Lekker 10 graden overdag, snachts geen vorst, ideaalquote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier wil het ook niet echt doorzetten hoor. Vreemde, trage winter tot zover.
Heb je zulke slechte ervaringen met mannen gehad dat je er nu nog last van hebt?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel omdat ik bang ben dat hij iets van me wil en ik niet echt iets van hem..tenminste, ik weet niet zo goed wat ik wil.
Tegelijkertijd ben k bang dat hij zal afknappen (weird?) Dat laatste zal wel een ego dingetje zijn.
Ja maar daar komen problemen van denk ik. Het moet wel een beetje winteren anders gaat er in de lente van alles fout lijkt me.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker 10 graden overdag, snachts geen vorst, ideaal
Ach ik heb ook een oogje gehad op meiden waarvan ik wist dat het sowieso nooit iets zou kunnen worden omdat we kwa karakter en interesses nogal verschilden. Lees; Zij waren ook nogal simpel.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet dat je tegen jezelf liegt? Zo simpel zal hij toch ook wel niet zijn? Anders was je toch allang op hem afgeknapt en had je niet - 4 weken - niet naar de sportschool gegaan slecht omdat hij er was?
Wacht.. Ik haal denk ik nu dingen door elkaar..
Je denkt een maand aan hem, je ontwijkt hem... omdat hij interesse in je toonde, je vond zijn aanwezigheid prettig, en je vind hem niet leuk? Klinkt erg aannemelijk...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel omdat ik bang ben dat hij iets van me wil en ik niet echt iets van hem..tenminste, ik weet niet zo goed wat ik wil.
Tegelijkertijd ben k bang dat hij zal afknappen (weird?) Dat laatste zal wel een ego dingetje zijn.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker 10 graden overdag, snachts geen vorst, ideaal
En een zonnetje
Dat is de perfecte winter
Gewoon nog een keertje bellen, dat kan gebeurenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
winkel in enschede is open.
dus ik bellen, was ik eindelijk bij de goede afdeling wordt de verbinding verbroken.
echt vervelend, en misschien hebben ze hem nieteens.
Je bent gecompliceert, net als een vrouwquote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb wel dat ik mezelf af en toe heel simpel voel omdat ik niet zo snel van alles en nog wat uit mezelf ga vertellen maar ik ben helemaal niet simpel
Nou ik denk geen maand aan hem hoor. Ik ontwijk hem wel. Ik vind hem opzich wel leuk als in...hij ziet er leuk uit enzo...maar hij is gewoon niet zo heel slim...Dus denk niet dat het echt iets gaat worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je denkt een maand aan hem, je ontwijkt hem... omdat hij interesse in je toonde, je vond zijn aanwezigheid prettig, en je vind hem niet leuk? Klinkt erg aannemelijk...
Hoezo moet iemand zo slim zijn dan? Volgens mij ben je meer bang voor reacties van mensen om je heen dat hij niet zo slim is... Want voor jezelf is het duidelijk niet zo een afknapper, anders had je hem niet leuk gevonden.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou ik denk geen maand aan hem hoor. Ik ontwijk hem wel. Ik vind hem opzich wel leuk als in...hij ziet er leuk uit enzo...maar hij is gewoon niet zo heel slim...Dus denk niet dat het echt iets gaat worden.
Boeiend je ziet er lekker uit niemand maalt om je persoonlijkheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb wel dat ik mezelf af en toe heel simpel voel omdat ik niet zo snel van alles en nog wat uit mezelf ga vertellen maar ik ben helemaal niet simpel
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je zulke slechte ervaringen met mannen gehad dat je er nu nog last van hebt?
Simpel als in 'Ik moet regelmatig een woord uitleggen omdat mevrouw niet goed opgelet heeft bij Nederlands...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Nohh niet doen. Dat staat echt te vrouwelijk. Voor je het weet geef je gayvibes af en dan wordt het helemaal niks meer met de vrouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar ik wil die stof, en een kleurtje.
de mannenjassen met dat soort stof zijn allemaal grijs, en zwart.
en dat wil ik niet.
en de gene met wel kleur hebben een heleboel frutsels enzo.
zoals deze: http://www.zara.com/webap(...)LE%2BBREASTED%2BCOAT
dus ik wil gewoon die vrouwenjas kopen ( deze http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview) , en vast niemand die het ziet dat het een vrouwenjas is. ik vind hem leuk.
vrouwenjassen zijn mooi
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Boeiend je ziet er lekker uit niemand maalt om je persoonlijkheid.
Dat is wel hoe ik het merendeel van de vrouwen versier jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Boeiend je ziet er lekker uit niemand maalt om je persoonlijkheid.
Ja ik wel. Ze pakken altijd vrouwen af die ik ook leuk vind.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je zulke slechte ervaringen met mannen gehad dat je er nu nog last van hebt?
Mag die ook wel stoppen met: ''Enzooooo"quote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh niet doen. Dat staat echt te vrouwelijk. Voor je het weet geef je gayvibes af en dan wordt het helemaal niks meer met de vrouwen.
Ja dat ook. En dat ik een tijdje leuk met hem heb gepraat betekent niet dat ik het zie gebeuren dat het ook echt wat kan worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo moet iemand zo slim zijn dan? Volgens mij ben je meer bang voor reacties van mensen om je heen dat hij niet zo slim is... Want voor jezelf is het duidelijk niet zo een afknapper, anders had je hem niet leuk gevonden.
Vrouwen vallen toch op gays? Want dan hoeven ze niet bang te zijn versierd te wordenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh niet doen. Dat staat echt te vrouwelijk. Voor je het weet geef je gayvibes af en dan wordt het helemaal niks meer met de vrouwen.
Je ontwijkt hem er voor!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat ook. En dat ik een tijdje leuk met hem heb gepraat betekent niet dat ik het zie gebeuren dat het ook echt wat kan worden.
Ik ben gewoon heel goed met presenteren en lange gesprekken houden.quote:
Nee, ik ben geheel voor het niet gebruiken van moeilijke woorden.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Simpel als in 'Ik moet regelmatig een woord uitleggen omdat mevrouw niet goed opgelet heeft bij Nederlands...
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen toch op gays? Want dan hoeven ze niet bang te zijn versierd te worden
[ afbeelding ]
Ik ook, dat is toch geen wonder?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel goed met presenteren en lange gesprekken houden.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed, mlig heeft straks dus een zandloperfiguur. Leuk.
Ik had een 127 op de facebook iqtest en dat is nog niet eens mijn echte iqquote:Op donderdag 22 december 2011 19:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat ook. En dat ik een tijdje leuk met hem heb gepraat betekent niet dat ik het zie gebeuren dat het ook echt wat kan worden.
Wel in de FOK!wereldquote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, dat is toch geen wonder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |