Ik weet niet of ik dat zou kunnen, in hele grote groepen uitleggen. Ik heb ook een beetje mijn spraakprobleem waar ik mee zit nog. Maar het lijkt me wel echt een tof beroep.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lesgeven dan niet iets voor je Loka?
Ik houd nou eenmaal van een dikke reetquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo geintegreerd hoef je nou ook weer niet te zijn hoor
Ik weet nog de eerste keer dat ik seks had "Wat een kliederzooi!"quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, El_Matador.
En sowieso. Seks is vies en ranzig, dat is er juist zo lekker aan
Jij was gewoon traagquote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Puntenjager het volgende:
Ah, je bent me voor => TT had 'Smerig Lekker' moeten zijn.
Het duurde zo lang. Volgende TT is voor jou, beloofd.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Puntenjager het volgende:
Ah, je bent me voor => TT had 'Smerig Lekker' moeten zijn.
Spraakgebrek?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zou kunnen, in hele grote groepen uitleggen. Ik heb ook een beetje mijn spraakprobleem waar ik mee zit nog. Maar het lijkt me wel echt een tof beroep.
Ikweet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit zo'n last van mijn ongesteldheid, maar er zijn vrouwen voor wie het echt vervelend is. Enorme krampen die je doen creperen van de pijn.
Ik bedoelde het niet persoonlijk naar jou. Maar intelligentie staat er niet garant voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eigen bijlesleerlinge vindt dat ik het kan, ze haalt bijna geen onvoldoendes meer nu.
Wat dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik seks had "Wat een kliederzooi!"
In je eentje telt niet en ik vind het heel begrijpelijk dat je moeder het niet wilde schoonmaken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik seks had "Wat een kliederzooi!"
Dat heb je met die wiet. Het mijne begint nu ook te werken, dat wordt lachenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik wou iets typen maar ben het vergeten
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik wou iets typen maar ben het vergeten
Ik weet niet meer wat scheikunde inhoud. Dat kan ik niet. Nee. Dus. Kan jij het wel dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
@nouvelles
waarom geef je haar zelf geen bijles?
en ik vind het kut dat het hier over "m,aar" 1 keer seks per week gaat.
en dat daar een punt van wordt gemaakt hoe dat is op te lossen.
en dan wordt er tegen mij gedaan alsof ik misschien ooit kans heb op seks na nog 6000 dingen doen en maanden/jjaren anderen dingen. en dan nog MISSHCIEN.
maar goed dat als ik er nu even niet aan denk, me gevoel totaal "numb" is, en ik niet tegen de muren opvlieg of er suicidiaal van wordt.
wel een beetje, maar niet zo erg.
Snellere PC kopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Puntenjager het volgende:
Stelletje keyboardjockeys ook. Met hoeveel vingers typen jullie wel niet!?? Ik ben 10 vingerig blind (met typen ja!) en ik hou jullie nouwelijks bij
Maar ik heb niet geblowedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je met die wiet. Het mijne begint nu ook te werken, dat wordt lachen
Oefening baart kunst. Dat leer je wel op zo'n opleiding.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zou kunnen, in hele grote groepen uitleggen. Ik heb ook een beetje mijn spraakprobleem waar ik mee zit nog. Maar het lijkt me wel echt een tof beroep.
Fonetische issues zijn oplosbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik typ blind, maar niet zoals het hoort. 2 links, 3 rechts.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Puntenjager het volgende:
Stelletje keyboardjockeys ook. Met hoeveel vingers typen jullie wel niet!?? Ik ben 10 vingerig blind (met typen ja!) en ik hou jullie nouwelijks bij
Zit in de binnenzak van mijn jas.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef Sinosappel het volgende:
Owww ik heb echt zin in een blowtje nu
Het beschadigt je hersenen onmherstelbaar. Blijkbaar is bij jou dat proces al begonnen. Gecondoleerd, het wordt nooit meer beterquote:
Wanneer was die meet ook alweer?quote:
Poep pies kutvocht zweet tranen bloed sperma gal, alles!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was 1 grote kliederzooi. En al helemaal voor mij omdat ik onderop lag
Ik herken het eigenlijk totaal niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was 1 grote kliederzooi. En al helemaal voor mij omdat ik onderop lag
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het beschadigt je hersenen onmherstelbaar. Blijkbaar is bij jou dat proces al begonnen. Gecondoleerd, het wordt nooit meer beter
ik had een 8 voor scheikunde. maar ik weet niet waarom, want mijn theorie is dat het ligt aan de vraagstelling.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat scheikunde inhoud. Dat kan ik niet. Nee. Dus. Kan jij het wel dan?
Ik dacht dat jij niet vaak meer wilde blowen, en deze week heb je al twee keer gepost dat je het ging doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het beschadigt je hersenen onmherstelbaar. Blijkbaar is bij jou dat proces al begonnen. Gecondoleerd, het wordt nooit meer beter
Het is meestal maar een dag dat ik er echt last van heb. Dat valt wel te fixen met pijnstillers.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gebruik je anti-conceptie? Er zijn verschillende dingen die daar echt wel tegen helpen
Herkenbaar man. Drinken alleen niet want dan word ik vervelend maar blowen wel. De laatste tijd is het bij mij wel erger geworden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]sowieso. Ik drink als ik drink wel redelijk overmatig, ik rook, en ik blow eens per maand ofso.
Minderen lukt niet
Geen kwaad woord over mijn pctje, ja!?? Ies oldskool enzo.quote:
Ik word van drank alleen knuffelig maar totaal niet lastig. Dus dat scheeltquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Herkenbaar man. Drinken alleen niet want dan word ik vervelend maar blowen wel. De laatste tijd is het bij mij wel erger geworden.
Gal?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Poep pies kutvocht zweet tranen bloed sperma gal, alles!
DUDE... je bent zwanger!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben ineens fucking misselijk. Alsof ik moet omvallen, maar dat is niet eens het geval. Ik zit nog.
Waar woon je?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zit in de binnenzak van mijn jas.
Dat had ik ook. Nu slik ik zo'n pil en schijnt het elke maand te gebeurenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is meestal maar een dag dat ik er echt last van heb. Dat valt wel te fixen met pijnstillers.
Nu op het moment word ik toch maar eens in de 4 maand ongesteld of zo, dat scheelt.
5km onder eindhoven ofso.quote:
Die zijn nu dicht.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan kan ik beter zelf naar de coffeeshop lopen
Poep en pies is echt te goor. En gal, hoe?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Poep pies kutvocht zweet tranen bloed sperma gal, alles!
Ik wilde niet meer zo veel blowen als ik vroeger gedaan heb, en dat doe ik nu niet meer. Deze week blow ik voor de 2e keer omdat ik daar gewoon zin in had. Had eigenlijk meer zin in een borrel maar aangezien ik geen alkohol in huis heb, moet dit maarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet vaak meer wilde blowen, en deze week heb je al twee keer gepost dat je het ging doen.
Ik had het eerst elke maand, nu slik ik pillen waardoor het vrijwel nooit meer gebeurt.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Nu slik ik zo'n pil en schijnt het elke maand te gebeurenKutzooi.
Ik blow gewoon weinig omdat ik thuis niet kan blowen. Want dat ruik je gewoon veel beter als sigarettenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wilde niet meer zo veel blowen als ik vroeger gedaan heb, en dat doe ik nu niet meer. Deze week blow ik voor de 2e keer omdat ik daar gewoon zin in had. Had eigenlijk meer zin in een borrel maar aangezien ik geen alkohol in huis heb, moet dit maar
Het was figuurlijk, Lokaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poep en pies is echt te goor. En gal, hoe?
Haha het was duidelijk een grapje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijdt de wiettaxi niet meer?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan kan ik beter zelf naar de coffeeshop lopen
Ik ben niet wakker genoeg om grappen te zien blijkbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha het was duidelijk een grapje.
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1 dag in de 4 maanden is goed te doenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is meestal maar een dag dat ik er echt last van heb. Dat valt wel te fixen met pijnstillers.
Nu op het moment word ik toch maar eens in de 4 maand ongesteld of zo, dat scheelt.
je ronogwat behandeling tegen de puistjes?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had het eerst elke maand, nu slik ik pillen waardoor het vrijwel nooit meer gebeurt.
Two girls one cup kwam vast wel wat gal mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af.Waarschijnlijk compleet random.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet wakker genoeg om grappen te zien blijkbaar
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Two girls one cup kwam vast wel wat gal mee.
Die ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je ronogwat behandeling tegen de puistjes?
Ma!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha, is het erg als ik die kont herken?
We hebben een kennert!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha, is het erg als ik die kont herken?
De modjes slapen nu toch welquote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef El_Matador het volgende:
Ik luister nu ook gewoon dit (random in de YT list):
Een nummer over asses. Dat kan hier gewoon. Heerlijk.
Waar ben jij dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef El_Matador het volgende:
Met een heleboel filmpjes kan ik mezelf niet bedwingen, die moet ik kijken, maar wel met uitzondering van 2girls1cup en dierenleed. Ik zou het dus gelukkig niet weten.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Two girls one cup kwam vast wel wat gal mee.
Zo erg vond ik het niet, alleen maar goor.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een heleboel filmpjes kan ik mezelf niet bedwingen, die moet ik kijken, maar wel met uitzondering van 2girls1cup en dierenleed. Ik zou het dus gelukkig niet weten.
Bogotá.quote:
Meisjes die proberen erotisch in elkaars mond proberen te kotsen enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:47 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is 2 girls 1 cup dan? Ik mis echt van alles.
1guy1jar maar dan anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:47 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is 2 girls 1 cup dan? Ik mis echt van alles.
Omg hoe oud is dat nummer?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef El_Matador het volgende:
Uah, ranzig!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes die proberen erotisch in elkaars mond proberen te kotsen enzo.
Het was toch iets met poep? Poep in elkaars mond kotsen of zo?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vinden ze dat zelf leuk om te doen of is het meer voor de show voor mensen die aparte wensen hebben?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
waar de drugsdealers heersen of niet
One guy one cup wel eens gezien dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
Van alle 214.533.564.264.865 filmpjes op internet nou juist voor je plezier 2girls1cup kijken.
Dan ben je echt gestoord.
Ja het is poep, niet kots..quote:Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was toch iets met poep? Poep in elkaars mond kotsen of zo?
Niet voor je plezier, gewoon om het maar gezien te hebben. Het is niets aan. Ik snap niet dat er ergens ter wereld mensen zijn die er geil van worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
Van alle 214.533.564.264.865 filmpjes op internet nou juist voor je plezier 2girls1cup kijken.
Dan ben je echt gestoord.
Nooooooooooooooo oooooooquote:Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
One guy one cup wel eens gezien dan?
Dat had ik best kunnen aanzien.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg hoe oud is dat nummer?
Vogens mij heb ik hierop gedanst in Peru hhahahaha
mijn gedachten voor dierenrechten tegen het dierenleed:quote:Op woensdag 21 december 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een heleboel filmpjes kan ik mezelf niet bedwingen, die moet ik kijken, maar wel met uitzondering van 2girls1cup en dierenleed. Ik zou het dus gelukkig niet weten.
Als ik Shakira-videos kan kijken, kan gaan fappen, op FOK! rondhangen, mijn ballen scheren of een overhemd strijken, waarom zou ik daar in godsnaam tijd aan besteden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
One guy one cup wel eens gezien dan?
Die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef stefanhaan het volgende:
1man1screwdriver
BME pain olympics
Nee..quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
waar de drugsdealers heersen of niet
Ja, een goed moment om te gaan slapen. Ik hoop alleen niet dat ik nu over scating ga dromen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was toch iets met poep? Poep in elkaars mond kotsen of zo?
Beetje extreem hoor ditquote:Op woensdag 21 december 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ter vervanging van dieren zouden bij dierproeven baby's gebruikt kunnen worden die zijn afgestaan. Ook baby's die al ziek zijn bij de geboorte. Deze baby's sterven meestal toch als ze eenmaal kleuter zijn, veel is hun leven niet waard. Dit zal de overbevolking tegen kunnen gaan. Het leven van een baby is niets waard. Ik kan mij niets herinneren van mijn baby-tijd. Baby's zouden inderdaad kunnen uitgroeien tot gelukkige volwassenen, maar als ze dood zijn voor hun kleutertijd, weet men toch niet wat die mist.
vind jij dat ook?
Uitstekende reactie m'n beste.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En daarover ga ik nou juist speechen.
Triest als je zo denkt.
Dat wordt fappen, jonguh!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:51 schreef -Nouvelles het volgende:
Mijn hond is voor 1 week weg aan het logeren bij mijn tante in de natuur enzo hahaha maar ik mis hem nu al![]()
Memories...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat had ik best kunnen aanzien.
Ik heb een mix van nieuwe en oude muziek, maakt me niet uit. Als het maar geen Westerse pop is.
waar heb je dat van gekopieerd? Dit is leesbaar, wat jij typt is nooit te begrijpen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn gedachten voor dierenrechten tegen het dierenleed:
Om dieren volgens ons systeem geen rechten te geven is discriminatie en het is racistisch. Dieren zouden geen rechten kunnen hebben, omdat het volgens "de mens" bedacht is. Het hebben van rechten zou iets menselijks zijn. Echter, het enige menselijke eraan is dat het volledige rechtensysteem is uitgeschreven door mensen. Het hebben van rechten schuilt in ieder organisme, ongeacht zijn soort, ras of levensgewoonten.
Uiteraard moeten dierenrechten wel worden aangepast aan het soort; het is niet logisch om een koe recht te geven op een jaar lang gratis schoolboeken of toegang tot de universiteitsbibliotheek
Dieren zouden geen plichten hebben. De plicht van dieren in de bio-industrie is echter om hun leven lang in gevangenschap te zitten om vervolgens geslacht te worden.
Ik persoonlijk plaats dieren boven mensen. Ik wil iedereen dood hebben die voor dierenleed is om daarmee een ander doel te bereiken. Het doel heiligt niet de middelen wat mij betreft. Ik zou willen dat deze mensen dood neervallen of levenslang zullen lijden. Het liefst zou ik ze neerknuppelen, en dan doodschieten en dan ook nog met messen gaan bewerken. Aangezien dit in praktijk niet uitvoerbaar is, zal ik mijn persoonlijke voorkeuren aan de kant moeten schuiven en de situatie reëel moeten bekijken. Meer zoals andere mensen doen zegmaar. Ik ervaar minder geestelijke pijn, meedeleven en inlevingsvermogen bij het zien van lijdende mensen dan bij lijdende dieren. Uiteraard verschilt wel de mate van leed. Relaties spelen ook een rol. Uiteraard geef ik meer om panos of om mijn ouders hun kat, dan om een mug.
Ter vervanging van dieren zouden bij dierproeven baby's gebruikt kunnen worden die zijn afgestaan. Ook baby's die al ziek zijn bij de geboorte. Deze baby's sterven meestal toch als ze eenmaal kleuter zijn, veel is hun leven niet waard. Dit zal de overbevolking tegen kunnen gaan. Het leven van een baby is niets waard. Ik kan mij niets herinneren van mijn baby-tijd. Baby's zouden inderdaad kunnen uitgroeien tot gelukkige volwassenen, maar als ze dood zijn voor hun kleutertijd, weet men toch niet wat die mist.
vind jij dat ook?
Volgens mij is het meer dat dieren geen bewustzijn of een ziel hebben en daarom niet dezelfde rechten krijgen als mensen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn gedachten voor dierenrechten tegen het dierenleed:
Om dieren volgens ons systeem geen rechten te geven is discriminatie en het is racistisch. Dieren zouden geen rechten kunnen hebben, omdat het volgens "de mens" bedacht is. Het hebben van rechten zou iets menselijks zijn. Echter, het enige menselijke eraan is dat het volledige rechtensysteem is uitgeschreven door mensen. Het hebben van rechten schuilt in ieder organisme, ongeacht zijn soort, ras of levensgewoonten.
Uiteraard moeten dierenrechten wel worden aangepast aan het soort; het is niet logisch om een koe recht te geven op een jaar lang gratis schoolboeken of toegang tot de universiteitsbibliotheek
Dieren zouden geen plichten hebben. De plicht van dieren in de bio-industrie is echter om hun leven lang in gevangenschap te zitten om vervolgens geslacht te worden.
Ik persoonlijk plaats dieren boven mensen. Ik wil iedereen dood hebben die voor dierenleed is om daarmee een ander doel te bereiken. Het doel heiligt niet de middelen wat mij betreft. Ik zou willen dat deze mensen dood neervallen of levenslang zullen lijden. Het liefst zou ik ze neerknuppelen, en dan doodschieten en dan ook nog met messen gaan bewerken. Aangezien dit in praktijk niet uitvoerbaar is, zal ik mijn persoonlijke voorkeuren aan de kant moeten schuiven en de situatie reëel moeten bekijken. Meer zoals andere mensen doen zegmaar. Ik ervaar minder geestelijke pijn, meedeleven en inlevingsvermogen bij het zien van lijdende mensen dan bij lijdende dieren. Uiteraard verschilt wel de mate van leed. Relaties spelen ook een rol. Uiteraard geef ik meer om panos of om mijn ouders hun kat, dan om een mug.
vind jij dat ook?
Ik heb jouw hulp nodig ter voorbereiding. En die van je vrouw. Het wordt een mooie speech.quote:
Poepmuziek??? Heerlijk! Reggaeton, perfect. Heb nu Rabiosa opstaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Memories...
Je zal het wel poepmuziek vinden, maar ook zoooo los gegaan op de dansvloer met Daddy Yankee hahaha
uit een oud wordbestandje die ik had gevondenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
waar heb je dat van gekopieerd? Dit is leesbaar, wat jij typt is nooit te begrijpen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
Ik las laatst een column van Rutger van Geenstijl over een bijeenkomst van Partij voor de Dieren en daar waren ze van mening dat het gezegde 'voor aap staan' niet langer kon. Het zou denigrerend zijn voor het dier.
Wtf
Wat doen ze anders met die hamer dan die anaal inbrengen? Ik kan zelfs met mijn levendige fantasie niet iets anders verzinnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef stefanhaan het volgende:
ahhh damn man 3 guys 1 hammer is echt te sick om te kijken. Ik heb best een sterke maag maar die draaide zojuist een kurkentrekker.
dat is wat de sgp zegt, toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer dat dieren geen bewustzijn of een ziel hebben en daarom niet dezelfde rechten krijgen als mensen.
Ermm nou het is totaal iets anders als een hamer anaal inbrengen helaas...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat doen ze anders met die hamer dan die anaal inbrengen? Ik kan zelfs met mijn levendige fantasie niet iets anders verzinnen.
het is inderdaad netjes geschreven. Ik ben het alleen niet eens om babies te gaan gebruiken,quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
uit een oud wordbestandje die ik had gevonden
goed he het hoofdlettergebruik enzo?
en de logische opbouw van betoog, met een mogelijke oplossing aan het einde enzo.
het is een 10 waard vind ik
Helaas?! Hoe ziek is dat filmpje wel nietquote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ermm nou het is totaal iets anders als een hamer anaal inbrengen helaas...
Tipje sluier enzo? Mag ook wel in DM eventueel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef stefanhaan het volgende:
Ermm nou het is totaal iets anders als een hamer anaal inbrengen helaas...
Ze worden geslagen met een hamer? Ik vind het wel zielig voor die acteurs man.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef stefanhaan het volgende:
Als mensen echt 3 guys 1 hammer willen zien.. DM me dan maar
Het zijn geen acteursquote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ze worden geslagen met een hamer? Ik vind het wel zielig voor die acteurs man.
Nice!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Poepmuziek??? Heerlijk! Reggaeton, perfect. Heb nu Rabiosa opstaan.
Sowieso die hele filmquote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
Dit blijft ook zo'n meeesterlijk nummer:
Keihard meezingen.
Geenstijl vind ik alles behalve betrouwbaar, maar als dat waar is is het wel heel triest.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
Ik las laatst een column van Rutger van Geenstijl over een bijeenkomst van Partij voor de Dieren en daar waren ze van mening dat het gezegde 'voor aap staan' niet langer kon. Het zou denigrerend zijn voor het dier.
Wtf
Misschien de hamer met de klink anaal inbrengen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef -Nouvelles het volgende:
Toen ik 10 was kon ik daar wel om lachen. Nu vind ik het sneu.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef El_Matador het volgende:
Ik snap ook serieus de lol van Jackass niet. Wat een bagger.
Het stond in een tijdschrift en dat staat los van Geenstijl, dus ik vrees dat het echt waar isquote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Geenstijl vind ik alles behalve betrouwbaar, maar als dat waar is is het wel heel triest.
Ik ook niet! En ik dacht dat ik de enige was maar ik vind het pijnlijk om te zien. Ik voel de pijn niet maar toch ook weer wel zegmaar. Zelfde als die kutprogramma's van 1001 bloopers ofzo en dat het dan altijd weer mensen zijn die keihard vallen. Niks aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef El_Matador het volgende:
Ik snap ook serieus de lol van Jackass niet. Wat een bagger.
Op op klaarkomende lullen hamerenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien de hamer met de klink anaal inbrengen?
Inderdaad.quote:
Jij blijft pertinent bij je anaal-theorie hequote:Op woensdag 21 december 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien de hamer met de klink anaal inbrengen?
Nee er wordt een man vermoord met een hamer door 3 psychopathische ventjes, die het dus ook hebben gefilmd.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dit is nou precies...waarom het zo fukking grappig is!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik ook niet! En ik dacht dat ik de enige was maar ik vind het pijnlijk om te zien. Ik voel de pijn niet maar toch ook weer wel zegmaar. Zelfde als die kutprogramma's van 1001 bloopers ofzo en dat het dan altijd weer mensen zijn die keihard vallen. Niks aan.
Echt waar? Hoe kunnen ze dat nou doen en filmen. Vreselijk. Echt, bah.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee er wordt een man vermoord met een hamer door 3 psychopathische ventjes, die het dus ook hebben gefilmd.
Oh dat wist ik niet. Bah zeg.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee er wordt een man vermoord met een hamer door 3 psychopathische ventjes, die het dus ook hebben gefilmd.
Are you serious? Ziekquote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ook niet nouvelles zijn baby?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
het is inderdaad netjes geschreven. Ik ben het alleen niet eens om babies te gaan gebruiken,
Weet ik niet. Om dieren precies dezelfde rechten te geven als mensen zou een beetje lastig worden, want waar leg je dan de grens? Bij insecten? Bij kleine knaagdieren? En op basis waarvan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is wat de sgp zegt, toch?
Ik linkte het aan een sexfilmpje, vandaar. Maar ik begrijp nu dat het niks met sex van doen heeftquote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef Sinji het volgende:
Jij blijft pertinent bij je anaal-theorie he
Nog een stukje erger, de man leeft nog nadat zijn gezicht helemaal is ingeslagen en ze met de hamer in zijn ingewanden staan te prikken. En ze lachen erom.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe kunnen ze dat nou doen en filmen. Vreselijk. Echt, bah.
Ik vind dat juist niet grappig.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is nou precies...waarom het zo fukking grappig is!
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien man, damn
WTF? Gewoon vermoord door op hem in te slaan met een hamer?????quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik word hier vrolijk vanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef El_Matador het volgende:
Sorry voor de kwaliteit, maar het is nu eenmaal mijn nummer:
![]()
![]()
Ik zie alleen msn heavne.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Moonwalk het volgende:
mlig ken je de lange versie van de bananadance ook ?
[ afbeelding ]
.
die is langer dan de gewone:
[ afbeelding ]
.
.
dit is stefanhaan
[ afbeelding ]
dit is sinosappel![]()
[ afbeelding ]
dit is dawg
[ afbeelding ]
dit is matador
[ afbeelding ]
dit is wauwelaar
[ afbeelding ]
dit zijn de mods
[ afbeelding ]
Dit is cactus![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is supersoep
[ afbeelding ]
Dit is strani![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is Loka![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is tijn![]()
[ afbeelding ]
dit is strawberry
[ afbeelding ]
Ze zeiden het te doen uit verveling.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
WTF? Gewoon vermoord door op hem in te slaan met een hamer?????
Hoe kun je zo ziek zijn...nog moeilijker te begrijpen: hoe kun je dan 2 lotgenoten vinden die even ziek zijn en met je meedoen???
Zat die gast vastgebonden of wat? Amerikaans filmpje of?
Hoe kan jij dit kijken? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog een stukje erger, de man leeft nog nadat zijn gezicht helemaal is ingeslagen en ze met de hamer in zijn ingewanden staan te prikken. En ze lachen erom.Wel veroordeeld gelukkig, maar minderjarig dus ik weet niet of de straf levenslang is. Er zijn ook foto's van huisdieren die ze hebben vermoord/opgehangen, waar ze naast staan.
Welk land was dat dan? Ziek dat je zoiets kan doen. Zulke mensen moeten, vind ik, eigenlijk gewoon zelf doodquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog een stukje erger, de man leeft nog nadat zijn gezicht helemaal is ingeslagen en ze met de hamer in zijn ingewanden staan te prikken. En ze lachen erom.Wel veroordeeld gelukkig, maar minderjarig dus ik weet niet of de straf levenslang is. Er zijn ook foto's van huisdieren die ze hebben vermoord/opgehangen, waar ze naast staan.
Oekraïne.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ook niet.![]()
Welk land is dat gebeurd? Waarom is dat filmpje op internet? Ik tril gewoon over mijn lichaam als ik dat lees.
nu wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
.
.
dit is stefanhaan
[ afbeelding ]
dit is sinosappel![]()
[ afbeelding ]
dit is dawg
[ afbeelding ]
dit is matador
[ afbeelding ]
dit is wauwelaar
[ afbeelding ]
dit zijn de mods
[ afbeelding ]
Dit is cactus![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is supersoep
[ afbeelding ]
Dit is strani![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is Loka![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is tijn![]()
[ afbeelding ]
dit is strawberry
[ afbeelding ]
dit kun je ook lezen door de vertaling van wat de daders zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dit kijken? Hoe krijg je dat voor elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Als ik daarop klik zie ik dan zieke shit? Of alleen tekst?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oekraïne.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
Het is wikipedia, dat is safe.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik daarop klik zie ik dan zieke shit? Of alleen tekst?
Ik wou je vrolijk makenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nu wel.![]()
ja ik mistte die bananadance banaan echt! zo leuk is die !
nu wil ik ook al die anderen zien die op de users lijken enzo
jammer dat (bij mij) alleen de eerste 2 plaatjes werken, je hebt er veel tijd ingestoken zo te zien.
maar dat doe ik nog wel wanneer me muisknop weer goed werkt.
Alleen tekstquote:Op woensdag 21 december 2011 02:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
.
.
dit is stefanhaan
[ afbeelding ]
dit is sinosappel![]()
[ afbeelding ]
dit is dawg
[ afbeelding ]
dit is matador
[ afbeelding ]
dit is wauwelaar
[ afbeelding ]
ik kan mezelf niet zien?
deze is wel aardig:
dit zijn de mods
[ afbeelding ]
Dit is cactus![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is supersoep
[ afbeelding ]
Dit is strani![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is Loka![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is tijn![]()
[ afbeelding ]
dit is strawberry
[ afbeelding ]
Ik heb het meeste gelezen. Het filmpje zelf heb ik snel doorheen geskipped.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dit kijken? Hoe krijg je dat voor elkaar?
huh dat wil je toch juist niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
Studielink heeft zojuist van me gehoord dat ik faal en met mijn studie stop. Ik hoop dat die mensen bij de verwerking zien dat ik geen leven heb, faal en het dus om 2 uur 's nachts indien.
Tekst.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ik heb het ook niet kunnen kijken, veel te ziekquote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef -Nouvelles het volgende:
Ze hebben levenslang. Gelukkig ook maar. Ik zou daar ook niet naar kunnen kijken trouwens. Ik vind het ergens ook wel vreemd dat je daar uberhaupt naar kan kijken.
Iedereen moet maar weten dat ik faal, ik erken het nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh dat wil je toch juist niet.
het is beter als je het indient om 7 uur sochtends ofzo, alsof je iemand bent die vroeg opstaat omdat hij blijkbaar een druk leven dan heeft ofzo.
Warm badquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen moet maar weten dat ik faal, ik erken het nu.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
alleen nu bewegen ze dus niet he, dat moest wel
Je bent een lieve meid. En stil issie ook leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Gedeelde verantwoordelijkheid of peer pressure/stoerdoenerij komt er dan bij kijken denk ik. Fucking ziek.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
WTF? Gewoon vermoord door op hem in te slaan met een hamer?????
Hoe kun je zo ziek zijn...nog moeilijker te begrijpen: hoe kun je dan 2 lotgenoten vinden die even ziek zijn en met je meedoen???
Zat die gast vastgebonden of wat? Amerikaans filmpje of?
Nee hoor. Het erkennen is beter dan twee maanden thuiszitten en verzwijgen dat je niet meer naar de universiteit gaat.quote:
Ik zie nog steeds nietsquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die Wauwelaarquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Pressure en stoerdoenerij. Ik denk dat dat niet meer aan de orde is bij zoiets.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gedeelde verantwoordelijkheid of peer pressure/stoerdoenerij komt er dan bij kijken denk ik. Fucking ziek.
En de mijne dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
ja gewoon even link bekijken, en dan zelf opzoeken.quote:
hey dankjewelquote:
wil je wel nog steeds je kind aborteren?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Welk land was dat dan? Ziek dat je zoiets kan doen. Zulke mensen moeten, vind ik, eigenlijk gewoon zelf doodHeb je d'r ook geen last meer van, ookal hebben ze dan misschien een stoornis. Ik weet niet.
Ik hoor Capscan?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Het erkennen is beter dan twee maanden thuiszitten en verzwijgen dat je niet meer naar de universiteit gaat.
Jij staat in de tweede, die was heel tof met flitsende bewegende kleurtjesquote:
Ik ben ook kaalgeknipt zowat dus mijn haar is ook foetsiequote:
De stefanhaan: haar en gitaar. Aldus mlig.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben ook kaalgeknipt zowat dus mijn haar is ook foetsie
Hier ook een hit jaquote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
Dit nummer maakt hier werkelijk alle vrouwen heet, is het ook zo'n hit in Nederland?
Het is een heel oud nummer, maar door de clip zijn alle vrouwen bloedjegeil. Die dames in de clip mogen er wezen trouwens.
Sorry, mijn spaans is niet zo bestquote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
Dit nummer maakt hier werkelijk alle vrouwen heet, is het ook zo'n hit in Nederland?
Het is een heel oud nummer, maar door de clip zijn alle vrouwen bloedjegeil. Die dames in de clip mogen er wezen trouwens.
Als een pedo mijn fictieve dochtertje verkracht, zou ik zoiets best kunnen. En ik zou me er niet voor schamen.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben er echt ziek van, dat hamerverhaal, gatverdamme...
Ik vind het ook echt BIZAR dat die mensen dus in staat zijn geweest om onder peer pressure zulke gruwelijke dingen te doen. Ik zou het echt no way kunnen, die dingen die er beschreven staan...
Het is dan ook Portugees.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry, mijn spaans is niet zo best
Het is Portugeesquote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry, mijn spaans is niet zo best
Mijn portugees is al helemaal niet goedquote:
Je had nog een neger banaantje voor Heloef kunnen doen en een Aziatisch banaantje met sneakers voor Sinjiquote:Op woensdag 21 december 2011 02:10 schreef Moonwalk het volgende:
Jij staat in de tweede, die was heel tof met flitsende bewegende kleurtjes
Iedereen die ik niet heb, was geen passend banaantje voor ( hhihih ik zei passend banaantje )
Laten we er maar vanuit gaan dat ze allemaal gek waren.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het ook echt BIZAR dat die mensen dus in staat zijn geweest om onder peer pressure zulke gruwelijke dingen te doen. Ik zou het echt no way kunnen, die dingen die er beschreven staan...
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had nog een neger banaantje voor Heloef kunnen doen en een Aziatische banaantje met sneakers voor Sinji
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
Wat super lief en cool Moon, wat ben je toch een schatje![]()
Ik keek vandaag door je slaapkamer raam heen en ik kan je nu ook zien zittenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben ook kaalgeknipt zowat dus mijn haar is ook foetsie
En een koffiebanaan voor magnetronquote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had nog een neger banaantje voor Heloef kunnen doen en een Aziatisch banaantje met sneakers voor Sinji
Ik ga ff zoekenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had nog een neger banaantje voor Heloef kunnen doen en een Aziatisch banaantje met sneakers voor Sinji
Wat heb ik nu aan dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]hij was leuker met de bewegende zweepslagen
[..]
Ik keek vandaag door je slaapkamer raam heen en ik kan je nu ook zien zitten
Jij speelt weer gitaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn portugees is al helemaal niet goed
Dat geloof ik dan ook niet. Peer pressure zal het vast versterkt hebben waardoor ze misschien sneller van dieren op mensen zijn overgegaan, maar de oorzaak ligt ergens anders. Als ze het alle drie leuk vonden om te doen en ook na de daad compleet zonder spijt of wat dan ook in die rechtzaal zaten, dan zit je gewoon naar 3 psychopaten te kijken. Hoe ze alle drie zo geworden zijn is me een raadsel. Een of andere viespeuk die ze stelselmatig heeft misbruikt? Zelfs dan...quote:Op woensdag 21 december 2011 02:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ik nog niet eens. Omdat ik weet dat zo'n pedoseksuele ook alleen maar superziek is in zijn hoofd. Maar wss denk ik dan wel anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een pedo mijn fictieve dochtertje verkracht, zou ik zoiets best kunnen. En ik zou me er niet voor schamen.
capstan toch?quote:
Het boeit mij niet dat die pedo "maar" superziek is. Van mijn kinderen blijf je af en dat mag je voelen ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik nog niet eens. Omdat ik weet dat zo'n pedoseksuele ook alleen maar superziek is in zijn hoofd. Maar wss denk ik dan wel anders.
hoihoi drommelquote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Normaal post ik hier niet maar de TT trok me wel aan
Wees welkom.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Normaal post ik hier niet maar de TT trok me wel aan
Capstan faalt toch niet? Alleen in versieren. Maar ik ga gewoon twee maanden niet studeren zonder dat iemand ervan weet.quote:
Inderdaad, dat doe je gewoon niet als je 'normaal' bent. Ik zou mezelf nog liever doodmaken dan dat ik zoiets zou doen bij iemand.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan ook niet. Peer pressure zal het vast versterkt waardoor ze misschien sneller van dieren op mensen zijn overgegaan, maar de oorzaak ligt ergens anders. Als ze het alle drie leuk vonden om te doen en ook na de daad compleet zonder spijt of wat dan ook in die rechtzaal zaten, dan zit je gewoon naar 3 psychopaten te kijken. Hoe ze alle drie zo geworden zijn is me een raadsel. Een of andere viespeuk die ze stelselmatig heeft misbruikt? Zelfs dan...
Misschien dat het bekend is hoe hun jeugd verder was, dat weet ik niet.
Vermoorden misschien. Maar dan niet zoals in dat filmpje.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een pedo mijn fictieve dochtertje verkracht, zou ik zoiets best kunnen. En ik zou me er niet voor schamen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Sinosappel het volgende:
El_matador, ken jij een lied dat gaat...dat je een vrouwenstem de hele tijd hoort zeggen "dale caliente, dale caliente, papi dale caliente (?????)"...
Ik kom wel hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:17 schreef stefanhaan het volgende:
Denk niet dat het nu druk zal zijn op een tc
Van mijn ook maar daarom ga ik alsnog niet iemand met een hamer bewerken.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het boeit mij niet dat die pedo "maar" superziek is. Van mijn kinderen blijf je af en dat mag je voelen ook.
En weer een screen nu?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:18 schreef Moonwalk het volgende:
capstan![]()
[ afbeelding ]
Heloef
[ afbeelding ]
Sinji ( lees zo nu en dan dat je flitsende moves hebt )
[ afbeelding ]
We zijn allemaal andersquote:Op woensdag 21 december 2011 02:18 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Van mijn ook maar daarom ga ik alsnog niet iemand met een hamer bewerken.
Wat is een TC?quote:
Dat hij super ziek is in zijn hoofd maakt het leed voor jou en je fictieve dochter niet minder.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik nog niet eens. Omdat ik weet dat zo'n pedoseksuele ook alleen maar superziek is in zijn hoofd. Maar wss denk ik dan wel anders.
Ik wil die van mij ook nog zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:18 schreef Moonwalk het volgende:
capstan![]()
[ afbeelding ]
Heloef
[ afbeelding ]
Sinji ( lees zo nu en dan dat je flitsende moves hebt )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:19 schreef Drommeldaris het volgende:
http://tinychat.com/nachtbrakerss
voor den liefhebbers
Ja zo van ik ben nog maagd enzoquote:
Hem met een hamer bewerken ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hij super ziek is in zijn hoofd maakt het leed voor jou en je fictieve dochter niet minder.
Ik kan niet tegen onrecht. Wel dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hem met een hamer bewerken ook niet.
Ja zat al in de vorige hoor even terug scrollen, je hebt een hartjequote:Op woensdag 21 december 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil die van mij ook nog zien.
Maar daarom hoef ik die persoon nog niet te vermoorden met een hamer. Of sowieso vermoorden. Dat gaat mij te ver.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hij super ziek is in zijn hoofd maakt het leed voor jou en je fictieve dochter niet minder.
Ik zou opzien tegen de gevangenisstraf, dus doe het ook niet. Maar gewoon ff goed mishandelen wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maar daarom hoef ik die persoon nog niet te vermoorden met een hamer. Of sowieso vermoorden. Dat gaat mij te ver.
Ja, dat is al anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou opzien tegen de gevangenisstraf, dus doe het ook niet. Maar gewoon ff goed mishandelen wel.
Die gevangenissen in Colombia zijn geen grap, phuuhhquote:Op woensdag 21 december 2011 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou opzien tegen de gevangenisstraf, dus doe het ook niet. Maar gewoon ff goed mishandelen wel.
quote:
Overdreven man. Is gewoon een platte reet.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:27 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Die kont is lekker gehyped geweest na die bruiloft.
Geen idee.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hem met een hamer bewerken ook niet.
Die hype om de hele Pippa snap ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:27 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Die kont is lekker gehyped geweest na die bruiloft.
Ik ook wel ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook een dikke kont, en jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |