Ik stond net te playbacken in de snackbar.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik zit met kerstliedjes in mijn hoofd.moet mezelf inhouden om niet midden in de bus te zingen.
Ik zeg doenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
Ik zit met kerstliedjes in mijn hoofd.moet mezelf inhouden om niet midden in de bus te zingen.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
Mensen die Drommel niet op cam hebben gezien.
Van een man nog ook hequote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar 1 hey baby, beetje een deuk in mijn ego dit
Je weet waar ik te vinden ben tochquote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou het drommel keihard geven
Sorry, ik zal weer serieus postenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga een andere baan zoeken
nou vooruitquote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar 1 hey baby, beetje een deuk in mijn ego dit
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal weer serieus posten
Je wilt anaal ontmaagd worden door Sinos ja?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je weet waar ik te vinden ben toch
Ja nee maar dat zeg je toch ook niet tegen een onaantrekkelijk iemandquote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bij een onaantrekkelijk iemand werkt dat niet echt. Tenzij degene lief/schattig en zulks oogt, maar da zit je waarschijnlijk met 2 verschillende doeleindes
Dat hadden we al vastgesteld.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wilt anaal ontmaagd worden door Sinos ja?
fixedquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wilt ontmaagd worden door Sinos ja?
Ik vind het moeilijk om te gelovenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan heel erg serieus zijn hoor
Mensen die zachtjes meezingen met de muziek of playbacken. Afknapper.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stond net te playbacken in de snackbar.
Zeg he eh ik bedoel andersom. Als een onaantrekkelijk tegen mij wat zegt dan draai ik mijn rug om want daar wil ik niet mee geassocieerd worden, je weet tochquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja nee maar dat zeg je toch ook niet tegen een onaantrekkelijk iemand
Ik zou je keihard gevenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat hadden we al vastgesteld.
Maar drommel nu je me op cam gezien hebt, zou je het me geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk?Anonimity is a bliss
gelukkig ken je me niet als caissiere zijndequote:Op donderdag 22 december 2011 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal weer serieus posten
Nou ja Tijn, je hebt me toch wel vaker serieus zien posten toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om te geloven
Haha nee dat durf ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Op die manier ja![]()
Probeer het eens voor de grap.IK had laatst trouwens ook dat d'r zo'n onbekende vadsige meid goedkeurend: 'zozo' zei tegen/over mij en ik mijn rug naar haar toekeerde
want daar wil ik niet mee geconfronteerd worden
Ooooooh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |