En dat terwijl ze niet eens zo opmerkelijk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ooit eens bijna een auto in de prak gereden dankzij deze reclame.
De vrachtwagens van Honkemoller zijn leuker.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dat terwijl ze niet eens zo opmerkelijk zijn.
Heb ik gehoord ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel beste Mercedes ever made. Die zijn niet kapot te krijgen.
Je moet wat.quote:
Ik had eerder dit in gedachten.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De vrachtwagens van Honkemoller zijn leuker.
#TrueFact
Getuige de Toyota, een typische Jemenietenbak.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lol. Ik gok dat de foto in Jemen is genomen.
De zwarte Ku Klux Clan.quote:
Altijd al een hobby van mij geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb ik gehoord ja.
Maar auto's zijn nooit mijn ding geweest, hoewel het wel jammer is dat ik er niet over mee kan praten.
Lekkere vent.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik had eerder dit in gedachten.
Klan.quote:
quote:
Die verlekkerde blik ook van die bestuurder, wtf?quote:
Dit zou ik hebben kunnen voorzien.quote:
Ze kijken naar de schoenen en weten meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Die verlekkerde blik ook van die bestuurder, wtf?
De Panamera.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Alleen die van Mr. Eddy. Verder, Mercedes
Koop dan deze Duitser:
[ afbeelding ]
Integendeel, de enige mooie.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Panamera.
De lelijkste Porsche der Porsches, op de boxter na dan wellicht.
Ik heb er wel respect voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze kijken naar de schoenen en weten meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit zou ik hebben kunnen voorzien.
Sorry schatjes, maar die twee gevallen aan weerszijden van die man vallen gewoon niet op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |