quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:
en nog geen tijd, jajaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ik had al zo'n vermoeden
Maar ik zit de komende tijd wel wat meer bovenop het eventuele nieuws, want ik heb nu vakantie
waren de veelbesproken foto;s niet echt?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Oh ja Sinos schijnt daadwerkelijk een chick te zijn al heb ik dat bewijs niet gezien.
Jawel, maar er was twijfel ze schijnt gecamd te hebben met stefan ofzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waren de veelbesproken foto;s niet echt?
Dat geloof ik sowieso wel. Wie heeft het bevestigd?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Oh ja Sinos schijnt daadwerkelijk een chick te zijn al heb ik dat bewijs niet gezien.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Was ze tegen jou aan het schelden?
Dat ik vakantie heb wil niet zeggen dat ik ook steeds beschikbaar benquote:
Zeg maar geen namenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
Er waren toch sowieso maar 3 personen ofzo die daar aan twijfelden
Cactus, Joysa en Sinji.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
Er waren toch sowieso maar 3 personen ofzo die daar aan twijfelden
Wat zei hij? Versieren ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg een DM van Panzermaus, wie is dat?
Sportschooljunk van fok... Hij is erg breed schijnt.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Een fokkerquote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Oh oke.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sportschooljunk van fok... Hij is erg breed schijnt.
Word je gehosseld?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
En ik en ik!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Cactus, Joysa en Sinji.
Sinji is een persoon die nooit iets onderneemt en daarom speculeert, Cactus heeft niets te doen en eigenlijk hetzelfde verhaal en Joysa weet ik niet. Niets van aantrekken dus.
[..]
Wat zei hij? Versieren ofzo?
Panzermaus heeft wel een geile body.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
hoax fokkers hosselen nietquote:
Ik ga wel even opdrukkenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Panzermaus heeft wel een geile body.
Ik geil niet op spieren.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Panzermaus heeft wel een geile body.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand van FOK! die ik niet ken me een DM stuurt met 'Hey baby' erin
Hij duikt op alles met een kut hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand van FOK! die ik niet ken me een DM stuurt met 'Hey baby' erin
je bent vrouw wat voor reden wil je nog meerquote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar daarnaast is het een beetje een raar ventje.
Dan is hij wel lelijk zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij duikt op alles met een kut hoor
spannendquote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Bodybuilding adonis, hij is wel tof tot zover ik weetquote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
Hey baby, serieus?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg aandacht van nouvellesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En jij, oke. Jij wilde Cactus hosselen en daarom lulde je met haar mee.
Nee dan probéér je overal op te duikenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan is hij wel lelijk zeker.
Omgquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kreeg aandacht van nouvelles
Heb ik jou al proberen te hosselen Faye?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij duikt op alles met een kut hoor
En dan lukt het af en toe ook nog.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee dan probéér je overal op te duiken
geen ideequote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik jou al proberen te hosselen Faye?
Eigenlijk wel ja, maar denk dat ze het wel door devingers zienquote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De exacte inhoud was dat ja. Krijg ik nu een ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |