Aandachtshoer dat je bent, pics of GTFOquote:
Hij prrrrt gewoon van genot, dat doen poesjes nou eenmaal af en toequote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik weer....Mn kat ligt hier keihard te snurken hahaha lui mormel
Ja ik whatsappte je ze netquote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Aandachtshoer dat je bent, pics of GTFO
Weet jij alles van he mannetje?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij prrrrt gewoon van genot, dat doen poesjes nou eenmaal af en toe
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
Net deze gemaakt. Ik stel voor dat we 'm gewoon allemaal gebruiken wanneer Heloef het nodig heeft.
[ afbeelding ]
Thanks, handigquote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
Net deze gemaakt. Ik stel voor dat we 'm gewoon allemaal gebruiken wanneer Heloef het nodig heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je mag me altijd versieren hoor. Je krijgt er alleen niks voor terug.
Tevens heb ik een shirt van hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Doe klef met mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zal morgen ook niet te klef doen hoor Heloef.
Beter nog, ik ga helemaal niet klef doen. Ik ga heel eenzaam soppen op Gerard.
Dan moet je hem wel serieus nemen hequote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Tevens heb ik een shirt van hem.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer...quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zal morgen ook niet te klef doen hoor Heloef.
Beter nog, ik ga helemaal niet klef doen. Ik ga heel eenzaam soppen op Gerard.
Sorryquote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef ook_gek het volgende:
Ik krijg het idee een beetje dat het opeens een kinder slowchat geworden is
Niet alles, maar meer dan genoeg om hem te laten prrrr'enquote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weet jij alles van he mannetje?
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok ok, alleen niet als palawan kijkt dan.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ook niet
ik kan er ook niks aan doen dat ik blond benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't hate pwetty pliess
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |