Dat gedogende stuk orgaan ja, denk ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Ergens bij de maagstreek, daar komt het vandaan denk ik.
Was hij weer in een ik-haat-de-PvdA bui?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gedogende stuk orgaan ja, denk ik ook.
En Prem roosterde Lea vanochtend gewoon, hij is het er niet mee eens dat ze bij de PvdA zit.
Ja. Vond het wel sneu voor haar, hij viel haar aan een stuk door in de rede.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Was hij weer in een ik-haat-de-PvdA bui?
Typisch Prem.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Vond het wel sneu voor haar, hij viel haar aan een stuk door in de rede.
Mooie quote.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef De_Nuance het volgende:
Ook het anonieme, ongecensureerde gediscussieer op internet – de bron waaruit Breivik putte – kwam onder vuur te liggen. Online debatten ontaarden in de laagste vormen van communicatie, betoogde hoogleraar klassieke geschiedenis Ingvar Mæhle in de Noorse krant Dagbladet. Webfora weerspiegelen volgens hem niet de stem des volks, maar getormenteerde geesten als die van Anders Breivik, driftig concurrerend om het grootste gelijk. In het oude Athene was dat anders. De burgers die wat te zeggen hadden, en daartoe geprivilegieerd waren, klommen op het podium en schreeuwden de menigte toe. “Die vrijheid van meningsuiting was gekoppeld aan de vrijheid van verantwoordelijkheid”, doceerde de historicus. Een verantwoordelijkheid die nu verdrinkt in het anonieme internetmoeras, waar iedereen zich verschuilt achter een pseudoniem.
Ik zou niet willen beweren dat iedereen in NWS getormenteerd is. Wel ben ik het met hem eens dat de afwezigheid van grenzen mensen eerder rare dingen laat zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef De_Nuance het volgende:
Ook het anonieme, ongecensureerde gediscussieer op internet – de bron waaruit Breivik putte – kwam onder vuur te liggen. Online debatten ontaarden in de laagste vormen van communicatie, betoogde hoogleraar klassieke geschiedenis Ingvar Mæhle in de Noorse krant Dagbladet. Webfora weerspiegelen volgens hem niet de stem des volks, maar getormenteerde geesten als die van Anders Breivik, driftig concurrerend om het grootste gelijk. In het oude Athene was dat anders. De burgers die wat te zeggen hadden, en daartoe geprivilegieerd waren, klommen op het podium en schreeuwden de menigte toe. “Die vrijheid van meningsuiting was gekoppeld aan de vrijheid van verantwoordelijkheid”, doceerde de historicus. Een verantwoordelijkheid die nu verdrinkt in het anonieme internetmoeras, waar iedereen zich verschuilt achter een pseudoniem.
Je moet het ook niet letterlijk nemen natuurlijk. De discussie op webfora zijn over het algemeen wel vaak getormenteerd. Denk niet dat hij zegt dat iedereen op discussiefora een Breivik is.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet willen beweren dat iedereen in NWS getormenteerd is. Wel ben ik het met hem eens dat de afwezigheid van grenzen mensen eerder rare dingen laat zeggen.
Nee, zo las ik het ook niet hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 22:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je moet het ook niet letterlijk nemen natuurlijk. De discussie op webfora zijn over het algemeen wel vaak getormenteerd. Denk niet dat hij zegt dat iedereen op discussiefora een Breivik is.
En zo heilig vind ik de POLSC niet, hier kunnen we ook echt wel eens diep zinken met zijn allen. Van links tot rechts en van oud tot jong. Helaasch.quote:
Gelukkig bent u er voor de.. nuance.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En zo heilig vind ik de POLSC niet, hier kunnen we ook echt wel eens diep zinken met zijn allen. Van links tot rechts en van oud tot jong. Helaasch.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
Home Alone blijft toch de ultieme kerstfilm.
Dan ben ik er zeker steeds niet als jij diep zinktquote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En zo heilig vind ik de POLSC niet, hier kunnen we ook echt wel eens diep zinken met zijn allen. Van links tot rechts en van oud tot jong. Helaasch.
Ja zo'n fok-username blijft helaas aan je plakken.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig bent u er voor de.. nuance.
Kan me nog heugen dat we op eerste kerstdag met de hele familie naar Home Alone 2 gingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zie de sneeuwvlokjes altijd vallen als ik dit hoor met mijn ogen dicht.
Ik ben wat jonger, dus ik heug me kerstvakanties waar we samen met neefjes en nichtjes de hele avond kerstfilms op TV keken.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan me nog heugen dat we op eerste kerstdag met de hele familie naar Home Alone 2 gingen.
Zeker, daarna is het allemaal wat minder, gezeik etcquote:Op woensdag 28 december 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
Als je klein bent, is familie nog leuk (doel ik op ooms, tantes, die ellende)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |