INB4 allesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Zijn spieren, gezicht, of ogen?
Één voorbeeld is: ik stond bij een bushalte te wachten en soms heb je twee rijen zegmaar. Zeg ik tegen een mooie meidquote:
Ik reageer ook niet meer op jouw facebook berichtenquote:
Ik vond 2x afgetroefd en afgewezen worden wel genoeg.quote:
Alles. En zn kontquote:Op donderdag 22 december 2011 20:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Zijn spieren, gezicht, of ogen?
Maar vooral tipsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, we willen namen en rugnummers
nee, wel andere fokkertjesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft heloef al een poging gedaan om jou te hosselen?
Die andere FOK!kers die het wel lukte voldoen ook wel als voorbeelden.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond 2x afgetroefd en afgewezen worden wel genoeg.
Jouw tijd komt nog welquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond 2x afgetroefd en afgewezen worden wel genoeg.
Waarom zit je hier? Ik heb de introductie gemist en te lui om 3 topics terug te lezen enzoquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, wel andere fokkertjes
Jouw kont is een fenomeen op zichquote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn kont hoort niet bij de rest?
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw kont is een fenomeen op zich
dat deed je al nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Één voorbeeld is: ik stond bij een bushalte te wachten en soms heb je twee rijen zegmaar. Zeg ik tegen een mooie meidjij mag wel voor hoor
zegt ze nee joh ga jij maar, heren mogen voor ha ha ha
zogenaamd grappig en zo ga je dan dichtbij elkaar zitten en begin je te praten enzulks. Gewoon doen.
[..]
Ik reageer ook niet meer op jouw facebook berichten![]()
![]()
Haha dat doe ik ook altijd, van die stomme opmerkingen. Een beetje pesten om te laten merken dat ik interesse heb.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Één voorbeeld is: ik stond bij een bushalte te wachten en soms heb je twee rijen zegmaar. Zeg ik tegen een mooie meidjij mag wel voor hoor
zegt ze nee joh ga jij maar, heren mogen voor ha ha ha
zogenaamd grappig en zo ga je dan dichtbij elkaar zitten en begin je te praten enzulks. Gewoon doen.
ik vind contact maken sowieso wel moeilijk en hier komen goede tips voorbijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zit je hier? Ik heb de introductie gemist en te lui om 3 topics terug te lezen enzo
Vooral dat tyfushoer doet het altijd goed bij de vrouwtjes hequote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook altijd, van die stomme opmerkingen. Een beetje pesten om te laten merken dat ik interesse heb.
Dat die cassiëre zegt: goedemiddag.
En dat ik dan zeg van: Juh houw je bek tyfushoerEn en met zo'n knipoog, en dan zie je haar bijna smelten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |