Heloef wat zeg je nu.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog ben jij een heel lief meisje.
Nee dat klopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ligt het aan mij of knappen vrouwen wat sneller af op onzekerheid?
true, denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
Tot bepaalde grenzen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
ligt eraan, als het echt te extreem is dat ie continue denkt dat je vreemdgaat laat dan maar zittenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
blozen is kill voor aantrekkelijkheid(meestal) rond vrouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt blij dat ik niet kan blozen.
Anders had ik mijn verliefdheden nooit zo goed kunnen verbergen.
Ik denk het wel. Bij mij was een beetje een probleem dat ik veel minder onzeker over kom dan ik eigenlijk ben. Of was in elk gevalquote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
Dat ik je lief vind.quote:
Ja maar zie er niet zo schattig uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bloost toch al? Is sowieso beter
Die bril heeft geen voordelen hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
blozen is kill voor aantrekkelijkheid(meestal) rond vrouwen.
daar bof je wel mee met het neger zijn, en ook je bril al enzo.
eensquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Een man moet keuzes kunnen maken, de leiding kunnen nemen. Ik moet me er veilig bij voelen en dat doe ik niet als hij zelf ongemakkelijk en onzeker is.![]()
Daarbij loop ik over mannen heen als ze me de ruimte geven.
Misschien ben je er niet zo blij mee omdat je het niet vind passen bij je karakter?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar zie er niet zo schattig uit.
Dat kan ik me dus niet voorstellen hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Een man moet keuzes kunnen maken, de leiding kunnen nemen. Ik moet me er veilig bij voelen en dat doe ik niet als hij zelf ongemakkelijk en onzeker is.![]()
Nu kom je over als een bitchquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er niet zo blij mee want...wie zou daar wel blij mee zijn? hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ben je er niet zo blij mee omdat je het niet vind passen bij je karakter?
Omdat het super sexy is dusquote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo blij mee want...wie zou daar wel blij mee zijn? haha
Ik denk dat die onzekerheid bij mij meer een kwestie is van het moeilijk kunnen aflezen van iemands nonverbale communicatie dan dat het daadwerkelijke onzekerheid is. Bij mensen die ik (goed) ken en vertrouw ben ik juist niet onzeker en neem ik juist vaak de leidingquote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Je voelt je dus gewoon niet op je gemak... Ook een reden waarom mannen pas bij X bier beginnen met versieren...quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat die onzekerheid bij mij meer een kwestie is van het moeilijk kunnen aflezen van iemands nonverbale communicatie dan dat het daadwerkelijke onzekerheid is. Bij mensen die ik (goed) ken en vertrouw ben ik juist niet onzeker en neem ik juist vaak de leiding
Oh wat liev van jelly!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef formerjellybean het volgende:
blozen is juist kut , ik bloos vaak en ik vind er niets schattigs aan
dat is veel leuker imoquote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik word eerder sexy genoemd dan schattig...denk ik
Waarom denk je anders dat al die onzekere tienermeisjes en aandachtshoeren aan de man komen?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb je nog nooit gezien so i dunno, maar ik kan je wel een oordeel geven bij die meet in amsterdam - als dat doorgaat -quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik word eerder sexy genoemd dan schattig...denk ik
Dat is juist het gekke. Als ik op mijn gemak ben, is versieren ineens niet zo'n probleem voor mij. Ik heb wel een aantal vrouwen kunnen versieren op momenten dat ik lekker in mijn vel zat. Zit ik niet lekker in mijn vel, dan komt er inderdaad niet veel uit mequote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je voelt je dus gewoon niet op je gemak... Ook een reden waarom mannen pas bij X bier beginnen met versieren...
Zou je eens andersom moeten doen, gewoon anders denken en nuchter op vrouwen afstappen.
Die logica snap ik dus niet , want ik vind het een van de irritantste dingen die ik heb , ik voel mijn kop rood worden en het liefst zou ik op dat soort momenten wegrennen dus nee ik zie de koppeling schattig nietquote:
Mannen vinden blozen schattig, ik denk juist mede juist doordat je het niet kunt verbergenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die logica snap ik dus niet , want ik vind het een van de irritantste dingen die ik heb , ik voel mijn kop rood worden en het liefst zou ik op dat soort momenten wegrennen dus nee ik zie de koppeling schattig niet
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is juist het gekke. Als ik op mijn gemak ben, is versieren ineens niet zo'n probleem voor mij. Ik heb wel een aantal vrouwen kunnen versieren op momenten dat ik lekker in mijn vel zat. Zit ik niet lekker in mijn vel, dan komt er inderdaad niet veel uit me
Rode kop toont onzekerheid, hoe kan je onzeker worden als je het oordeel van iemand anders niet boeiend vind? Dat kan dus niet... Dus je vind iemands oordeel wél boeiend, en dat laat je dus ook zien.. En dat is dus aantrekkelijk!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die logica snap ik dus niet , want ik vind het een van de irritantste dingen die ik heb , ik voel mijn kop rood worden en het liefst zou ik op dat soort momenten wegrennen dus nee ik zie de koppeling schattig niet
Heeft Ken eindelijk toegeslagen?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Barbie is zwanger, ze heeft zich voortgeplant.
Ik vind dat stilvallen wel vervelend ja, maar eigenlijk meer vanwege de awkward moment dan om iets anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik voelde me laatst kut toen ik iemand aansprak, maar ze vond het niet zo erg.. Als je maar wegloopt als je niks meer te vertellen hebt.
enzo enzoquote:Op donderdag 22 december 2011 18:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
blozen is kill voor aantrekkelijkheid(meestal) rond vrouwen.
daar bof je wel mee met het neger zijn, en ook je bril al enzo.
ohnoesquote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Barbie is zwanger, ze heeft zich voortgeplant.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heeft Ken eindelijk toegeslagen?
Goed ook om zo contact te leggen.. Naar iemand toelopen en aangapen tot de ander iets zegtquote:Op donderdag 22 december 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat stilvallen wel vervelend ja, maar eigenlijk meer vanwege de awkward moment dan om iets anders.
Als ik weet dat de ander ook niks meer te vertellen heeft, vind ik dat stilvallen dan ook helemaal niet ergt of zo. Ik kan ook prima chillen terwijl niemand wat moet zeggen per se
Ik vind het hier wel gezelligquote:Op donderdag 22 december 2011 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom post jij eigenlijk hier?
aah ik dacht al, jij vindt versieren heul niet moeilijkquote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |