Aandachtshoer dat je bent, pics of GTFOquote:
Hij prrrrt gewoon van genot, dat doen poesjes nou eenmaal af en toequote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik weer....Mn kat ligt hier keihard te snurken hahaha lui mormel
Ja ik whatsappte je ze netquote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Aandachtshoer dat je bent, pics of GTFO
Weet jij alles van he mannetje?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij prrrrt gewoon van genot, dat doen poesjes nou eenmaal af en toe
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
Net deze gemaakt. Ik stel voor dat we 'm gewoon allemaal gebruiken wanneer Heloef het nodig heeft.
[ afbeelding ]
Thanks, handigquote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
Net deze gemaakt. Ik stel voor dat we 'm gewoon allemaal gebruiken wanneer Heloef het nodig heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je mag me altijd versieren hoor. Je krijgt er alleen niks voor terug.
Tevens heb ik een shirt van hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Doe klef met mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zal morgen ook niet te klef doen hoor Heloef.
Beter nog, ik ga helemaal niet klef doen. Ik ga heel eenzaam soppen op Gerard.
Dan moet je hem wel serieus nemen hequote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Tevens heb ik een shirt van hem.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer...quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zal morgen ook niet te klef doen hoor Heloef.
Beter nog, ik ga helemaal niet klef doen. Ik ga heel eenzaam soppen op Gerard.
Sorryquote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef ook_gek het volgende:
Ik krijg het idee een beetje dat het opeens een kinder slowchat geworden is
Niet alles, maar meer dan genoeg om hem te laten prrrr'enquote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weet jij alles van he mannetje?
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok ok, alleen niet als palawan kijkt dan.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ook niet
ik kan er ook niks aan doen dat ik blond benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't hate pwetty pliess
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Gebroken been, week thuis zitten. Verder geen dagelijkse verplichtingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef -Nouvelles het volgende:
Sinosappel, heb jij wel dagelijkse verplichtingen? Je bent de hele dag aan het posten, gisteren ook al.
Ik ga morgen ook naar Serious Request met een vriendin heb ik nu besloten.
Ze willen keihard batsen zonder jou in de buurtquote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders bieden gewoon zelf aan dat ik ook wel weg mag blijven slapen vanavond.
Haha ok, dealquote:Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok ok, alleen niet als heloef kijkt dan.
Fijn, door deze gedachte hoef ik zeker een week geen seks meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze willen keihard batsen zonder jou in de buurt
ov-chipkaart.nl en dan kaartgegevens -> reisgegevens maar dat moet e van te voren hebben aangemeldquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef -Nouvelles het volgende:
Je kunt toch ook zien of je bent uitgelogd met je OV op internet? Wie weet hier meer van?
Op internet hoef je geen OV te gebruiken. Je mag gewoon gratis van de ene website naar de andere surfen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef -Nouvelles het volgende:
Je kunt toch ook zien of je bent uitgelogd met je OV op internet? Wie weet hier meer van?
Zie jij ook potentie in mij net als Flepke?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
't Is gewoon omdat ik van je hou
Ik denk dat jij de nieuwe B.A. kunt worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie jij ook potentie in mij net als Flepke?
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Op internet hoef je geen OV te gebruiken. Je mag gewoon gratis van de ene website naar de andere surfen.
Wat heb je gedaan danquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gebroken been, week thuis zitten. Verder geen dagelijkse verplichtingen.
scherp jijquote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Op internet hoef je geen OV te gebruiken. Je mag gewoon gratis van de ene website naar de andere surfen.
Ik blijf ten alle tijden mezelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de nieuwe B.A. kunt worden.
Graag gedaanquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fijn, door deze gedachte hoef ik zeker een week geen seks meer.
Dan is B.A. de oude Heloef.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf ten alle tijden mezelf.
Jij snapt het.quote:
Was ze tegen jou aan het schelden?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef -Nouvelles het volgende:
HAHA! Ik heb zojuist een scheldende vrouw in een rollator uit de modder getrokken. En het was grappig.
Geen idee eigenlijk...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef Capstan het volgende:
In vredesnaam! Wat is hier vandaag gebeurd dat dit topic opeens zó hard is gegaan?
Goedenavond, trouwens
Niks! Zoals altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef Capstan het volgende:
In vredesnaam! Wat is hier vandaag gebeurd dat dit topic opeens zó hard is gegaan?
Goedenavond, trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |