Twee keer teveel.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel keer ben je versierd door mannen dan?
Trouwens ik snap het nog steeds niet, complimentjes geven is uit de boze, maar hoezo is een gewoon gesprekje maken dan wel opeens versieren? Daar is toch niks flirterigs aan?quote:
Netjes hoor. Ze zitten wel al een dag of drie stabiel met vorig jaar, maar als ze dat vasthouden komen ze ook op iets van 7.3 miljoen uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
1.972.140 euro
Bij serieus request.
Ik denk dat complimentjes vooral leuk zijn als de gever leuk is.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Trouwens ik snap het nog steeds niet, complimentjes geven is uit de boze, maar hoezo is een gewoon gesprekje maken dan wel opeens versieren? Daar is toch niks flirterigs aan?
Dus het mag wel, volgens mij weten vrouwen gewoon niet wat ze willen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat complimentjes vooral leuk zijn als de gever leuk is.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef stefanhaan het volgende:
Zo. Ik heb sinos gezien.
Ze is echt een vrouw.
Nee, maar versieren of versierd worden is dan ook geen exacte wetenschap. Zou jij het leuk vinden om een compliment te krijgen van een verschikkelijk lelijk meisje, en dat ze dat dan ook op een hele overdreven manier doet?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus het mag wel, volgens mij weten vrouwen gewoon niet wat ze willen.
Dus ze vinden het wel leuk! Mits ze contact met je leuk vinden. Nou simpel toch? Maar ik kreeg echt het idee dat het not done was hier.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar versieren of versierd worden is dan ook geen exacte wetenschap. Zou jij het leuk vinden om een compliment te krijgen van een verschikkelijk lelijk meisje, en dat ze dat dan ook op een hele overdreven manier doet?
En zou je het dan leuk vinden om een compliment te krijgen van een heel knap meisje?
hey je gebruik mijn afbeelding tegen mijquote:
Ah, nee hoor volgens mij mag het wel degelijk. Maar wat Myraela ook zegt: Je moet wel creatief zijn. En niet te overdreven.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ze vinden het wel leuk! Mits ze contact met je leuk vinden. Nou simpel toch? Maar ik kreeg echt het idee dat het not done was hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |