Mja, dat heb ik ook wel hoor. Ik bedoel rustig niet alsin saai en burgelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben heel erg van gekke dingen doen enzo. Dus met mijn ex dacht ik dat dat wel leuk was dat hij ook zo was.. alleen het werd steeds erger enzo, omdat je samen de grens steeds verlegd. Naat remde me juist af, maar te erg waardoor ik gek en rusteloos werd. Nu heb ik het idee dat ik een beetje op niveau zit, dat is wel prettig.
Dat is spontaan einde relatie.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Spontaan is wanneer een vrouw tijdens het voetbalkijken ineens zegt dat je echt weer eens samen op aerobics moet.
Je bent een meisje, je liegt dus over je uiterlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik ben inderdaad dik
nee, kom niks tekortquote:Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat komt nog wel <wenkbrauw.gif>
Nee snap ik, maar mijn ex kan echt adhd zijn.. dat triggert van alles in mijquote:Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook wel hoor. Ik bedoel rustig niet alsin saai en burgelijk.
Jij ook goedenavond.quote:
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij mag dat.quote:
Ja is was best vroeg volwassen voor mijn leeftijdquote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Was jij een man toen je 17 was?
Een vrouw in een rollator, okequote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef -Nouvelles het volgende:
HAHA! Ik heb zojuist een scheldende vrouw in een rollator uit de modder getrokken. En het was grappig.
Op het moment dat de buik duidelijk over de broek heen komt vind ik te dik.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat wordt er verstaan onder niet te dik? Dat is voor elke persoon verschillend lijkt me
Ik ben wel volwassen voor mijn leeftijd en geslacht, maar nog niet echt volwassen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is was best vroeg volwassen voor mijn leeftijd
HAHAHA onee, ik bedoel een scootmobiel.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een vrouw in een rollator, oke
Ik moest vandaag een webshop over rollators presenteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een vrouw in een rollator, oke
Al een beetje zin in morgen?quote:
Heb je het ook over de nieuwe rijdende modellen gehad waar je gewoon in kan zitten rijden?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest vandaag een webshop over rollators presenteren.
Te toevallig dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |