Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Op vrijdag 23 december 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende: Zo schandalig dat Sharon de vorige keer in de singoff stond... ze is het beste wat Marco te bieden heeft
Maar ze is nul komma nul likeable. Geen enkele gunfactor.
ik word echt niet goed van die zangstijl van Sharon. Ze maakt echt in elke zin die ze zingt een ad-lib, echt zo overdreven en irritant!!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 23 december 2011 21:21 schreef MissJ het volgende: ik word echt niet goed van die zangstijl van Sharon. Ze maakt echt in elke zin die ze zingt een ad-lib, echt zo overdreven en irritant!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op vrijdag 23 december 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende: John de Mol zal dit toch niet bedacht hebben toen hij de Voice ontwikkelde... dit heeft niks met een goeie stem te maken
Sharon heeft een geweldige stem, maar daar zou weer geen hond een concertkaartje voor kopen
Als je zijn medekandidaten ook over hem hoort (Charly tweette dat als hij Paul ziet dat de zon voor hem gaat schijnen en hij kent hem al een tijdje van voor The Voice) dan is het volgens mij écht een heel sympathieke gast.
En vorige week stond hij als hardste te klappen en juichen voor zijn concurrenten.
Kan iemand die jongen even waarschuwen, er heeft iemand op zn hoofd geschreven.
Als je zijn medekandidaten ook over hem hoort (Charly tweette dat als hij Paul ziet dat de zon voor hem gaat schijnen en hij kent hem al een tijdje van voor The Voice) dan is het volgens mij écht een heel sympathieke gast.
En vorige week stond hij als hardste te klappen en juichen voor zijn concurrenten.
Ik kijk 's ochtends nog wel eens een paulfilmpje op youtube zodat mn ochtendhumeur wat minder is.
Mij hoor je niet zeggen dat hij dit programma moet winnen. Maar ik vond dit briljant en ik zou hier voor betalen, niet voor die standaard zangkutten.
absoluut, maar nu zeg je eigenlijk dat als je een scheidsrechter bij een tenniswedstrijd zou zijn dat je degene met de grootste tieten zou laten winnen ipv degene met de meeste punten!
Op vrijdag 23 december 2011 21:28 schreef TheVulture het volgende: Ik irriteer me er altijd aan als iemand zonder hele goede stem ver komt... ik gun Paul best een carriere maar niet in dit programma
Er zitten echt mindere talenten in dit programma. Dus laat die er eerst maar uit gaan Paul hoeft ook echt niet te winnen, maar een paar rondjes verder en misschien nog eens verrassen met een ballad... gráág!
absoluut, maar nu zeg je eigenlijk dat als je een scheidsrechter bij een tenniswedstrijd zou zijn dat je degene met de grootste tieten zou laten winnen ipv degene met de meeste punten!
Wie zegt dat hij van grote tieten houdt?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Er zitten echt mindere talenten in dit programma. Dus laat die er eerst maar uit gaan Paul hoeft ook echt niet te winnen, maar een paar rondjes verder en misschien nog eens verrassen met een ballad... gráág!
In Team Roel is hij nog niet eens de zwakste nee... maar dat zegt niet veel dit jaar...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dude, The Voice of Holland: er doen meer buitenlanders dan ooit mee. Voice telt blijkbaar ook niet. Wat houden we over? The of. Daar voldoet Paul aan!
+1
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Hij gaat zekee nog wel ff verder, maar winnen doen gimmicks nooit
Op vrijdag 23 december 2011 21:30 schreef douche-eendje het volgende: Ah, de semikrampachtigekerstgezelligheid in beeld gebracht. Hoe fijn, in de wetenschap dat ik straks lekker alleen in bad ga liggen met kerst
Op vrijdag 23 december 2011 21:30 schreef douche-eendje het volgende: Ah, de semikrampachtigekerstgezelligheid in beeld gebracht. Hoe fijn, in de wetenschap dat ik straks lekker alleen in bad ga liggen met kerst
Dat doe ik met Oud & Nieuw, ik haat Oud & Nieuw
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik zie mogelijkheden voor een duet met Belle Perez. Of Corry Konings.