Je floept ze er toch wel even uit, toch? :$quote:
Er zijn ook altijd wel genoeg zielenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heet nou investeren in je toekomst
Dan erbij, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Tuurlijk, dat doe ik toch altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je floept ze er toch wel even uit, toch? :$
Misschien kunnen we zo nog wat geld collecteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat doe ik toch altijd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zo nog wat geld collecteren.
Daarmee kan je ook wel geld ophalen jaquote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik wel achter het glas staan.
Wiens billen ga jij checken? Ik heb niets gezegd over billen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Daar kan ik ook mee instemmen.
Nu moet ik boobs en billen checken... Zware taak
Dan zijn ze gelukkig niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vooral als ze helemaal behaard zijn enzo, bah!
Ik vind het vies als mannen hun borsthaar scheren eigenlijk... Ja tenzij je super veel hebt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat nadeel door de aanwezigheid van tieten gecompenseerd inderdaad. Mits goeie tieten, uiteraardquote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ongesteldheid hoort bij het wezen wat tieten heeft, tenzij manboobs
Jouw billenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wiens billen ga jij checken? Ik heb niets gezegd over billen.
Bwhehehequote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik wel achter het glas staan.
Buik, taille, benen, ogen, gezicht, borsten!quote:
Ik heb een paar van die hele lelijke verdwaalde haren om m'n tepels. Lang leve scheermesjesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uitstraling en innerlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Buik, taille, benen, ogen, gezicht, borsten!
Ellebogen, knieën, jukbeenderen, middenvoetsbeentjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mond! Heupen!
Kamelentenenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mond! Heupen! Haar! Tepel! Uitstraling! Innerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |