan is de weg naar het doel een stuk aangenamer.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, waht, we moeten eens tegen die excessen in het geweer komen. Anders verandert er nooit wat.
Waar heb jij geen hekel aanquote:Op woensdag 28 december 2011 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan die BN-ers. Verdienen ze al bakken mee geld, dan gaan ze nog in zo'n irritante spot zitten_!
En dit natuurlijk. EG zat een paar dagen geleden nog te klagen over kerstmis.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar heb jij geen hekel aan?
Dat lijkt me niet zo'n goed criterium
Ik heb nooit aangegeven waar ik geen hekel aan hebt, dus dat kan jij niet wetenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar heb jij geen hekel aan?
Dat lijkt me niet zo'n goed criterium
Ik zei gisteren nog dat ik kinderen uit het Gooi "Eeuwige Kerst " hoorden zingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:59 schreef waht het volgende:
[..]
En dit natuurlijk. EG zat een paar dagen geleden nog te klagen over kerstmis.
Het lukt mij over het algemeen uitstekend.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Er valt niet meer om de reclame heen te zappen. Ook niet bij de publieken.
Of toevalquote:Op woensdag 28 december 2011 18:01 schreef Nautilus. het volgende:
Er zit niets anders op dan zelf BN'er te worden, EchtGaaf. En dat vereist toewijding, energie, een abonnement op de sportschool, en een goede kapper.
Is dat niet iets voor jou?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:01 schreef Nautilus. het volgende:
Er zit niets anders op dan zelf BN'er te worden, EchtGaaf. En dat vereist toewijding, energie, een abonnement op de sportschool, en een goede kapper.
Je moet steeds beter leren slalommen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lukt mij over het algemeen uitstekend.
Het scheelt als je al van nature iemand met Bierberhaar met Hipsterbril bent.quote:
Ondertitel: Bekentenissen van een winkeldief.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:03 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vul mijn zakken liever in de luwte.
Haha.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind dit straal bezopen. Klant betaalt uiteindelijk wel de rekening. Van mij mag dit kapitalisme omvallen.
Het was niet nieuw hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha.
Heb je weer wat gevonden om je aan te ergeren?
Imams zouden elkaar gewoon op laten blazen, dat is toch een stuk moderner?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:19 schreef Mutant01 het volgende:
Lulz @ priesters die elkaar met een bezem bewerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |