Dat is wel hoe ik het merendeel van de vrouwen versier jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Boeiend je ziet er lekker uit niemand maalt om je persoonlijkheid.
Ja ik wel. Ze pakken altijd vrouwen af die ik ook leuk vind.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je zulke slechte ervaringen met mannen gehad dat je er nu nog last van hebt?
Mag die ook wel stoppen met: ''Enzooooo"quote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh niet doen. Dat staat echt te vrouwelijk. Voor je het weet geef je gayvibes af en dan wordt het helemaal niks meer met de vrouwen.
Ja dat ook. En dat ik een tijdje leuk met hem heb gepraat betekent niet dat ik het zie gebeuren dat het ook echt wat kan worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo moet iemand zo slim zijn dan? Volgens mij ben je meer bang voor reacties van mensen om je heen dat hij niet zo slim is... Want voor jezelf is het duidelijk niet zo een afknapper, anders had je hem niet leuk gevonden.
Vrouwen vallen toch op gays? Want dan hoeven ze niet bang te zijn versierd te wordenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh niet doen. Dat staat echt te vrouwelijk. Voor je het weet geef je gayvibes af en dan wordt het helemaal niks meer met de vrouwen.
Je ontwijkt hem er voor!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat ook. En dat ik een tijdje leuk met hem heb gepraat betekent niet dat ik het zie gebeuren dat het ook echt wat kan worden.
Ik ben gewoon heel goed met presenteren en lange gesprekken houden.quote:
Nee, ik ben geheel voor het niet gebruiken van moeilijke woorden.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Simpel als in 'Ik moet regelmatig een woord uitleggen omdat mevrouw niet goed opgelet heeft bij Nederlands...
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen toch op gays? Want dan hoeven ze niet bang te zijn versierd te worden
[ afbeelding ]
Ik ook, dat is toch geen wonder?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel goed met presenteren en lange gesprekken houden.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed, mlig heeft straks dus een zandloperfiguur. Leuk.
Ik had een 127 op de facebook iqtest en dat is nog niet eens mijn echte iqquote:Op donderdag 22 december 2011 19:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat ook. En dat ik een tijdje leuk met hem heb gepraat betekent niet dat ik het zie gebeuren dat het ook echt wat kan worden.
Wel in de FOK!wereldquote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, dat is toch geen wonder?
Ik maak er gewoon wat bijzonders van dat ik goed kan lullen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, dat is toch geen wonder?
Ik gok wel op minstens 140 bij jou, ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had een 127 op de facebook iqtest en dat is nog niet eens mijn echte iq
Nee, dat is gewoon Twents. Zo praten alle bazenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag die ook wel stoppen met: ''Enzooooo"
Leugens, in mijn klas ook.quote:
Nouja minstens kan je wel weglaten maar meestal rond die score jaquote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik gok wel op minstens 140 bij jou, ja.
Een getrouwde man zijn voldoet ook, schijnt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen toch op gays? Want dan hoeven ze niet bang te zijn versierd te worden
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat er een facebook iqtest was.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had een 127 op de facebook iqtest en dat is nog niet eens mijn echte iq
Weer zo'n kutapplicatie.... zag het van de week bij meerdere vrienden verschijnen....quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een facebook iqtest was.
Die test klopt voor geen meterquote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een facebook iqtest was.
persoonlijk worden vind ik versieren jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus persoonlijk worden.. In je willen investeren op een leuke tijd samen? (drankje kopen tenminste)
Drankje kopen vind ik een beetje stom eigenlijk... Dat is gewoon tijd kopen eigenlijk
Omdat sommige mensen er aggressief van worden. Ik niet trouwens.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom staat adele - rolling in the deep in een aggressive playlist?
het was ook slechts een voorbeeldquote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik koop vrijwel nooit drankjes voor meisjes
Zit nu op stereomood.com te luisteren op youtube staat deze gewoon tussen mn relaxte nummertjesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen er aggressief van worden. Ik niet trouwens.
Maar hoe gaat het verder met je?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
persoonlijk worden vind ik versieren ja
Smoothquote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het verder met je?
Ja, straks denken ze nog dat je wil versieren, stel je voorquote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Nooit gedaan, wou ik zo houden ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
prima hoor, drukke week nu, stageweek enzovoorts en dan zaterdag werken van 7 tot 4 en dan even 2 weekjes vakantiequote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het verder met je?
Dat is niet de reden, ik drink gewoon zelf liever mijn geld opquote:Op donderdag 22 december 2011 19:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, straks denken ze nog dat je wil versieren, stel je voor
Deze man.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is niet de reden, ik drink gewoon zelf liever mijn geld op
Hell yeahquote:
Wat verdien jij eigenlijk per maand?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
persoonlijk worden vind ik versieren ja
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat verdien jij eigenlijk per maand?
Hoe lang duurt jouw ongesteldheid?
quote:
Myr d'r schuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |