je bent vrouw wat voor reden wil je nog meerquote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand van FOK! die ik niet ken me een DM stuurt met 'Hey baby' erin
Ik nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar daarnaast is het een beetje een raar ventje.
Dan is hij wel lelijk zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij duikt op alles met een kut hoor
spannendquote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Oh ja Sinos schijnt daadwerkelijk een chick te zijn al heb ik dat bewijs niet gezien.
Bodybuilding adonis, hij is wel tof tot zover ik weetquote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg een DM van Panzermaus, wie is dat?
Hey baby, serieus?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand van FOK! die ik niet ken me een DM stuurt met 'Hey baby' erin
Ik kreeg aandacht van nouvellesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En jij, oke. Jij wilde Cactus hosselen en daarom lulde je met haar mee.
Nee dan probéér je overal op te duikenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan is hij wel lelijk zeker.
Omgquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kreeg aandacht van nouvelles
Heb ik jou al proberen te hosselen Faye?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij duikt op alles met een kut hoor
En dan lukt het af en toe ook nog.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee dan probéér je overal op te duiken
geen ideequote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik jou al proberen te hosselen Faye?
Eigenlijk wel ja, maar denk dat ze het wel door devingers zienquote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De exacte inhoud was dat ja. Krijg ik nu een ban?
Hoeveel?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht dat ik dubbel zag, maar bepaalde personen hier kwamen dus net op het originele idee me ook maar zo'n DM te sturen
Echt wel!quote:
Bewijs maarquote:
Hij post regelmatig progress pics in het BBtopic, ik ga dat alleen niet opzoekenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef Sinosappel het volgende:
Kan iemand mij ff linken naar pics van Panzermaus? Heb alleen zn rug gezien in zn Fobo. Maar hij zegt zelf een geile body te hebben.
Jep.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ben jij nog nieuwer dan ik hier?
Pics om te kijken of je sop waardig bent voor de damesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij post regelmatig progress pics in het BBtopic, ik ga dat alleen niet opzoekenje sopt maar lekker op mijn body vandaag
Maar ik kan die shit niet vinden. Iemand?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij post regelmatig progress pics in het BBtopic, ik ga dat alleen niet opzoekenje sopt maar lekker op mijn body vandaag
Vraag maar aan Loka en Faye.quote:
Gister al gepostquote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics om te kijken of je sop waardig bent voor de dames
Inderdaad.quote:
Geloof me, Drommel is sopwaardig.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pics om te kijken of je sop waardig bent voor de dames
Denk dat je Panzermaus zelf het beste kan vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik kan die shit niet vinden. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |