Ik krijg ongeveer 150 euro aan zorgtoeslag en stufi, voor de rest werk ik op uitzendbasis en soms een freelance opdracht dus dat verschilt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat verdien jij eigenlijk per maand?
Hoe lang duurt jouw ongesteldheid?
te weinig en te langquote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heet nou investeren in je toekomstquote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is niet de reden, ik drink gewoon zelf liever mijn geld op
Rustig aan, beetje ziek... Ik ben toe aan vakantie!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
prima hoor, drukke week nu, stageweek enzovoorts en dan zaterdag werken van 7 tot 4 en dan even 2 weekjes vakantiemet jou dan?
aawh beterschapquote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rustig aan, beetje ziek... Ik ben toe aan vakantie!
Goede vragen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe ging de ochtenddienst?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg ongeveer 150 euro aan zorgtoeslag en stufi, voor de rest werk ik op uitzendbasis en soms een freelance opdracht dus dat verschilt.
Mijn ongesteldheid duurt 6 dagen, waarbij de 2de en 3de dag het heftigste zijn.
Bazen.quote:
ik zei alleen dat het te lang duurtquote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef Strani het volgende:
Dames, dames, jullie moeten nog wel wat geheimen overhouden voor jullie toekomstige lovers hoor, zoals de duur van jullie ongesteldheid. Dat merken ze dan vanzelf.
Inderdaad, net als in de rimboe worden ze verbannen naar een hok buiten het dorp tot dat het voorbij is.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef Strani het volgende:
Dames, dames, jullie moeten nog wel wat geheimen overhouden voor jullie toekomstige lovers hoor, zoals de duur van jullie ongesteldheid. Dat merken ze dan vanzelf.
ongesteldheid hoort bij het wezen wat tieten heeft, tenzij manboobsquote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Gister ging het over tieten, dat vond ik veel gezelliger
Die heb ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Gister ging het over tieten, dat vond ik veel gezelliger
De 1955 is lekker.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef ook_gek het volgende:
zit net een 1955 burger van de mac naar binnen te schuiven.... Lees ik opeens over dag 2 en 3 complete waterval met bloed en prut en ongesteld zijn.
Ieuhw
Manboobs represent.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ongesteldheid hoort bij het wezen wat tieten heeft, tenzij manboobs
Weet je, dat zouden we eigenlijk gewoon weer moeten doen. Gewoon 2 dagen voor de verwachtte ongesteldheid al naar het bos sturen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, net als in de rimboe worden ze verbannen naar een hok buiten het dorp tot dat het voorbij is.
Gatver heequote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
De 1955 is lekker.
Ja, dag 2 en 3 zit vol met sliertjes en bonkjes.
Hmmmm, geil zeg.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
De 1955 is lekker.
Ja, dag 2 en 3 zit vol met sliertjes en bonkjes.
Dat kan.quote:
Je floept ze er toch wel even uit, toch? :$quote:
Er zijn ook altijd wel genoeg zielenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heet nou investeren in je toekomst
Dan erbij, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Tuurlijk, dat doe ik toch altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je floept ze er toch wel even uit, toch? :$
Misschien kunnen we zo nog wat geld collecteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat doe ik toch altijd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zo nog wat geld collecteren.
Daarmee kan je ook wel geld ophalen jaquote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik wel achter het glas staan.
Wiens billen ga jij checken? Ik heb niets gezegd over billen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Daar kan ik ook mee instemmen.
Nu moet ik boobs en billen checken... Zware taak
Dan zijn ze gelukkig niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vooral als ze helemaal behaard zijn enzo, bah!
Ik vind het vies als mannen hun borsthaar scheren eigenlijk... Ja tenzij je super veel hebt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat nadeel door de aanwezigheid van tieten gecompenseerd inderdaad. Mits goeie tieten, uiteraardquote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ongesteldheid hoort bij het wezen wat tieten heeft, tenzij manboobs
Jouw billenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wiens billen ga jij checken? Ik heb niets gezegd over billen.
Bwhehehequote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik wel achter het glas staan.
Buik, taille, benen, ogen, gezicht, borsten!quote:
Ik heb een paar van die hele lelijke verdwaalde haren om m'n tepels. Lang leve scheermesjesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uitstraling en innerlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Buik, taille, benen, ogen, gezicht, borsten!
Ellebogen, knieën, jukbeenderen, middenvoetsbeentjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mond! Heupen!
Kamelentenenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mond! Heupen! Haar! Tepel! Uitstraling! Innerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |