ja maar dat vind ik stom.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je moet het maar kunnen hebben als jongen of man (die jassen heb ik het over). Ik denk dat jij best een stoere jas kan dragen. Zo;n baseball-jacket ofzo. Ik heb er vandaag een gekocht bij Britain in Amsterdam. Was in de uitverkoop.
What is love?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Baby don't hurt me, no more
wat moet ik dan zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad gewoon vragen
En anders kun je ook nog altijd bellen vantevoren!
Love is a curious thing. It can make a man xxx, it can make em wheepquote:
We waren op een feestje, hele tijd lopen praten. Het was heel gezellig en dit klinkt raar maar ben bang dat als we elkaar weer zien dat hij op mij is afgeknapt? Alsof ik nu anders zou zijn dan op dat feestje? Lastig te omschrijven. En ik ben bang dat hij iets van me wil. (was wel vrij duidelijk eigenlijk)quote:Op donderdag 22 december 2011 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ga je niet? Weetje die gedachte zou je toch van je af moeten zetten want er is toch geen andere manier?
Wat zei hij btw?
Oh dat is waar, hoewel ik niet zeker weet wat xxx nu betekent.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Love is a curious thing. It can make a man xxx, it can make em wheep
sing?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is waar, hoewel ik niet zeker weet wat xxx nu betekent.
Je kunt vragen of ze de Jack van Mango hebben met artikelnummer G81622224 . (dat kkunnen ze kijken in hun kassa-systeem)quote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat moet ik dan zeggen.
gewoon het nummer bellen wat in het telefoonboek staat van de v&d per stad.
en dan vragen of ik naar de kledingafdeling kan worden doorverbonden.
en wat moet ik dan vragen of ze hem op voorraad hebben? hoe heet deze jas dan?
Me voy, no me gustan la gente que estan aquiquote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is waar, hoewel ik niet zeker weet wat xxx nu betekent.
oeh vet!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt vragen of ze de Jack van Mango hebben met artikelnummer G81622224 . (dat kkunnen ze kijken in hun kassa-systeem)
Maar je wilt ook iets van hem dus... Je bindingsangst die je net typeerde die zit met je te fokken... Lijkt me dat je daar niet aantoe moet geven.. en dat je zelf ook weet dat je geen afstand moet houden maar er voor moet gaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
We waren op een feestje, hele tijd lopen praten. Het was heel gezellig en dit klinkt raar maar ben bang dat als we elkaar weer zien dat hij op mij is afgeknapt? Alsof ik nu anders zou zijn dan op dat feestje? Lastig te omschrijven. En ik ben bang dat hij iets van me wil. (was wel vrij duidelijk eigenlijk)
Misschien moet je eerst een keer naar dokter drommelquote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
We waren op een feestje, hele tijd lopen praten. Het was heel gezellig en dit klinkt raar maar ben bang dat als we elkaar weer zien dat hij op mij is afgeknapt? Alsof ik nu anders zou zijn dan op dat feestje? Lastig te omschrijven. En ik ben bang dat hij iets van me wil. (was wel vrij duidelijk eigenlijk)
Bueno amor, yo también tengo que irme porque me toca limpiar la casa.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Me voy, no me gustan la gente que estan aqui![]()
Hablamos en la noche mi amor, cuidate mucho
Ciao![]()
Geen probleem!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh vet!
dankjewel. ja echt.
Ja klopt maar zo erg int hem ben ik nou ook weer niet. Bovendien heb ik nu een gebroken been en kan ik daar niet naartoe.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je wilt ook iets van hem dus... Je bindingsangst die je net typeerde die zit met je te fokken... Lijkt me dat je daar niet aantoe moet geven.. en dat je zelf ook weet dat je geen afstand moet houden maar er voor moet gaan.
Niet?
Regenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Strani het volgende:
En, sneeuwt het nog bij iemand in Nederland momenteel?
Ik heb van de week een beetje sneeuw zien blijven liggen op m'n dakraamquote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Strani het volgende:
Dat zeg ik, het dieptepunt hebben we bereikt.quote:
Purmerend is alleen viezig van het het weer. Maar verder geen sneeuw en nieteens koud.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Strani het volgende:
Vreselijkquote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het dieptepunt hebben we bereikt.
Nope, afgelopen twee jaar was het raak maar nu is het meer herfstweer.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Strani het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb van de week een beetje sneeuw zien blijven liggen op m'n dakraam
Verder nog niets....
Ik hoop ook in Spanje nog op een beetje sneeuw..ik heb al een jaar of zes geen sneeuw gezien en mis het een beetjequote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Purmerend is alleen viezig van het het weer. Maar verder geen sneeuw en nieteens koud.
Ga jij me dan onderzoeken?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een keer naar dokter drommel
Ze draaien:quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed. Of was er weer iets in de laatste minuten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je weet dat je tegen jezelf liegt? Zo simpel zal hij toch ook wel niet zijn? Anders was je toch allang op hem afgeknapt en had je niet - 4 weken - niet naar de sportschool gegaan slecht omdat hij er was?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt maar zo erg int hem ben ik nou ook weer niet. Bovendien heb ik nu een gebroken been en kan ik daar niet naartoe.
(hij is een beetje simpel)
Hier in Zaandam is alles rustig qua weerquote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Purmerend is alleen viezig van het het weer. Maar verder geen sneeuw en nieteens koud.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze draaien:Haha ja je hebt gelijk, eigenlijk moeten ze er maar gewoon mee stoppen nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wil het ook niet echt doorzetten hoor. Vreemde, trage winter tot zover.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, afgelopen twee jaar was het raak maar nu is het meer herfstweer.
Jawel omdat ik bang ben dat hij iets van me wil en ik niet echt iets van hem..tenminste, ik weet niet zo goed wat ik wil.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet dat je tegen jezelf liegt? Zo simpel zal hij toch ook wel niet zijn? Anders was je toch allang op hem afgeknapt en had je niet - 4 weken - niet naar de sportschool gegaan slecht omdat hij er was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |