De Ken in kwestie nog even:quote:Op donderdag 22 december 2011 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heeft Ken eindelijk toegeslagen?
Oh die Barbie, ik dacht echt de pop, dat het een nieuwe stunt was ofzo. En ja, eens. Hoe erg kun je jezelf verminkenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Zij maakt zichzelf echt lelijker dan ze is.
"Hoi! Lekker weertje he? Zeg ken ik jou niet ergens van?"quote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed ook om zo contact te leggen.. Naar iemand toelopen en aangapen tot de ander iets zegt
Brrrr, ze mag 'm houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
De Ken in kwestie nog even:
[ afbeelding ]
Dit word met grote mate bepaald door de sfeer en de hoeveelheid alcohol die ik op hebquote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aah ik dacht al, jij vindt versieren heul niet moeilijk
Jullie kennen elkaar?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aah ik dacht al, jij vindt versieren heul niet moeilijk
omdat mannen zich dan mannelijk voelen. Volgens how i met your motherquote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap is dat een boel vrouwelijke dingen die imperfect bij mannen vaak overkomen als ahhhhhhh wat schattig.
Meisje die bang is voor spin- ahh schattig
Meisjes die huilen tijdens film ahhhhhhhhhh schattig
Meisjes die bang zijn voor horror ahhh schattig
Meisjes die blozen ahh schattig
Verklaar eens waarom mannen dat soort dingen vaak juist leuk of grappig vinden ???
Ik kan je wel vertellen waarom ik het schattig vind.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap is dat een boel vrouwelijke dingen die imperfect bij mannen vaak overkomen als ahhhhhhh wat schattig.
Verklaar eens waarom mannen dat soort dingen vaak juist leuk of grappig vinden ???
Dan kan de man haar dus beschermen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Hij versierd veel onder het posten?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee heb hem wel eens zien posten
Meisjes die bang zijn voor een spin oke, maar ga niet hysterisch lopen doenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Drommel wil een vrouw die hem hard kan aanpakkenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meisjes die bang zijn voor een spin oke, maar ga niet hysterisch lopen doen
Meisjes die bang zijn voor horror, kom maar even tegen papa aankruipen
Meisjes die huilen tijdens de film, tsjah
En blozen is gewoon schattig omdat je dan weet dat je een snaar geraakt hebt
Net alsof dat iets zegt, versieren op internetquote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee heb hem wel eens zien posten
zullen wel grapjes zijn van hem denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij versierd veel onder het posten?
idd je moet het wel int echt waar kunnen makenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Net alsof dat iets zegt, versieren op internet
bij sommige mensen kun je het door posts aardig raden of ze goed zijn in versieren vind ikquote:Op donderdag 22 december 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omgekeerd wel, als je het niet durft op internet ben je wel heel ver heenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Werkt in op het bescherminstinct van mannen, wat ze juist prettig vinden?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat jij gewoon aan een post kunt merken dat je zo iemand wel leuk zou kunnen vinden, in het echt is het toch iets anders qua doen en laten omdat je minder op je gemak bent.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij sommige mensen kun je het door posts aardig raden of ze goed zijn in versieren vind ik
Als ze posten:quote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij sommige mensen kun je het door posts aardig raden of ze goed zijn in versieren vind ik
Als het meisje die bescherming aan hem vraagt.. Wat ze dus doet... Tjah dat is toch aandacht vragen op een manier van: ''bescherm me'' Tjah wel aantrekkelijk jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Werkt in op het bescherminstinct van mannen, wat ze juist prettig vinden?
Op internet lukt het je wel aardigquote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben slecht in versieren maar niet heel looney ofzo
Je nagels kei hard in de man naast je zettenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef stefanhaan het volgende:
horrorfilms kijken met een vrouw langs je
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je nagels kei hard in de man naast je zetten
Zo over je rug heenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je nagels kei hard in de man naast je zetten
Ja maar in real life is het zo raar om meteen je tieten te flashen hequote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Op internet lukt het je wel aardig
"Hallo, hier zijn mijn tieten. Kom op TC dan mag je ook mijn blozende wangetjes zien"
/verkocht
Neuh.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar in real life is het zo raar om meteen je tieten te flashen he
ligt ook een beetje aan spontaniteit, in het echt moet je je inderdaad door ongemakkelijkheid heen worstelen maar als iemand goed is in versieren gaat dat makkelijker als vrouw zijndequote:Op donderdag 22 december 2011 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon aan een post kunt merken dat je zo iemand wel leuk zou kunnen vinden, in het echt is het toch iets anders qua doen en laten omdat je minder op je gemak bent.
Dat soort tactieken werken sowieso wel om mannen aan te trekken maar niet om mannen vast te houden, lijkt mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eerst een kusje tochquote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat zijn je versierkwaliteiten dan? Je bent toch geen maagd meer? Of liet je je steeds versieren?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Internetheld.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
zoiets jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ze posten:
"![]()
ik ben zo lonely had ik maar een vriendin"
zijn ze er meestal niet zo goed in.
Je bedoelt dat iemand die goed kan versieren je snel op je gemak kan laten voelen? Opzicht...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ligt ook een beetje aan spontaniteit, in het echt moet je je inderdaad door ongemakkelijkheid heen worstelen maar als iemand goed is in versieren gaat dat makkelijker als vrouw zijnde
Ik laat me versieren. En vervolgens hou ik veel te veel afstand. Waardoor het nooit wat wordt.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zijn je versierkwaliteiten dan? Je bent toch geen maagd meer? Of liet je je steeds versieren?
Jaloers?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Why you so jelly?
Is it something with your belly?
graag contact opnemen met tijnbrein.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben zo lonely had ik maar meer fuckbuddies
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
graag contact opnemen met tijnbrein.
Bemoei je er dan niet meequote:Op donderdag 22 december 2011 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo
Laat elkaar lekker je gang gaan
vrouwen
Ja inderdaad. Het was dan ook niet de intentie om er een man aan vast te houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat soort tactieken werken sowieso wel om mannen aan te trekken maar niet om mannen vast te houden, lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |