* Drommeldaris kort de afstand in als die blij wordtquote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik laat me versieren. En vervolgens hou ik veel te veel afstand. Waardoor het nooit wat wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij snapt waar ik heen wil, als je op een man afstapt, in jou geval dan een vrouw en je begint met een normaal praatje zie je vanzelf of ze je mag en of ze positief reageert op het versierenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat iemand die goed kan versieren je snel op je gemak kan laten voelen? Opzicht...
Is versieren ook niet elkaar uitermate op elkaars gemak laten voelen door elkaars aanwezigheid?
Nee dat geloof ik, maar straks denken andere meisjes nog dat het een goeie tactiek isquote:Op donderdag 22 december 2011 18:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het was dan ook niet de intentie om er een man aan vast te houden
Hoezo houd je te veel afstand dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik laat me versieren. En vervolgens hou ik veel te veel afstand. Waardoor het nooit wat wordt.
Ik kan dat zelf wel regelen, maar dankje.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje diplomatie van mijn kant toch
Geen dankquote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf wel regelen, maar dankje.
Bang om gekwetst te worden denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo houd je te veel afstand dan?
Als je iemand niet dichtbij laat komen, sluit je jezelf af voor zo veel moois
Hey doei kutkloon!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Ah crap ik word echt gek van lang computeren, ik ga wat anders doen. Tot vanavond, waarschijnlijk.
Wat niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus niet voorstellen hè.
Oh, dat vind ik mezelf dan weer niet echt. Maar als ik nooit een nee te horen krijg, dan doe ik alles op mijn eigen manier zegmaar. Als hij nooit zegt wat hij wil, dan doe ik wat ik wil. Snap je?quote:
Ik snap dat nog steeds niet, wanneer is iets versieren.. als je een praatje maakt met iemand is het toch geen versieren? Wanneer is het wel versieren, dawm it?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij snapt waar ik heen wil, als je op een man afstapt, in jou geval dan een vrouw en je begint met een normaal praatje zie je vanzelf of ze je mag en of ze positief reageert op het versieren
Soms moet je gewoon de sprong durven wagen. Dat heb ik ook moeten leren en heb ik ook geleerd. Daardoor heb ik uiteindelijk toch nog een paar leuke relaties gehad, mede omdat ik me durfde te laten gaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bang om gekwetst te worden denk ik
Wel eens relaties gehad?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee, een beetje onnodig. Net als dat ik me nu onnodig hiermee bemoei. Dat deed jij dus ookquote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beetje diplomatie van mijn kant toch
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik, maar straks denken andere meisjes nog dat het een goeie tactiek is
Hij is leuk, maar je weet dat dit een vrouwen jas is?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
me ouders hebben me jas en schoenen weggegooid.
http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview
dus ik wil deze jas kopen. hoe kan ik voor morgen 12 uur die in een winkel vinden?
moet ik dan gewoon naar de v&d in enschede ofzo?
ik heb ook nog schoenen nodig voor morgen, maar dat gaat wel lukken.
GMTAquote:Op donderdag 22 december 2011 18:36 schreef Joysa het volgende:
Hij is leuk, maar je weet dat dit een vrouwen jas is?
Dan lukt het niet. Ja dat snap ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon de sprong durven wagen. Dat heb ik ook moeten leren en heb ik ook geleerd. Daardoor heb ik uiteindelijk toch nog een paar leuke relaties gehad, mede omdat ik me durfde te laten gaan.
Als je jezelf afsluit, bah wat is dit moeilijk uit te leggen
als je gewoon vraagt hoe het gaat zie ik het niet als versieren, als mannen me complimentjes zouden geven en bijvoorbeeld drankjes aanbieden en vragen of ik met ze uit wil gaan de volgende keer zie ik het als versierenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap dat nog steeds niet, wanneer is iets versieren.. als je een praatje maakt met iemand is het toch geen versieren? Wanneer is het wel versieren, dawm it?
ja dat weet ik. maar ik wil die stof, en een kleurtje.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar je weet dat dit een vrouwen jas is?
Dus persoonlijk worden.. In je willen investeren op een leuke tijd samen? (drankje kopen tenminste)quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je gewoon vraagt hoe het gaat zie ik het niet als versieren, als mannen me complimentjes zouden geven en bijvoorbeeld drankjes aanbieden en vragen of ik met ze uit wil gaan de volgende keer zie ik het als versieren
Prima hoor, Je kunt dan het beste gewoon naar de V&D gaan en daar kijken of ze hem hebben. Als je hem niet ziet kun je het nog altijd aan het personeel vragen, die zijn daar niet voor nietsquote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar ik wil die stof, en een kleurtje.
de mannenjassen met dat soort stof zijn allemaal grijs, en zwart.
en dat wil ik niet.
en de gene met wel kleur hebben een heleboel frutsels enzo.
zoals deze: http://www.zara.com/webap(...)LE%2BBREASTED%2BCOAT
dus ik wil gewoon die kopen, en vast niemand die het ziet dat het een vrouwenjas is. ik vind hem leuk.
vrouwenjassen zijn mooi
Nooit een vent gehad waarbij je het gevoel had dat je hem 100% kon vertrouwen?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan lukt het niet. Ja dat snap ik.
Mensen zien wel dat het een vrouwenjas is, het heeft een andere taille dan een mannenjas.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat wil ik niet.
dus ik wil gewoon die vrouwenjas kopen ( deze http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview) , en vast niemand die het ziet dat het een vrouwenjas is. ik vind hem leuk.
vrouwenjassen zijn mooi
ja maar dan kijken ze me vreemd aan omdat zij dan weten dat het een vrouwenjas is. dus dan kan i kdoen alsof het voor iemand anders is, en anders pech.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prima hoor, Je kunt dan het beste gewoon naar de V&D gaan en daar kijken of ze hem hebben. Als je hem niet ziet kun je het nog altijd aan het personeel vragen, die zijn daar niet voor niets
Waarom ga je niet? Weetje die gedachte zou je toch van je af moeten zetten want er is toch geen andere manier?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:40 schreef Sinosappel het volgende:
De laatste keer dat ik versierd werd...was ongeveer een maand geleden ofzo met iemand die ik van de sportschool ken. Sindsdien ben ik niet meer naar de sportschool gegaan. Ja, om die reden.
Iemand tips? (en aub geen reacties van: ga gewoon)
oh je bedoelt zo wat te zien is op dat plaatje aan de achterkant?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen zien wel dat het een vrouwenjas is, het heeft een andere taille dan een mannenjas.
Nee, slechte ervaringen met mannen enzo. Dat gevoel heb ik alleen met mn broertjesquote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nooit een vent gehad waarbij je het gevoel had dat je hem 100% kon vertrouwen?
Baby don't hurt me, no morequote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk naar iemand lachen is ook versieren, of ze langer aanraken dan standaard is, dubbelzinnige opmerkingen maken, plagen (meisjes plagen kusjes vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus persoonlijk worden.. In je willen investeren op een leuke tijd samen? (drankje kopen tenminste)
Drankje kopen vind ik een beetje stom eigenlijk... Dat is gewoon tijd kopen eigenlijk
Je moet het maar kunnen hebben als jongen of man (die jassen heb ik het over). Ik denk dat jij best een stoere jas kan dragen. Zo;n baseball-jacket ofzo. Ik heb er vandaag een gekocht bij Britain in Amsterdam. Was in de uitverkoop.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat wil ik niet.
dus ik wil gewoon die vrouwenjas kopen ( deze http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview) , en vast niemand die het ziet dat het een vrouwenjas is. ik vind hem leuk.
vrouwenjassen zijn mooi
Fixedquote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee, slechte ervaringen met mannen enzo. Dat gevoel heb ik alleen met mn broertjes en met drommel
Je hebt dus gewoon een vent nodig die te vertrouwen is? Is dat wat je mist?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee, slechte ervaringen met mannen enzo. Dat gevoel heb ik alleen met mn broertjes
Dat kun je inderdaad gewoon vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dan kijken ze me vreemd aan omdat zij dan weten dat het een vrouwenjas is. dus dan kan i kdoen alsof het voor iemand anders is, en anders pech.
en moet ik dan zeggen. : "ik zoek de navyblauwe mangojas ofzo?"
kan ik ook v&d's gaan afbellen, dus naar enschede bellen, en naar hengelo, en naar leiden, en naar alle steden ertussenin enzo?
ik moet hem VOOR morgenmiddag hebben dus bestellen per post kan al niet meer
ja maar dat vind ik stom.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je moet het maar kunnen hebben als jongen of man (die jassen heb ik het over). Ik denk dat jij best een stoere jas kan dragen. Zo;n baseball-jacket ofzo. Ik heb er vandaag een gekocht bij Britain in Amsterdam. Was in de uitverkoop.
What is love?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Baby don't hurt me, no more
wat moet ik dan zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad gewoon vragen
En anders kun je ook nog altijd bellen vantevoren!
Love is a curious thing. It can make a man xxx, it can make em wheepquote:
We waren op een feestje, hele tijd lopen praten. Het was heel gezellig en dit klinkt raar maar ben bang dat als we elkaar weer zien dat hij op mij is afgeknapt? Alsof ik nu anders zou zijn dan op dat feestje? Lastig te omschrijven. En ik ben bang dat hij iets van me wil. (was wel vrij duidelijk eigenlijk)quote:Op donderdag 22 december 2011 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ga je niet? Weetje die gedachte zou je toch van je af moeten zetten want er is toch geen andere manier?
Wat zei hij btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |