Jeejquote:
Right back at yahquote:
Daar kijk ik altijd wat minder naar eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ellebogen, knieën, jukbeenderen, middenvoetsbeentjes.
Bwhehehe, die nieuwe is een slowchat-meisje, die weet wel hoe het moet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef Strani het volgende:
Ah, ik was al bang dat 'die nieuwe' zou vergeten een nieuw deel te openen
Niet bij man? Ik heb niet zoveel vet dus je kunt ze wel goed zien bij mijquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind sleutelbeenderen bij een vrouw heel mooi.
Ik ben zelf echt gek op nieren. Een vrouw met mooie nieren en ik ben verkocht.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
Terecht ookquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik durf daar niet aan te zitten
Jammer, geen pitquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik durf daar niet aan te zitten
Gelukkig!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, die nieuwe is een slowchat-meisje, die weet wel hoe het moet.
inderdaad, het heeft wel ietsquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
Bij een man kijk ik er niet zo naar.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet bij man? Ik heb niet zoveel vet dus je kunt ze wel goed zien bij mij
Ah, jij bent duidelijk een man met een visie. Gerecht op de toekomst. Voorzichtig en bedachtzaam. Nieren zijn inderdaad belangrijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt gek op nieren. Een vrouw met mooie nieren en ik ben verkocht.
Box ouwe, die brengen veel geld op jwz.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt gek op nieren. Een vrouw met mooie nieren en ik ben verkocht.
Tik 'm aan!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Box ouwe, die brengen veel geld op jwz.
Moest ik van iemand. Moest billen checken en foto's maken enkele topics terug.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Myraela het volgende: [..] Wiens billen ga jij checken?Ik heb niets gezegd over billen.
Ik herhaal het gewoon.quote:
Vrouwen hebben ook vaker kleding met ontbloot sleutelbeen denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij een man kijk ik er niet zo naar.
Deze man snapt het ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:35 schreef ook_gek het volgende:
Spontaan uiterlijk. Niet te dik en vrolijk. En ik ben verkocht!
Oh, maar niet van mijn billen hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Moest ik van iemand. Moest billen checken en foto's maken enkele topics terug.
Wel beetje opletten he
Doe ik niet aan, had je hem veranderd dan had je poesstraf gehadquote:Op donderdag 22 december 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jatoch, hooivorken en fakkels enzo
Waarom geen foto's van je billen?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar niet van mijn billen hoor.
Ik krijg telkens een piemel in me gezicht ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat wat jij doet wanneer iemand tik 'm aan zegt?
Zodra je tieten de grond rakenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat wordt er verstaan onder niet te dik? Dat is voor elke persoon verschillend lijkt me
Mijn billen zijn niet zo bijzonderquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom geen foto's van je billen?
van jou maakt me dat toch niet uitquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, had je hem veranderd dan had je poesstraf gehad
Ik gok dat ik wel beheerst overkomquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Myraela het volgende:
Ik houd wel van wat rustigere mensen. Ik ben zelf enorm springerig en onrustig.Dus ik vind het fijn als iemand zelf heel zeker en beheerst is.
Niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van jou maakt me dat toch niet uit
Spontaan is wanneer een vrouw tijdens het voetbalkijken ineens zegt dat je echt weer eens samen op aerobics moet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
Alleen spontaan laat ik achterwege want dat klinkt zo verschrikkelijk.
Ja, ook die van jouw. Alle FOK vrouwenbillenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar niet van mijn billen hoor.
Niks mis met jou billen tochquote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn billen zijn niet zo bijzonder
gadverquote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zodra je tieten de grond raken
Haiquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Myraela het volgende:
Ik houd wel van wat rustigere mensen. Ik ben zelf enorm springerig en onrustig.Dus ik vind het fijn als iemand zelf heel zeker en beheerst is.
Ik ben heel erg van gekke dingen doen enzo. Dus met mijn ex dacht ik dat dat wel leuk was dat hij ook zo was.. alleen het werd steeds erger enzo, omdat je samen de grens steeds verlegd. Naat remde me juist af, maar te erg waardoor ik gek en rusteloos werd. Nu heb ik het idee dat ik een beetje op niveau zit, dat is wel prettig.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Myraela het volgende:
haha ik ben inderdaad dikquote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon op je buik gaan liggen
Mja, dat heb ik ook wel hoor. Ik bedoel rustig niet alsin saai en burgelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben heel erg van gekke dingen doen enzo. Dus met mijn ex dacht ik dat dat wel leuk was dat hij ook zo was.. alleen het werd steeds erger enzo, omdat je samen de grens steeds verlegd. Naat remde me juist af, maar te erg waardoor ik gek en rusteloos werd. Nu heb ik het idee dat ik een beetje op niveau zit, dat is wel prettig.
Dat is spontaan einde relatie.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Spontaan is wanneer een vrouw tijdens het voetbalkijken ineens zegt dat je echt weer eens samen op aerobics moet.
Je bent een meisje, je liegt dus over je uiterlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik ben inderdaad dik
nee, kom niks tekortquote:Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat komt nog wel <wenkbrauw.gif>
Nee snap ik, maar mijn ex kan echt adhd zijn.. dat triggert van alles in mijquote:Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook wel hoor. Ik bedoel rustig niet alsin saai en burgelijk.
Jij ook goedenavond.quote:
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij mag dat.quote:
Ja is was best vroeg volwassen voor mijn leeftijdquote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Was jij een man toen je 17 was?
Een vrouw in een rollator, okequote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef -Nouvelles het volgende:
HAHA! Ik heb zojuist een scheldende vrouw in een rollator uit de modder getrokken. En het was grappig.
Op het moment dat de buik duidelijk over de broek heen komt vind ik te dik.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat wordt er verstaan onder niet te dik? Dat is voor elke persoon verschillend lijkt me
Ik ben wel volwassen voor mijn leeftijd en geslacht, maar nog niet echt volwassen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is was best vroeg volwassen voor mijn leeftijd
HAHAHA onee, ik bedoel een scootmobiel.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een vrouw in een rollator, oke
Ik moest vandaag een webshop over rollators presenteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een vrouw in een rollator, oke
Al een beetje zin in morgen?quote:
Heb je het ook over de nieuwe rijdende modellen gehad waar je gewoon in kan zitten rijden?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest vandaag een webshop over rollators presenteren.
Te toevallig dit.
Zo'n halve segway.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je het ook over de nieuwe rijdende modellen gehad waar je gewoon in kan zitten rijden?
Kan je toch sowieso wel als je gaat zitten tussen die handvaten. Ik ging altijd op die van mijn oma zitten zegmaar en dan naar achteren rollen met mijn voeten. Yey.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je het ook over de nieuwe rijdende modellen gehad waar je gewoon in kan zitten rijden?
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
Faye en chocolate hebben een vriend?
Nah, er zijn anderen bij.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef gewoonfaye het volgende:
He maar loef,
Moet ik me morgen inhouden met klef doen?
Jep..quote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
Faye en chocolate hebben een vriend?
Volgens mij verlang je stiekem naar zijn negersnikkelquote:Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jep..
Wat ik hier doe? Op heloef passen.
Goed plan, maar in ieder geval hou je niet in voor mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wat vaker bier gaan halen. Of roken ofzo
Dat is zo ergerlijk trouwens voor mannen om te gaan versieren..quote:Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jep..
SER Meetquote:
Bwhehehehequote:Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jep..
Je mag me altijd versieren hoor. Je krijgt er alleen niks voor terug.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is zo ergerlijk trouwens voor mannen om te gaan versieren..
Worden ze scheiterige pussys van.
Geef hem liever een schop onder ze hol en jaag hem op!
Ik was al een scheiterige pussy maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is zo ergerlijk trouwens voor mannen om te gaan versieren..
Worden ze scheiterige pussys van.
Geef hem liever een schop onder ze hol en jaag hem op!
quote:
www.imgur.comquote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef Strani het volgende:
Wat is ook alweer een goeie image upload om voor FOK! te gebruiken?
Aandachtshoer dat je bent, pics of GTFOquote:
Hij prrrrt gewoon van genot, dat doen poesjes nou eenmaal af en toequote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik weer....Mn kat ligt hier keihard te snurken hahaha lui mormel
Ja ik whatsappte je ze netquote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Aandachtshoer dat je bent, pics of GTFO
Weet jij alles van he mannetje?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij prrrrt gewoon van genot, dat doen poesjes nou eenmaal af en toe
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
Net deze gemaakt. Ik stel voor dat we 'm gewoon allemaal gebruiken wanneer Heloef het nodig heeft.
[ afbeelding ]
Thanks, handigquote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
Net deze gemaakt. Ik stel voor dat we 'm gewoon allemaal gebruiken wanneer Heloef het nodig heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je mag me altijd versieren hoor. Je krijgt er alleen niks voor terug.
Tevens heb ik een shirt van hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Doe klef met mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zal morgen ook niet te klef doen hoor Heloef.
Beter nog, ik ga helemaal niet klef doen. Ik ga heel eenzaam soppen op Gerard.
Dan moet je hem wel serieus nemen hequote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Tevens heb ik een shirt van hem.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer...quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zal morgen ook niet te klef doen hoor Heloef.
Beter nog, ik ga helemaal niet klef doen. Ik ga heel eenzaam soppen op Gerard.
Sorryquote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef ook_gek het volgende:
Ik krijg het idee een beetje dat het opeens een kinder slowchat geworden is
Niet alles, maar meer dan genoeg om hem te laten prrrr'enquote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weet jij alles van he mannetje?
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok ok, alleen niet als palawan kijkt dan.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ook niet
ik kan er ook niks aan doen dat ik blond benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't hate pwetty pliess
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Gebroken been, week thuis zitten. Verder geen dagelijkse verplichtingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef -Nouvelles het volgende:
Sinosappel, heb jij wel dagelijkse verplichtingen? Je bent de hele dag aan het posten, gisteren ook al.
Ik ga morgen ook naar Serious Request met een vriendin heb ik nu besloten.
Ze willen keihard batsen zonder jou in de buurtquote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders bieden gewoon zelf aan dat ik ook wel weg mag blijven slapen vanavond.
Haha ok, dealquote:Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok ok, alleen niet als heloef kijkt dan.
Fijn, door deze gedachte hoef ik zeker een week geen seks meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze willen keihard batsen zonder jou in de buurt
ov-chipkaart.nl en dan kaartgegevens -> reisgegevens maar dat moet e van te voren hebben aangemeldquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef -Nouvelles het volgende:
Je kunt toch ook zien of je bent uitgelogd met je OV op internet? Wie weet hier meer van?
Op internet hoef je geen OV te gebruiken. Je mag gewoon gratis van de ene website naar de andere surfen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef -Nouvelles het volgende:
Je kunt toch ook zien of je bent uitgelogd met je OV op internet? Wie weet hier meer van?
Zie jij ook potentie in mij net als Flepke?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
't Is gewoon omdat ik van je hou
Ik denk dat jij de nieuwe B.A. kunt worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie jij ook potentie in mij net als Flepke?
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Op internet hoef je geen OV te gebruiken. Je mag gewoon gratis van de ene website naar de andere surfen.
Wat heb je gedaan danquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gebroken been, week thuis zitten. Verder geen dagelijkse verplichtingen.
scherp jijquote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Op internet hoef je geen OV te gebruiken. Je mag gewoon gratis van de ene website naar de andere surfen.
Ik blijf ten alle tijden mezelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de nieuwe B.A. kunt worden.
Graag gedaanquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fijn, door deze gedachte hoef ik zeker een week geen seks meer.
Dan is B.A. de oude Heloef.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf ten alle tijden mezelf.
Jij snapt het.quote:
Was ze tegen jou aan het schelden?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef -Nouvelles het volgende:
HAHA! Ik heb zojuist een scheldende vrouw in een rollator uit de modder getrokken. En het was grappig.
Geen idee eigenlijk...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef Capstan het volgende:
In vredesnaam! Wat is hier vandaag gebeurd dat dit topic opeens zó hard is gegaan?
Goedenavond, trouwens
Niks! Zoals altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef Capstan het volgende:
In vredesnaam! Wat is hier vandaag gebeurd dat dit topic opeens zó hard is gegaan?
Goedenavond, trouwens
quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:
en nog geen tijd, jajaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ik had al zo'n vermoeden
Maar ik zit de komende tijd wel wat meer bovenop het eventuele nieuws, want ik heb nu vakantie
waren de veelbesproken foto;s niet echt?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Oh ja Sinos schijnt daadwerkelijk een chick te zijn al heb ik dat bewijs niet gezien.
Jawel, maar er was twijfel ze schijnt gecamd te hebben met stefan ofzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waren de veelbesproken foto;s niet echt?
Dat geloof ik sowieso wel. Wie heeft het bevestigd?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Oh ja Sinos schijnt daadwerkelijk een chick te zijn al heb ik dat bewijs niet gezien.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Was ze tegen jou aan het schelden?
Dat ik vakantie heb wil niet zeggen dat ik ook steeds beschikbaar benquote:
Zeg maar geen namenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
Er waren toch sowieso maar 3 personen ofzo die daar aan twijfelden
Cactus, Joysa en Sinji.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
Er waren toch sowieso maar 3 personen ofzo die daar aan twijfelden
Wat zei hij? Versieren ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg een DM van Panzermaus, wie is dat?
Sportschooljunk van fok... Hij is erg breed schijnt.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Een fokkerquote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Oh oke.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sportschooljunk van fok... Hij is erg breed schijnt.
Word je gehosseld?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
En ik en ik!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Cactus, Joysa en Sinji.
Sinji is een persoon die nooit iets onderneemt en daarom speculeert, Cactus heeft niets te doen en eigenlijk hetzelfde verhaal en Joysa weet ik niet. Niets van aantrekken dus.
[..]
Wat zei hij? Versieren ofzo?
Panzermaus heeft wel een geile body.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
hoax fokkers hosselen nietquote:
Ik ga wel even opdrukkenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Panzermaus heeft wel een geile body.
Ik geil niet op spieren.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Panzermaus heeft wel een geile body.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand van FOK! die ik niet ken me een DM stuurt met 'Hey baby' erin
Hij duikt op alles met een kut hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand van FOK! die ik niet ken me een DM stuurt met 'Hey baby' erin
je bent vrouw wat voor reden wil je nog meerquote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar daarnaast is het een beetje een raar ventje.
Dan is hij wel lelijk zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij duikt op alles met een kut hoor
spannendquote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Bodybuilding adonis, hij is wel tof tot zover ik weetquote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Hey baby, serieus?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg aandacht van nouvellesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En jij, oke. Jij wilde Cactus hosselen en daarom lulde je met haar mee.
Nee dan probéér je overal op te duikenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan is hij wel lelijk zeker.
Omgquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kreeg aandacht van nouvelles
Heb ik jou al proberen te hosselen Faye?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij duikt op alles met een kut hoor
En dan lukt het af en toe ook nog.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee dan probéér je overal op te duiken
geen ideequote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik jou al proberen te hosselen Faye?
Eigenlijk wel ja, maar denk dat ze het wel door devingers zienquote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De exacte inhoud was dat ja. Krijg ik nu een ban?
Hoeveel?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht dat ik dubbel zag, maar bepaalde personen hier kwamen dus net op het originele idee me ook maar zo'n DM te sturen
Echt wel!quote:
Bewijs maarquote:
Hij post regelmatig progress pics in het BBtopic, ik ga dat alleen niet opzoekenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef Sinosappel het volgende:
Kan iemand mij ff linken naar pics van Panzermaus? Heb alleen zn rug gezien in zn Fobo. Maar hij zegt zelf een geile body te hebben.
Jep.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ben jij nog nieuwer dan ik hier?
Pics om te kijken of je sop waardig bent voor de damesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij post regelmatig progress pics in het BBtopic, ik ga dat alleen niet opzoekenje sopt maar lekker op mijn body vandaag
Maar ik kan die shit niet vinden. Iemand?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij post regelmatig progress pics in het BBtopic, ik ga dat alleen niet opzoekenje sopt maar lekker op mijn body vandaag
Vraag maar aan Loka en Faye.quote:
Gister al gepostquote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics om te kijken of je sop waardig bent voor de dames
Inderdaad.quote:
Geloof me, Drommel is sopwaardig.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics om te kijken of je sop waardig bent voor de dames
Denk dat je Panzermaus zelf het beste kan vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik kan die shit niet vinden. Iemand?
En hoe is t nu met babymomma?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Vandaag heb ik trouwens heel bewust geflirt met van alles en nog wat. Overal. Moeten jullie ook eens doen, kijk hoe snel je een chickie binnen hebt.
Hoe?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad.Wie ben jij trouwens?
Vandaag heb ik trouwens heel bewust geflirt met van alles en nog wat. Overal. Moeten jullie ook eens doen, kijk hoe snel je een chickie binnen hebt.
En hoe snel je haar daarna weer kwijt bentquote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad.Wie ben jij trouwens?
Dude je vriendin is toch in verwachting?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Nog meer voorbeeldenquote:
Bwhehehequote:Op donderdag 22 december 2011 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dude je vriendin is toch in verwachting?
Zijn spieren, gezicht, of ogen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geloof me, Drommel is sopwaardig.
INB4 allesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Zijn spieren, gezicht, of ogen?
Één voorbeeld is: ik stond bij een bushalte te wachten en soms heb je twee rijen zegmaar. Zeg ik tegen een mooie meidquote:
Ik reageer ook niet meer op jouw facebook berichtenquote:
Ik vond 2x afgetroefd en afgewezen worden wel genoeg.quote:
Alles. En zn kontquote:Op donderdag 22 december 2011 20:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Zijn spieren, gezicht, of ogen?
Maar vooral tipsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, we willen namen en rugnummers
nee, wel andere fokkertjesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft heloef al een poging gedaan om jou te hosselen?
Die andere FOK!kers die het wel lukte voldoen ook wel als voorbeelden.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond 2x afgetroefd en afgewezen worden wel genoeg.
Jouw tijd komt nog welquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond 2x afgetroefd en afgewezen worden wel genoeg.
Waarom zit je hier? Ik heb de introductie gemist en te lui om 3 topics terug te lezen enzoquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, wel andere fokkertjes
Jouw kont is een fenomeen op zichquote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn kont hoort niet bij de rest?
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw kont is een fenomeen op zich
dat deed je al nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Één voorbeeld is: ik stond bij een bushalte te wachten en soms heb je twee rijen zegmaar. Zeg ik tegen een mooie meidjij mag wel voor hoor
zegt ze nee joh ga jij maar, heren mogen voor ha ha ha
zogenaamd grappig en zo ga je dan dichtbij elkaar zitten en begin je te praten enzulks. Gewoon doen.
[..]
Ik reageer ook niet meer op jouw facebook berichten![]()
![]()
Haha dat doe ik ook altijd, van die stomme opmerkingen. Een beetje pesten om te laten merken dat ik interesse heb.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Één voorbeeld is: ik stond bij een bushalte te wachten en soms heb je twee rijen zegmaar. Zeg ik tegen een mooie meidjij mag wel voor hoor
zogenaamd grappig en zo ga je dan dichtbij elkaar zitten en begin je te praten enzulks. Gewoon doen.
ik vind contact maken sowieso wel moeilijk en hier komen goede tips voorbijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zit je hier? Ik heb de introductie gemist en te lui om 3 topics terug te lezen enzo
Vooral dat tyfushoer doet het altijd goed bij de vrouwtjes hequote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook altijd, van die stomme opmerkingen. Een beetje pesten om te laten merken dat ik interesse heb.
Dat die cassiëre zegt: goedemiddag.
En dat ik dan zeg van: Juh houw je bek tyfushoerEn en met zo'n knipoog, en dan zie je haar bijna smelten.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd gehad maar nu doe ik het sowieso niet meer.
Dit ja, werkt altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral dat tyfushoer doet het altijd goed bij de vrouwtjes he
Juist! Dan zie je ze blozen, en van die zaadvragende ogen...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral dat tyfushoer doet het altijd goed bij de vrouwtjes he
Klopt, dit topic heeft mij er ook wel bij geholpen moet ik zeggen. Sowieso is mijn leven nogal veranderd sinds ik me hier registreerde. Niet op alle vlakken ten goede, maar wel voornamelijk. Dus het zal wel ergens goed voor zijn geweestquote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind contact maken sowieso wel moeilijk en hier komen goede tips voorbij
Bij een onaantrekkelijk iemand werkt dat niet echt. Tenzij degene lief/schattig en zulks oogt, maar da zit je waarschijnlijk met 2 verschillende doeleindesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Schiet me dan gewoon meteen neer joh.quote:
jaa daarom! En de users zijn hier gewoon erg leukquote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, dit topic heeft mij er ook wel bij geholpen moet ik zeggen. Sowieso is mijn leven nogal veranderd sinds ik me hier registreerde. Niet op alle vlakken ten goede, maar wel voornamelijk. Dus het zal wel ergens goed voor zijn geweest
Pang.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Schiet me dan gewoon meteen neer joh.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa daarom! En de users zijn hier gewoon erg leuk
De volgende keer in de supermarkt ga je vast in een gangpad staan fappen en als je dan bijna komt dan loop je naar zo'n kassameisje en spuit je recht in haar gezicht.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist! Dan zie je ze blozen, en van die zaadvragende ogen...
Dit ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
Mensen die Drommel niet op cam hebben gezien.
Dank je schat.quote:
jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je weet waar ze te vinden zijn he
ik ga een andere baan zoekenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De volgende keer in de supermarkt ga je vast in een gangpad staan fappen en als je dan bijna komt dan loop je naar zo'n kassameisje en spuit je recht in haar gezicht.
Als ze je dan nog niet wil dan weet ik het ook niet meer
Op die manier jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook altijd, van die stomme opmerkingen. Een beetje pesten om te laten merken dat ik interesse heb.
Dat die cassiëre zegt: goedemiddag.
En dat ik dan zeg van: Juh houw je bek tyfushoerEn en met zo'n knipoog, en dan zie je haar bijna smelten.
Ik stond net te playbacken in de snackbar.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik zit met kerstliedjes in mijn hoofd.moet mezelf inhouden om niet midden in de bus te zingen.
Ik zeg doenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik zit met kerstliedjes in mijn hoofd.moet mezelf inhouden om niet midden in de bus te zingen.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
Mensen die Drommel niet op cam hebben gezien.
Van een man nog ook hequote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar 1 hey baby, beetje een deuk in mijn ego dit
Je weet waar ik te vinden ben tochquote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou het drommel keihard geven
Sorry, ik zal weer serieus postenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga een andere baan zoeken
nou vooruitquote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar 1 hey baby, beetje een deuk in mijn ego dit
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal weer serieus posten
Je wilt anaal ontmaagd worden door Sinos ja?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je weet waar ik te vinden ben toch
Ja nee maar dat zeg je toch ook niet tegen een onaantrekkelijk iemandquote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bij een onaantrekkelijk iemand werkt dat niet echt. Tenzij degene lief/schattig en zulks oogt, maar da zit je waarschijnlijk met 2 verschillende doeleindes
Dat hadden we al vastgesteld.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wilt anaal ontmaagd worden door Sinos ja?
fixedquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wilt ontmaagd worden door Sinos ja?
Ik vind het moeilijk om te gelovenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan heel erg serieus zijn hoor
Mensen die zachtjes meezingen met de muziek of playbacken. Afknapper.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stond net te playbacken in de snackbar.
Zeg he eh ik bedoel andersom. Als een onaantrekkelijk tegen mij wat zegt dan draai ik mijn rug om want daar wil ik niet mee geassocieerd worden, je weet tochquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja nee maar dat zeg je toch ook niet tegen een onaantrekkelijk iemand
Ik zou je keihard gevenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat hadden we al vastgesteld.
Maar drommel nu je me op cam gezien hebt, zou je het me geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk?Anonimity is a bliss
gelukkig ken je me niet als caissiere zijndequote:Op donderdag 22 december 2011 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal weer serieus posten
Nou ja Tijn, je hebt me toch wel vaker serieus zien posten toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om te geloven
Haha nee dat durf ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Op die manier ja![]()
Probeer het eens voor de grap.IK had laatst trouwens ook dat d'r zo'n onbekende vadsige meid goedkeurend: 'zozo' zei tegen/over mij en ik mijn rug naar haar toekeerde
want daar wil ik niet mee geconfronteerd worden
Ooooooh
Dat doe je niet. Je wil niemand kwetsen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zeg he eh ik bedoel andersom. Als een onaantrekkelijk tegen mij wat zegt dan draai ik mijn rug om want daar wil ik niet mee geassocieerd worden, je weet toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |