Jeejquote:
Right back at yahquote:
Daar kijk ik altijd wat minder naar eigenlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ellebogen, knieën, jukbeenderen, middenvoetsbeentjes.
Bwhehehe, die nieuwe is een slowchat-meisje, die weet wel hoe het moet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef Strani het volgende:
Ah, ik was al bang dat 'die nieuwe' zou vergeten een nieuw deel te openen
Niet bij man? Ik heb niet zoveel vet dus je kunt ze wel goed zien bij mijquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind sleutelbeenderen bij een vrouw heel mooi.
Ik ben zelf echt gek op nieren. Een vrouw met mooie nieren en ik ben verkocht.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
Terecht ookquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik durf daar niet aan te zitten
Jammer, geen pitquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik durf daar niet aan te zitten
Gelukkig!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, die nieuwe is een slowchat-meisje, die weet wel hoe het moet.
inderdaad, het heeft wel ietsquote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
Bij een man kijk ik er niet zo naar.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet bij man? Ik heb niet zoveel vet dus je kunt ze wel goed zien bij mij
Ah, jij bent duidelijk een man met een visie. Gerecht op de toekomst. Voorzichtig en bedachtzaam. Nieren zijn inderdaad belangrijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt gek op nieren. Een vrouw met mooie nieren en ik ben verkocht.
Box ouwe, die brengen veel geld op jwz.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt gek op nieren. Een vrouw met mooie nieren en ik ben verkocht.
Tik 'm aan!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Box ouwe, die brengen veel geld op jwz.
Moest ik van iemand. Moest billen checken en foto's maken enkele topics terug.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Myraela het volgende: [..] Wiens billen ga jij checken?Ik heb niets gezegd over billen.
Ik herhaal het gewoon.quote:
Vrouwen hebben ook vaker kleding met ontbloot sleutelbeen denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij een man kijk ik er niet zo naar.
Deze man snapt het ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:35 schreef ook_gek het volgende:
Spontaan uiterlijk. Niet te dik en vrolijk. En ik ben verkocht!
Oh, maar niet van mijn billen hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Moest ik van iemand. Moest billen checken en foto's maken enkele topics terug.
Wel beetje opletten he
Doe ik niet aan, had je hem veranderd dan had je poesstraf gehadquote:Op donderdag 22 december 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jatoch, hooivorken en fakkels enzo
Waarom geen foto's van je billen?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar niet van mijn billen hoor.
Ik krijg telkens een piemel in me gezicht ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat wat jij doet wanneer iemand tik 'm aan zegt?
Zodra je tieten de grond rakenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat wordt er verstaan onder niet te dik? Dat is voor elke persoon verschillend lijkt me
Mijn billen zijn niet zo bijzonderquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom geen foto's van je billen?
van jou maakt me dat toch niet uitquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, had je hem veranderd dan had je poesstraf gehad
Ik gok dat ik wel beheerst overkomquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Myraela het volgende:
Ik houd wel van wat rustigere mensen. Ik ben zelf enorm springerig en onrustig.Dus ik vind het fijn als iemand zelf heel zeker en beheerst is.
Niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van jou maakt me dat toch niet uit
Spontaan is wanneer een vrouw tijdens het voetbalkijken ineens zegt dat je echt weer eens samen op aerobics moet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
Alleen spontaan laat ik achterwege want dat klinkt zo verschrikkelijk.
Ja, ook die van jouw. Alle FOK vrouwenbillenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar niet van mijn billen hoor.
Niks mis met jou billen tochquote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn billen zijn niet zo bijzonder
gadverquote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zodra je tieten de grond raken
Haiquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Myraela het volgende:
Ik houd wel van wat rustigere mensen. Ik ben zelf enorm springerig en onrustig.Dus ik vind het fijn als iemand zelf heel zeker en beheerst is.
Ik ben heel erg van gekke dingen doen enzo. Dus met mijn ex dacht ik dat dat wel leuk was dat hij ook zo was.. alleen het werd steeds erger enzo, omdat je samen de grens steeds verlegd. Naat remde me juist af, maar te erg waardoor ik gek en rusteloos werd. Nu heb ik het idee dat ik een beetje op niveau zit, dat is wel prettig.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Myraela het volgende:
haha ik ben inderdaad dikquote:Op donderdag 22 december 2011 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon op je buik gaan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |