Hoeveel?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht dat ik dubbel zag, maar bepaalde personen hier kwamen dus net op het originele idee me ook maar zo'n DM te sturen
Echt wel!quote:
Bewijs maarquote:
Hij post regelmatig progress pics in het BBtopic, ik ga dat alleen niet opzoekenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef Sinosappel het volgende:
Kan iemand mij ff linken naar pics van Panzermaus? Heb alleen zn rug gezien in zn Fobo. Maar hij zegt zelf een geile body te hebben.
Jep.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ben jij nog nieuwer dan ik hier?
Pics om te kijken of je sop waardig bent voor de damesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij post regelmatig progress pics in het BBtopic, ik ga dat alleen niet opzoekenje sopt maar lekker op mijn body vandaag
Maar ik kan die shit niet vinden. Iemand?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij post regelmatig progress pics in het BBtopic, ik ga dat alleen niet opzoekenje sopt maar lekker op mijn body vandaag
Vraag maar aan Loka en Faye.quote:
Gister al gepostquote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics om te kijken of je sop waardig bent voor de dames
Inderdaad.quote:
Geloof me, Drommel is sopwaardig.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics om te kijken of je sop waardig bent voor de dames
Denk dat je Panzermaus zelf het beste kan vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik kan die shit niet vinden. Iemand?
En hoe is t nu met babymomma?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Vandaag heb ik trouwens heel bewust geflirt met van alles en nog wat. Overal. Moeten jullie ook eens doen, kijk hoe snel je een chickie binnen hebt.
Hoe?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad.Wie ben jij trouwens?
Vandaag heb ik trouwens heel bewust geflirt met van alles en nog wat. Overal. Moeten jullie ook eens doen, kijk hoe snel je een chickie binnen hebt.
En hoe snel je haar daarna weer kwijt bentquote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad.Wie ben jij trouwens?
Dude je vriendin is toch in verwachting?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Nog meer voorbeeldenquote:
Bwhehehequote:Op donderdag 22 december 2011 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dude je vriendin is toch in verwachting?
Zijn spieren, gezicht, of ogen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geloof me, Drommel is sopwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |