Heloef wat zeg je nu.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog ben jij een heel lief meisje.
Nee dat klopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ligt het aan mij of knappen vrouwen wat sneller af op onzekerheid?
true, denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
Tot bepaalde grenzen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
ligt eraan, als het echt te extreem is dat ie continue denkt dat je vreemdgaat laat dan maar zittenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
blozen is kill voor aantrekkelijkheid(meestal) rond vrouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt blij dat ik niet kan blozen.
Anders had ik mijn verliefdheden nooit zo goed kunnen verbergen.
Ik denk het wel. Bij mij was een beetje een probleem dat ik veel minder onzeker over kom dan ik eigenlijk ben. Of was in elk gevalquote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
Dat ik je lief vind.quote:
Ja maar zie er niet zo schattig uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bloost toch al? Is sowieso beter
Die bril heeft geen voordelen hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
blozen is kill voor aantrekkelijkheid(meestal) rond vrouwen.
daar bof je wel mee met het neger zijn, en ook je bril al enzo.
eensquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Een man moet keuzes kunnen maken, de leiding kunnen nemen. Ik moet me er veilig bij voelen en dat doe ik niet als hij zelf ongemakkelijk en onzeker is.![]()
Daarbij loop ik over mannen heen als ze me de ruimte geven.
Misschien ben je er niet zo blij mee omdat je het niet vind passen bij je karakter?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar zie er niet zo schattig uit.
Dat kan ik me dus niet voorstellen hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Een man moet keuzes kunnen maken, de leiding kunnen nemen. Ik moet me er veilig bij voelen en dat doe ik niet als hij zelf ongemakkelijk en onzeker is.![]()
Nu kom je over als een bitchquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er niet zo blij mee want...wie zou daar wel blij mee zijn? hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ben je er niet zo blij mee omdat je het niet vind passen bij je karakter?
Omdat het super sexy is dusquote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo blij mee want...wie zou daar wel blij mee zijn? haha
Ik denk dat die onzekerheid bij mij meer een kwestie is van het moeilijk kunnen aflezen van iemands nonverbale communicatie dan dat het daadwerkelijke onzekerheid is. Bij mensen die ik (goed) ken en vertrouw ben ik juist niet onzeker en neem ik juist vaak de leidingquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Je voelt je dus gewoon niet op je gemak... Ook een reden waarom mannen pas bij X bier beginnen met versieren...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat die onzekerheid bij mij meer een kwestie is van het moeilijk kunnen aflezen van iemands nonverbale communicatie dan dat het daadwerkelijke onzekerheid is. Bij mensen die ik (goed) ken en vertrouw ben ik juist niet onzeker en neem ik juist vaak de leiding
Oh wat liev van jelly!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef formerjellybean het volgende:
blozen is juist kut , ik bloos vaak en ik vind er niets schattigs aan
dat is veel leuker imoquote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik word eerder sexy genoemd dan schattig...denk ik
Waarom denk je anders dat al die onzekere tienermeisjes en aandachtshoeren aan de man komen?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb je nog nooit gezien so i dunno, maar ik kan je wel een oordeel geven bij die meet in amsterdam - als dat doorgaat -quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik word eerder sexy genoemd dan schattig...denk ik
Dat is juist het gekke. Als ik op mijn gemak ben, is versieren ineens niet zo'n probleem voor mij. Ik heb wel een aantal vrouwen kunnen versieren op momenten dat ik lekker in mijn vel zat. Zit ik niet lekker in mijn vel, dan komt er inderdaad niet veel uit mequote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je voelt je dus gewoon niet op je gemak... Ook een reden waarom mannen pas bij X bier beginnen met versieren...
Zou je eens andersom moeten doen, gewoon anders denken en nuchter op vrouwen afstappen.
Die logica snap ik dus niet , want ik vind het een van de irritantste dingen die ik heb , ik voel mijn kop rood worden en het liefst zou ik op dat soort momenten wegrennen dus nee ik zie de koppeling schattig nietquote:
Mannen vinden blozen schattig, ik denk juist mede juist doordat je het niet kunt verbergenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die logica snap ik dus niet , want ik vind het een van de irritantste dingen die ik heb , ik voel mijn kop rood worden en het liefst zou ik op dat soort momenten wegrennen dus nee ik zie de koppeling schattig niet
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is juist het gekke. Als ik op mijn gemak ben, is versieren ineens niet zo'n probleem voor mij. Ik heb wel een aantal vrouwen kunnen versieren op momenten dat ik lekker in mijn vel zat. Zit ik niet lekker in mijn vel, dan komt er inderdaad niet veel uit me
Rode kop toont onzekerheid, hoe kan je onzeker worden als je het oordeel van iemand anders niet boeiend vind? Dat kan dus niet... Dus je vind iemands oordeel wél boeiend, en dat laat je dus ook zien.. En dat is dus aantrekkelijk!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die logica snap ik dus niet , want ik vind het een van de irritantste dingen die ik heb , ik voel mijn kop rood worden en het liefst zou ik op dat soort momenten wegrennen dus nee ik zie de koppeling schattig niet
Heeft Ken eindelijk toegeslagen?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Barbie is zwanger, ze heeft zich voortgeplant.
Ik vind dat stilvallen wel vervelend ja, maar eigenlijk meer vanwege de awkward moment dan om iets anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik voelde me laatst kut toen ik iemand aansprak, maar ze vond het niet zo erg.. Als je maar wegloopt als je niks meer te vertellen hebt.
enzo enzoquote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
blozen is kill voor aantrekkelijkheid(meestal) rond vrouwen.
daar bof je wel mee met het neger zijn, en ook je bril al enzo.
ohnoesquote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Barbie is zwanger, ze heeft zich voortgeplant.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heeft Ken eindelijk toegeslagen?
Goed ook om zo contact te leggen.. Naar iemand toelopen en aangapen tot de ander iets zegtquote:Op donderdag 22 december 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat stilvallen wel vervelend ja, maar eigenlijk meer vanwege de awkward moment dan om iets anders.
Als ik weet dat de ander ook niks meer te vertellen heeft, vind ik dat stilvallen dan ook helemaal niet ergt of zo. Ik kan ook prima chillen terwijl niemand wat moet zeggen per se
Ik vind het hier wel gezelligquote:Op donderdag 22 december 2011 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom post jij eigenlijk hier?
aah ik dacht al, jij vindt versieren heul niet moeilijkquote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel gezellig
De Ken in kwestie nog even:quote:Op donderdag 22 december 2011 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heeft Ken eindelijk toegeslagen?
Oh die Barbie, ik dacht echt de pop, dat het een nieuwe stunt was ofzo. En ja, eens. Hoe erg kun je jezelf verminkenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Zij maakt zichzelf echt lelijker dan ze is.
"Hoi! Lekker weertje he? Zeg ken ik jou niet ergens van?"quote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed ook om zo contact te leggen.. Naar iemand toelopen en aangapen tot de ander iets zegt
Brrrr, ze mag 'm houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
De Ken in kwestie nog even:
[ afbeelding ]
Dit word met grote mate bepaald door de sfeer en de hoeveelheid alcohol die ik op hebquote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aah ik dacht al, jij vindt versieren heul niet moeilijk
Jullie kennen elkaar?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aah ik dacht al, jij vindt versieren heul niet moeilijk
omdat mannen zich dan mannelijk voelen. Volgens how i met your motherquote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap is dat een boel vrouwelijke dingen die imperfect bij mannen vaak overkomen als ahhhhhhh wat schattig.
Meisje die bang is voor spin- ahh schattig
Meisjes die huilen tijdens film ahhhhhhhhhh schattig
Meisjes die bang zijn voor horror ahhh schattig
Meisjes die blozen ahh schattig
Verklaar eens waarom mannen dat soort dingen vaak juist leuk of grappig vinden ???
Ik kan je wel vertellen waarom ik het schattig vind.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap is dat een boel vrouwelijke dingen die imperfect bij mannen vaak overkomen als ahhhhhhh wat schattig.
Verklaar eens waarom mannen dat soort dingen vaak juist leuk of grappig vinden ???
Dan kan de man haar dus beschermen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Hij versierd veel onder het posten?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee heb hem wel eens zien posten
Meisjes die bang zijn voor een spin oke, maar ga niet hysterisch lopen doenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Drommel wil een vrouw die hem hard kan aanpakkenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meisjes die bang zijn voor een spin oke, maar ga niet hysterisch lopen doen
Meisjes die bang zijn voor horror, kom maar even tegen papa aankruipen
Meisjes die huilen tijdens de film, tsjah
En blozen is gewoon schattig omdat je dan weet dat je een snaar geraakt hebt
Net alsof dat iets zegt, versieren op internetquote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee heb hem wel eens zien posten
zullen wel grapjes zijn van hem denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij versierd veel onder het posten?
idd je moet het wel int echt waar kunnen makenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Net alsof dat iets zegt, versieren op internet
bij sommige mensen kun je het door posts aardig raden of ze goed zijn in versieren vind ikquote:Op donderdag 22 december 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omgekeerd wel, als je het niet durft op internet ben je wel heel ver heenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Werkt in op het bescherminstinct van mannen, wat ze juist prettig vinden?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat jij gewoon aan een post kunt merken dat je zo iemand wel leuk zou kunnen vinden, in het echt is het toch iets anders qua doen en laten omdat je minder op je gemak bent.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij sommige mensen kun je het door posts aardig raden of ze goed zijn in versieren vind ik
Als ze posten:quote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij sommige mensen kun je het door posts aardig raden of ze goed zijn in versieren vind ik
Als het meisje die bescherming aan hem vraagt.. Wat ze dus doet... Tjah dat is toch aandacht vragen op een manier van: ''bescherm me'' Tjah wel aantrekkelijk jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Werkt in op het bescherminstinct van mannen, wat ze juist prettig vinden?
Op internet lukt het je wel aardigquote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben slecht in versieren maar niet heel looney ofzo
Je nagels kei hard in de man naast je zettenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef stefanhaan het volgende:
horrorfilms kijken met een vrouw langs je
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je nagels kei hard in de man naast je zetten
Zo over je rug heenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je nagels kei hard in de man naast je zetten
Ja maar in real life is het zo raar om meteen je tieten te flashen hequote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Op internet lukt het je wel aardig
"Hallo, hier zijn mijn tieten. Kom op TC dan mag je ook mijn blozende wangetjes zien"
/verkocht
Neuh.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar in real life is het zo raar om meteen je tieten te flashen he
ligt ook een beetje aan spontaniteit, in het echt moet je je inderdaad door ongemakkelijkheid heen worstelen maar als iemand goed is in versieren gaat dat makkelijker als vrouw zijndequote:Op donderdag 22 december 2011 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon aan een post kunt merken dat je zo iemand wel leuk zou kunnen vinden, in het echt is het toch iets anders qua doen en laten omdat je minder op je gemak bent.
Dat soort tactieken werken sowieso wel om mannen aan te trekken maar niet om mannen vast te houden, lijkt mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eerst een kusje tochquote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat zijn je versierkwaliteiten dan? Je bent toch geen maagd meer? Of liet je je steeds versieren?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Internetheld.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
zoiets jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ze posten:
"![]()
ik ben zo lonely had ik maar een vriendin"
zijn ze er meestal niet zo goed in.
Je bedoelt dat iemand die goed kan versieren je snel op je gemak kan laten voelen? Opzicht...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ligt ook een beetje aan spontaniteit, in het echt moet je je inderdaad door ongemakkelijkheid heen worstelen maar als iemand goed is in versieren gaat dat makkelijker als vrouw zijnde
Ik laat me versieren. En vervolgens hou ik veel te veel afstand. Waardoor het nooit wat wordt.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zijn je versierkwaliteiten dan? Je bent toch geen maagd meer? Of liet je je steeds versieren?
Jaloers?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Why you so jelly?
Is it something with your belly?
graag contact opnemen met tijnbrein.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben zo lonely had ik maar meer fuckbuddies
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
graag contact opnemen met tijnbrein.
Bemoei je er dan niet meequote:Op donderdag 22 december 2011 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo
Laat elkaar lekker je gang gaan
vrouwen
Ja inderdaad. Het was dan ook niet de intentie om er een man aan vast te houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat soort tactieken werken sowieso wel om mannen aan te trekken maar niet om mannen vast te houden, lijkt mij.
* Drommeldaris kort de afstand in als die blij wordtquote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik laat me versieren. En vervolgens hou ik veel te veel afstand. Waardoor het nooit wat wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij snapt waar ik heen wil, als je op een man afstapt, in jou geval dan een vrouw en je begint met een normaal praatje zie je vanzelf of ze je mag en of ze positief reageert op het versierenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat iemand die goed kan versieren je snel op je gemak kan laten voelen? Opzicht...
Is versieren ook niet elkaar uitermate op elkaars gemak laten voelen door elkaars aanwezigheid?
Nee dat geloof ik, maar straks denken andere meisjes nog dat het een goeie tactiek isquote:Op donderdag 22 december 2011 18:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het was dan ook niet de intentie om er een man aan vast te houden
Hoezo houd je te veel afstand dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik laat me versieren. En vervolgens hou ik veel te veel afstand. Waardoor het nooit wat wordt.
Ik kan dat zelf wel regelen, maar dankje.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje diplomatie van mijn kant toch
Geen dankquote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf wel regelen, maar dankje.
Bang om gekwetst te worden denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo houd je te veel afstand dan?
Als je iemand niet dichtbij laat komen, sluit je jezelf af voor zo veel moois
Hey doei kutkloon!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Ah crap ik word echt gek van lang computeren, ik ga wat anders doen. Tot vanavond, waarschijnlijk.
Wat niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus niet voorstellen hè.
Oh, dat vind ik mezelf dan weer niet echt. Maar als ik nooit een nee te horen krijg, dan doe ik alles op mijn eigen manier zegmaar. Als hij nooit zegt wat hij wil, dan doe ik wat ik wil. Snap je?quote:
Ik snap dat nog steeds niet, wanneer is iets versieren.. als je een praatje maakt met iemand is het toch geen versieren? Wanneer is het wel versieren, dawm it?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij snapt waar ik heen wil, als je op een man afstapt, in jou geval dan een vrouw en je begint met een normaal praatje zie je vanzelf of ze je mag en of ze positief reageert op het versieren
Soms moet je gewoon de sprong durven wagen. Dat heb ik ook moeten leren en heb ik ook geleerd. Daardoor heb ik uiteindelijk toch nog een paar leuke relaties gehad, mede omdat ik me durfde te laten gaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bang om gekwetst te worden denk ik
Wel eens relaties gehad?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee, een beetje onnodig. Net als dat ik me nu onnodig hiermee bemoei. Dat deed jij dus ookquote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje diplomatie van mijn kant toch
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik, maar straks denken andere meisjes nog dat het een goeie tactiek is
Hij is leuk, maar je weet dat dit een vrouwen jas is?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
me ouders hebben me jas en schoenen weggegooid.
http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview
dus ik wil deze jas kopen. hoe kan ik voor morgen 12 uur die in een winkel vinden?
moet ik dan gewoon naar de v&d in enschede ofzo?
ik heb ook nog schoenen nodig voor morgen, maar dat gaat wel lukken.
GMTAquote:Op donderdag 22 december 2011 18:36 schreef Joysa het volgende:
Hij is leuk, maar je weet dat dit een vrouwen jas is?
Dan lukt het niet. Ja dat snap ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon de sprong durven wagen. Dat heb ik ook moeten leren en heb ik ook geleerd. Daardoor heb ik uiteindelijk toch nog een paar leuke relaties gehad, mede omdat ik me durfde te laten gaan.
Als je jezelf afsluit, bah wat is dit moeilijk uit te leggen
als je gewoon vraagt hoe het gaat zie ik het niet als versieren, als mannen me complimentjes zouden geven en bijvoorbeeld drankjes aanbieden en vragen of ik met ze uit wil gaan de volgende keer zie ik het als versierenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap dat nog steeds niet, wanneer is iets versieren.. als je een praatje maakt met iemand is het toch geen versieren? Wanneer is het wel versieren, dawm it?
ja dat weet ik. maar ik wil die stof, en een kleurtje.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar je weet dat dit een vrouwen jas is?
Dus persoonlijk worden.. In je willen investeren op een leuke tijd samen? (drankje kopen tenminste)quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je gewoon vraagt hoe het gaat zie ik het niet als versieren, als mannen me complimentjes zouden geven en bijvoorbeeld drankjes aanbieden en vragen of ik met ze uit wil gaan de volgende keer zie ik het als versieren
Prima hoor, Je kunt dan het beste gewoon naar de V&D gaan en daar kijken of ze hem hebben. Als je hem niet ziet kun je het nog altijd aan het personeel vragen, die zijn daar niet voor nietsquote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar ik wil die stof, en een kleurtje.
de mannenjassen met dat soort stof zijn allemaal grijs, en zwart.
en dat wil ik niet.
en de gene met wel kleur hebben een heleboel frutsels enzo.
zoals deze: http://www.zara.com/webap(...)LE%2BBREASTED%2BCOAT
dus ik wil gewoon die kopen, en vast niemand die het ziet dat het een vrouwenjas is. ik vind hem leuk.
vrouwenjassen zijn mooi
Nooit een vent gehad waarbij je het gevoel had dat je hem 100% kon vertrouwen?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan lukt het niet. Ja dat snap ik.
Mensen zien wel dat het een vrouwenjas is, het heeft een andere taille dan een mannenjas.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat wil ik niet.
dus ik wil gewoon die vrouwenjas kopen ( deze http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview) , en vast niemand die het ziet dat het een vrouwenjas is. ik vind hem leuk.
vrouwenjassen zijn mooi
ja maar dan kijken ze me vreemd aan omdat zij dan weten dat het een vrouwenjas is. dus dan kan i kdoen alsof het voor iemand anders is, en anders pech.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prima hoor, Je kunt dan het beste gewoon naar de V&D gaan en daar kijken of ze hem hebben. Als je hem niet ziet kun je het nog altijd aan het personeel vragen, die zijn daar niet voor niets
Waarom ga je niet? Weetje die gedachte zou je toch van je af moeten zetten want er is toch geen andere manier?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
De laatste keer dat ik versierd werd...was ongeveer een maand geleden ofzo met iemand die ik van de sportschool ken. Sindsdien ben ik niet meer naar de sportschool gegaan. Ja, om die reden.
Iemand tips? (en aub geen reacties van: ga gewoon)
oh je bedoelt zo wat te zien is op dat plaatje aan de achterkant?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen zien wel dat het een vrouwenjas is, het heeft een andere taille dan een mannenjas.
Nee, slechte ervaringen met mannen enzo. Dat gevoel heb ik alleen met mn broertjesquote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nooit een vent gehad waarbij je het gevoel had dat je hem 100% kon vertrouwen?
Baby don't hurt me, no morequote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk naar iemand lachen is ook versieren, of ze langer aanraken dan standaard is, dubbelzinnige opmerkingen maken, plagen (meisjes plagen kusjes vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus persoonlijk worden.. In je willen investeren op een leuke tijd samen? (drankje kopen tenminste)
Drankje kopen vind ik een beetje stom eigenlijk... Dat is gewoon tijd kopen eigenlijk
Je moet het maar kunnen hebben als jongen of man (die jassen heb ik het over). Ik denk dat jij best een stoere jas kan dragen. Zo;n baseball-jacket ofzo. Ik heb er vandaag een gekocht bij Britain in Amsterdam. Was in de uitverkoop.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat wil ik niet.
dus ik wil gewoon die vrouwenjas kopen ( deze http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview) , en vast niemand die het ziet dat het een vrouwenjas is. ik vind hem leuk.
vrouwenjassen zijn mooi
Fixedquote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee, slechte ervaringen met mannen enzo. Dat gevoel heb ik alleen met mn broertjes en met drommel
Je hebt dus gewoon een vent nodig die te vertrouwen is? Is dat wat je mist?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee, slechte ervaringen met mannen enzo. Dat gevoel heb ik alleen met mn broertjes
Dat kun je inderdaad gewoon vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dan kijken ze me vreemd aan omdat zij dan weten dat het een vrouwenjas is. dus dan kan i kdoen alsof het voor iemand anders is, en anders pech.
en moet ik dan zeggen. : "ik zoek de navyblauwe mangojas ofzo?"
kan ik ook v&d's gaan afbellen, dus naar enschede bellen, en naar hengelo, en naar leiden, en naar alle steden ertussenin enzo?
ik moet hem VOOR morgenmiddag hebben dus bestellen per post kan al niet meer
ja maar dat vind ik stom.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je moet het maar kunnen hebben als jongen of man (die jassen heb ik het over). Ik denk dat jij best een stoere jas kan dragen. Zo;n baseball-jacket ofzo. Ik heb er vandaag een gekocht bij Britain in Amsterdam. Was in de uitverkoop.
What is love?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Baby don't hurt me, no more
wat moet ik dan zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad gewoon vragen
En anders kun je ook nog altijd bellen vantevoren!
Love is a curious thing. It can make a man xxx, it can make em wheepquote:
We waren op een feestje, hele tijd lopen praten. Het was heel gezellig en dit klinkt raar maar ben bang dat als we elkaar weer zien dat hij op mij is afgeknapt? Alsof ik nu anders zou zijn dan op dat feestje? Lastig te omschrijven. En ik ben bang dat hij iets van me wil. (was wel vrij duidelijk eigenlijk)quote:Op donderdag 22 december 2011 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ga je niet? Weetje die gedachte zou je toch van je af moeten zetten want er is toch geen andere manier?
Wat zei hij btw?
Oh dat is waar, hoewel ik niet zeker weet wat xxx nu betekent.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Love is a curious thing. It can make a man xxx, it can make em wheep
sing?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is waar, hoewel ik niet zeker weet wat xxx nu betekent.
Je kunt vragen of ze de Jack van Mango hebben met artikelnummer G81622224 . (dat kkunnen ze kijken in hun kassa-systeem)quote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat moet ik dan zeggen.
gewoon het nummer bellen wat in het telefoonboek staat van de v&d per stad.
en dan vragen of ik naar de kledingafdeling kan worden doorverbonden.
en wat moet ik dan vragen of ze hem op voorraad hebben? hoe heet deze jas dan?
Me voy, no me gustan la gente que estan aquiquote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is waar, hoewel ik niet zeker weet wat xxx nu betekent.
oeh vet!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt vragen of ze de Jack van Mango hebben met artikelnummer G81622224 . (dat kkunnen ze kijken in hun kassa-systeem)
Maar je wilt ook iets van hem dus... Je bindingsangst die je net typeerde die zit met je te fokken... Lijkt me dat je daar niet aantoe moet geven.. en dat je zelf ook weet dat je geen afstand moet houden maar er voor moet gaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
We waren op een feestje, hele tijd lopen praten. Het was heel gezellig en dit klinkt raar maar ben bang dat als we elkaar weer zien dat hij op mij is afgeknapt? Alsof ik nu anders zou zijn dan op dat feestje? Lastig te omschrijven. En ik ben bang dat hij iets van me wil. (was wel vrij duidelijk eigenlijk)
Misschien moet je eerst een keer naar dokter drommelquote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
We waren op een feestje, hele tijd lopen praten. Het was heel gezellig en dit klinkt raar maar ben bang dat als we elkaar weer zien dat hij op mij is afgeknapt? Alsof ik nu anders zou zijn dan op dat feestje? Lastig te omschrijven. En ik ben bang dat hij iets van me wil. (was wel vrij duidelijk eigenlijk)
Bueno amor, yo también tengo que irme porque me toca limpiar la casa.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Me voy, no me gustan la gente que estan aqui![]()
Hablamos en la noche mi amor, cuidate mucho
Ciao![]()
Geen probleem!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh vet!
dankjewel. ja echt.
Ja klopt maar zo erg int hem ben ik nou ook weer niet. Bovendien heb ik nu een gebroken been en kan ik daar niet naartoe.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je wilt ook iets van hem dus... Je bindingsangst die je net typeerde die zit met je te fokken... Lijkt me dat je daar niet aantoe moet geven.. en dat je zelf ook weet dat je geen afstand moet houden maar er voor moet gaan.
Niet?
Regenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Strani het volgende:
En, sneeuwt het nog bij iemand in Nederland momenteel?
Ik heb van de week een beetje sneeuw zien blijven liggen op m'n dakraamquote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Strani het volgende:
Dat zeg ik, het dieptepunt hebben we bereikt.quote:
Purmerend is alleen viezig van het het weer. Maar verder geen sneeuw en nieteens koud.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Strani het volgende:
Vreselijkquote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het dieptepunt hebben we bereikt.
Nope, afgelopen twee jaar was het raak maar nu is het meer herfstweer.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Strani het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb van de week een beetje sneeuw zien blijven liggen op m'n dakraam
Verder nog niets....
Ik hoop ook in Spanje nog op een beetje sneeuw..ik heb al een jaar of zes geen sneeuw gezien en mis het een beetjequote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Purmerend is alleen viezig van het het weer. Maar verder geen sneeuw en nieteens koud.
Ga jij me dan onderzoeken?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een keer naar dokter drommel
Ze draaien:quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed. Of was er weer iets in de laatste minuten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je weet dat je tegen jezelf liegt? Zo simpel zal hij toch ook wel niet zijn? Anders was je toch allang op hem afgeknapt en had je niet - 4 weken - niet naar de sportschool gegaan slecht omdat hij er was?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja klopt maar zo erg int hem ben ik nou ook weer niet. Bovendien heb ik nu een gebroken been en kan ik daar niet naartoe.
(hij is een beetje simpel)
Hier in Zaandam is alles rustig qua weerquote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Purmerend is alleen viezig van het het weer. Maar verder geen sneeuw en nieteens koud.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze draaien:Haha ja je hebt gelijk, eigenlijk moeten ze er maar gewoon mee stoppen nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wil het ook niet echt doorzetten hoor. Vreemde, trage winter tot zover.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, afgelopen twee jaar was het raak maar nu is het meer herfstweer.
Jawel omdat ik bang ben dat hij iets van me wil en ik niet echt iets van hem..tenminste, ik weet niet zo goed wat ik wil.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet dat je tegen jezelf liegt? Zo simpel zal hij toch ook wel niet zijn? Anders was je toch allang op hem afgeknapt en had je niet - 4 weken - niet naar de sportschool gegaan slecht omdat hij er was?
Lekker 10 graden overdag, snachts geen vorst, ideaalquote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier wil het ook niet echt doorzetten hoor. Vreemde, trage winter tot zover.
Heb je zulke slechte ervaringen met mannen gehad dat je er nu nog last van hebt?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel omdat ik bang ben dat hij iets van me wil en ik niet echt iets van hem..tenminste, ik weet niet zo goed wat ik wil.
Tegelijkertijd ben k bang dat hij zal afknappen (weird?) Dat laatste zal wel een ego dingetje zijn.
Ja maar daar komen problemen van denk ik. Het moet wel een beetje winteren anders gaat er in de lente van alles fout lijkt me.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker 10 graden overdag, snachts geen vorst, ideaal
Ach ik heb ook een oogje gehad op meiden waarvan ik wist dat het sowieso nooit iets zou kunnen worden omdat we kwa karakter en interesses nogal verschilden. Lees; Zij waren ook nogal simpel.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet dat je tegen jezelf liegt? Zo simpel zal hij toch ook wel niet zijn? Anders was je toch allang op hem afgeknapt en had je niet - 4 weken - niet naar de sportschool gegaan slecht omdat hij er was?
Wacht.. Ik haal denk ik nu dingen door elkaar..
Je denkt een maand aan hem, je ontwijkt hem... omdat hij interesse in je toonde, je vond zijn aanwezigheid prettig, en je vind hem niet leuk? Klinkt erg aannemelijk...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel omdat ik bang ben dat hij iets van me wil en ik niet echt iets van hem..tenminste, ik weet niet zo goed wat ik wil.
Tegelijkertijd ben k bang dat hij zal afknappen (weird?) Dat laatste zal wel een ego dingetje zijn.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker 10 graden overdag, snachts geen vorst, ideaal
En een zonnetje
Dat is de perfecte winter
Gewoon nog een keertje bellen, dat kan gebeurenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
winkel in enschede is open.
dus ik bellen, was ik eindelijk bij de goede afdeling wordt de verbinding verbroken.
echt vervelend, en misschien hebben ze hem nieteens.
Je bent gecompliceert, net als een vrouwquote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb wel dat ik mezelf af en toe heel simpel voel omdat ik niet zo snel van alles en nog wat uit mezelf ga vertellen maar ik ben helemaal niet simpel
Nou ik denk geen maand aan hem hoor. Ik ontwijk hem wel. Ik vind hem opzich wel leuk als in...hij ziet er leuk uit enzo...maar hij is gewoon niet zo heel slim...Dus denk niet dat het echt iets gaat worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je denkt een maand aan hem, je ontwijkt hem... omdat hij interesse in je toonde, je vond zijn aanwezigheid prettig, en je vind hem niet leuk? Klinkt erg aannemelijk...
Hoezo moet iemand zo slim zijn dan? Volgens mij ben je meer bang voor reacties van mensen om je heen dat hij niet zo slim is... Want voor jezelf is het duidelijk niet zo een afknapper, anders had je hem niet leuk gevonden.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou ik denk geen maand aan hem hoor. Ik ontwijk hem wel. Ik vind hem opzich wel leuk als in...hij ziet er leuk uit enzo...maar hij is gewoon niet zo heel slim...Dus denk niet dat het echt iets gaat worden.
Boeiend je ziet er lekker uit niemand maalt om je persoonlijkheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb wel dat ik mezelf af en toe heel simpel voel omdat ik niet zo snel van alles en nog wat uit mezelf ga vertellen maar ik ben helemaal niet simpel
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je zulke slechte ervaringen met mannen gehad dat je er nu nog last van hebt?
Simpel als in 'Ik moet regelmatig een woord uitleggen omdat mevrouw niet goed opgelet heeft bij Nederlands...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Nohh niet doen. Dat staat echt te vrouwelijk. Voor je het weet geef je gayvibes af en dan wordt het helemaal niks meer met de vrouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat wil ik niet.
vrouwenjassen zijn mooi
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Boeiend je ziet er lekker uit niemand maalt om je persoonlijkheid.
Dat is wel hoe ik het merendeel van de vrouwen versier jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Boeiend je ziet er lekker uit niemand maalt om je persoonlijkheid.
Ja ik wel. Ze pakken altijd vrouwen af die ik ook leuk vind.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je zulke slechte ervaringen met mannen gehad dat je er nu nog last van hebt?
Mag die ook wel stoppen met: ''Enzooooo"quote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh niet doen. Dat staat echt te vrouwelijk. Voor je het weet geef je gayvibes af en dan wordt het helemaal niks meer met de vrouwen.
Ja dat ook. En dat ik een tijdje leuk met hem heb gepraat betekent niet dat ik het zie gebeuren dat het ook echt wat kan worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo moet iemand zo slim zijn dan? Volgens mij ben je meer bang voor reacties van mensen om je heen dat hij niet zo slim is... Want voor jezelf is het duidelijk niet zo een afknapper, anders had je hem niet leuk gevonden.
Vrouwen vallen toch op gays? Want dan hoeven ze niet bang te zijn versierd te wordenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nohh niet doen. Dat staat echt te vrouwelijk. Voor je het weet geef je gayvibes af en dan wordt het helemaal niks meer met de vrouwen.
Je ontwijkt hem er voor!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat ook. En dat ik een tijdje leuk met hem heb gepraat betekent niet dat ik het zie gebeuren dat het ook echt wat kan worden.
Ik ben gewoon heel goed met presenteren en lange gesprekken houden.quote:
Nee, ik ben geheel voor het niet gebruiken van moeilijke woorden.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Simpel als in 'Ik moet regelmatig een woord uitleggen omdat mevrouw niet goed opgelet heeft bij Nederlands...
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen toch op gays? Want dan hoeven ze niet bang te zijn versierd te worden
[ afbeelding ]
Ik ook, dat is toch geen wonder?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel goed met presenteren en lange gesprekken houden.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed, mlig heeft straks dus een zandloperfiguur. Leuk.
Ik had een 127 op de facebook iqtest en dat is nog niet eens mijn echte iqquote:Op donderdag 22 december 2011 19:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat ook. En dat ik een tijdje leuk met hem heb gepraat betekent niet dat ik het zie gebeuren dat het ook echt wat kan worden.
Wel in de FOK!wereldquote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, dat is toch geen wonder?
Ik maak er gewoon wat bijzonders van dat ik goed kan lullen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, dat is toch geen wonder?
Ik gok wel op minstens 140 bij jou, ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had een 127 op de facebook iqtest en dat is nog niet eens mijn echte iq
Nee, dat is gewoon Twents. Zo praten alle bazenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag die ook wel stoppen met: ''Enzooooo"
Leugens, in mijn klas ook.quote:
Nouja minstens kan je wel weglaten maar meestal rond die score jaquote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik gok wel op minstens 140 bij jou, ja.
Een getrouwde man zijn voldoet ook, schijnt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen toch op gays? Want dan hoeven ze niet bang te zijn versierd te worden
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat er een facebook iqtest was.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had een 127 op de facebook iqtest en dat is nog niet eens mijn echte iq
Weer zo'n kutapplicatie.... zag het van de week bij meerdere vrienden verschijnen....quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een facebook iqtest was.
Die test klopt voor geen meterquote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een facebook iqtest was.
persoonlijk worden vind ik versieren jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus persoonlijk worden.. In je willen investeren op een leuke tijd samen? (drankje kopen tenminste)
Drankje kopen vind ik een beetje stom eigenlijk... Dat is gewoon tijd kopen eigenlijk
Omdat sommige mensen er aggressief van worden. Ik niet trouwens.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom staat adele - rolling in the deep in een aggressive playlist?
het was ook slechts een voorbeeldquote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik koop vrijwel nooit drankjes voor meisjes
Zit nu op stereomood.com te luisteren op youtube staat deze gewoon tussen mn relaxte nummertjesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen er aggressief van worden. Ik niet trouwens.
Maar hoe gaat het verder met je?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
persoonlijk worden vind ik versieren ja
Smoothquote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het verder met je?
Ja, straks denken ze nog dat je wil versieren, stel je voorquote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Nooit gedaan, wou ik zo houden ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
prima hoor, drukke week nu, stageweek enzovoorts en dan zaterdag werken van 7 tot 4 en dan even 2 weekjes vakantiequote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het verder met je?
Dat is niet de reden, ik drink gewoon zelf liever mijn geld opquote:Op donderdag 22 december 2011 19:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, straks denken ze nog dat je wil versieren, stel je voor
Deze man.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is niet de reden, ik drink gewoon zelf liever mijn geld op
Hell yeahquote:
Wat verdien jij eigenlijk per maand?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
persoonlijk worden vind ik versieren ja
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat verdien jij eigenlijk per maand?
Hoe lang duurt jouw ongesteldheid?
quote:
Myr d'r schuldquote:
Ik krijg ongeveer 150 euro aan zorgtoeslag en stufi, voor de rest werk ik op uitzendbasis en soms een freelance opdracht dus dat verschilt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
te weinig en te langquote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heet nou investeren in je toekomstquote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is niet de reden, ik drink gewoon zelf liever mijn geld op
Rustig aan, beetje ziek... Ik ben toe aan vakantie!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
prima hoor, drukke week nu, stageweek enzovoorts en dan zaterdag werken van 7 tot 4 en dan even 2 weekjes vakantiemet jou dan?
aawh beterschapquote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rustig aan, beetje ziek... Ik ben toe aan vakantie!
Goede vragen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe ging de ochtenddienst?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg ongeveer 150 euro aan zorgtoeslag en stufi, voor de rest werk ik op uitzendbasis en soms een freelance opdracht dus dat verschilt.
Mijn ongesteldheid duurt 6 dagen, waarbij de 2de en 3de dag het heftigste zijn.
Bazen.quote:
ik zei alleen dat het te lang duurtquote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef Strani het volgende:
Dames, dames, jullie moeten nog wel wat geheimen overhouden voor jullie toekomstige lovers hoor, zoals de duur van jullie ongesteldheid. Dat merken ze dan vanzelf.
Inderdaad, net als in de rimboe worden ze verbannen naar een hok buiten het dorp tot dat het voorbij is.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef Strani het volgende:
Dames, dames, jullie moeten nog wel wat geheimen overhouden voor jullie toekomstige lovers hoor, zoals de duur van jullie ongesteldheid. Dat merken ze dan vanzelf.
ongesteldheid hoort bij het wezen wat tieten heeft, tenzij manboobsquote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Gister ging het over tieten, dat vond ik veel gezelliger
Die heb ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Gister ging het over tieten, dat vond ik veel gezelliger
De 1955 is lekker.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef ook_gek het volgende:
zit net een 1955 burger van de mac naar binnen te schuiven.... Lees ik opeens over dag 2 en 3 complete waterval met bloed en prut en ongesteld zijn.
Ieuhw
Manboobs represent.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ongesteldheid hoort bij het wezen wat tieten heeft, tenzij manboobs
Weet je, dat zouden we eigenlijk gewoon weer moeten doen. Gewoon 2 dagen voor de verwachtte ongesteldheid al naar het bos sturen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, net als in de rimboe worden ze verbannen naar een hok buiten het dorp tot dat het voorbij is.
Gatver heequote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
De 1955 is lekker.
Ja, dag 2 en 3 zit vol met sliertjes en bonkjes.
Hmmmm, geil zeg.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
De 1955 is lekker.
Ja, dag 2 en 3 zit vol met sliertjes en bonkjes.
Dat kan.quote:
Je floept ze er toch wel even uit, toch? :$quote:
Er zijn ook altijd wel genoeg zielenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heet nou investeren in je toekomst
Dan erbij, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Tuurlijk, dat doe ik toch altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je floept ze er toch wel even uit, toch? :$
Misschien kunnen we zo nog wat geld collecteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat doe ik toch altijd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zo nog wat geld collecteren.
Daarmee kan je ook wel geld ophalen jaquote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik wel achter het glas staan.
Wiens billen ga jij checken? Ik heb niets gezegd over billen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Daar kan ik ook mee instemmen.
Nu moet ik boobs en billen checken... Zware taak
Dan zijn ze gelukkig niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vooral als ze helemaal behaard zijn enzo, bah!
Ik vind het vies als mannen hun borsthaar scheren eigenlijk... Ja tenzij je super veel hebt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat nadeel door de aanwezigheid van tieten gecompenseerd inderdaad. Mits goeie tieten, uiteraardquote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ongesteldheid hoort bij het wezen wat tieten heeft, tenzij manboobs
Jouw billenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wiens billen ga jij checken? Ik heb niets gezegd over billen.
Bwhehehequote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik wel achter het glas staan.
Buik, taille, benen, ogen, gezicht, borsten!quote:
Ik heb een paar van die hele lelijke verdwaalde haren om m'n tepels. Lang leve scheermesjesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uitstraling en innerlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Buik, taille, benen, ogen, gezicht, borsten!
Ellebogen, knieën, jukbeenderen, middenvoetsbeentjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mond! Heupen!
Kamelentenenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mond! Heupen! Haar! Tepel! Uitstraling! Innerlijk!
thanks voor de infoquote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die hele lelijke verdwaalde haren om m'n tepels. Lang leve scheermesjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |