quote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd gehad maar nu doe ik het sowieso niet meer.
Dit ja, werkt altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral dat tyfushoer doet het altijd goed bij de vrouwtjes he
Juist! Dan zie je ze blozen, en van die zaadvragende ogen...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral dat tyfushoer doet het altijd goed bij de vrouwtjes he
Klopt, dit topic heeft mij er ook wel bij geholpen moet ik zeggen. Sowieso is mijn leven nogal veranderd sinds ik me hier registreerde. Niet op alle vlakken ten goede, maar wel voornamelijk. Dus het zal wel ergens goed voor zijn geweestquote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind contact maken sowieso wel moeilijk en hier komen goede tips voorbij
Bij een onaantrekkelijk iemand werkt dat niet echt. Tenzij degene lief/schattig en zulks oogt, maar da zit je waarschijnlijk met 2 verschillende doeleindesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Één voorbeeld is: ik stond bij een bushalte te wachten en soms heb je twee rijen zegmaar. Zeg ik tegen een mooie meidjij mag wel voor hoor
zegt ze nee joh ga jij maar, heren mogen voor ha ha ha
zogenaamd grappig en zo ga je dan dichtbij elkaar zitten en begin je te praten enzulks. Gewoon doen.
Schiet me dan gewoon meteen neer joh.quote:
jaa daarom! En de users zijn hier gewoon erg leukquote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, dit topic heeft mij er ook wel bij geholpen moet ik zeggen. Sowieso is mijn leven nogal veranderd sinds ik me hier registreerde. Niet op alle vlakken ten goede, maar wel voornamelijk. Dus het zal wel ergens goed voor zijn geweest
Pang.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Schiet me dan gewoon meteen neer joh.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa daarom! En de users zijn hier gewoon erg leuk
De volgende keer in de supermarkt ga je vast in een gangpad staan fappen en als je dan bijna komt dan loop je naar zo'n kassameisje en spuit je recht in haar gezicht.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist! Dan zie je ze blozen, en van die zaadvragende ogen...
Dit ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
Mensen die Drommel niet op cam hebben gezien.
Dank je schat.quote:
jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je weet waar ze te vinden zijn he
ik ga een andere baan zoekenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De volgende keer in de supermarkt ga je vast in een gangpad staan fappen en als je dan bijna komt dan loop je naar zo'n kassameisje en spuit je recht in haar gezicht.
Als ze je dan nog niet wil dan weet ik het ook niet meer
Op die manier jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook altijd, van die stomme opmerkingen. Een beetje pesten om te laten merken dat ik interesse heb.
Dat die cassiëre zegt: goedemiddag.
En dat ik dan zeg van: Juh houw je bek tyfushoerEn en met zo'n knipoog, en dan zie je haar bijna smelten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |