Zo'n halve segway.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je het ook over de nieuwe rijdende modellen gehad waar je gewoon in kan zitten rijden?
Kan je toch sowieso wel als je gaat zitten tussen die handvaten. Ik ging altijd op die van mijn oma zitten zegmaar en dan naar achteren rollen met mijn voeten. Yey.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je het ook over de nieuwe rijdende modellen gehad waar je gewoon in kan zitten rijden?
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
Faye en chocolate hebben een vriend?
Nah, er zijn anderen bij.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef gewoonfaye het volgende:
He maar loef,
Moet ik me morgen inhouden met klef doen?
Jep..quote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
Faye en chocolate hebben een vriend?
Volgens mij verlang je stiekem naar zijn negersnikkelquote:Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jep..
Wat ik hier doe? Op heloef passen.
Goed plan, maar in ieder geval hou je niet in voor mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wat vaker bier gaan halen. Of roken ofzo
Dat is zo ergerlijk trouwens voor mannen om te gaan versieren..quote:Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jep..
SER Meetquote:
Bwhehehehequote:Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jep..
Je mag me altijd versieren hoor. Je krijgt er alleen niks voor terug.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is zo ergerlijk trouwens voor mannen om te gaan versieren..
Worden ze scheiterige pussys van.
Geef hem liever een schop onder ze hol en jaag hem op!
Ik was al een scheiterige pussy maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is zo ergerlijk trouwens voor mannen om te gaan versieren..
Worden ze scheiterige pussys van.
Geef hem liever een schop onder ze hol en jaag hem op!
quote:
www.imgur.comquote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef Strani het volgende:
Wat is ook alweer een goeie image upload om voor FOK! te gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |