Poep en pies is echt te goor. En gal, hoe?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Poep pies kutvocht zweet tranen bloed sperma gal, alles!
Ik wilde niet meer zo veel blowen als ik vroeger gedaan heb, en dat doe ik nu niet meer. Deze week blow ik voor de 2e keer omdat ik daar gewoon zin in had. Had eigenlijk meer zin in een borrel maar aangezien ik geen alkohol in huis heb, moet dit maarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet vaak meer wilde blowen, en deze week heb je al twee keer gepost dat je het ging doen.
Ik had het eerst elke maand, nu slik ik pillen waardoor het vrijwel nooit meer gebeurt.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Nu slik ik zo'n pil en schijnt het elke maand te gebeurenKutzooi.
Ik blow gewoon weinig omdat ik thuis niet kan blowen. Want dat ruik je gewoon veel beter als sigarettenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wilde niet meer zo veel blowen als ik vroeger gedaan heb, en dat doe ik nu niet meer. Deze week blow ik voor de 2e keer omdat ik daar gewoon zin in had. Had eigenlijk meer zin in een borrel maar aangezien ik geen alkohol in huis heb, moet dit maar
Het was figuurlijk, Lokaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poep en pies is echt te goor. En gal, hoe?
Haha het was duidelijk een grapje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijdt de wiettaxi niet meer?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan kan ik beter zelf naar de coffeeshop lopen
Ik ben niet wakker genoeg om grappen te zien blijkbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha het was duidelijk een grapje.
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1 dag in de 4 maanden is goed te doenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is meestal maar een dag dat ik er echt last van heb. Dat valt wel te fixen met pijnstillers.
Nu op het moment word ik toch maar eens in de 4 maand ongesteld of zo, dat scheelt.
je ronogwat behandeling tegen de puistjes?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had het eerst elke maand, nu slik ik pillen waardoor het vrijwel nooit meer gebeurt.
Two girls one cup kwam vast wel wat gal mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af.Waarschijnlijk compleet random.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet wakker genoeg om grappen te zien blijkbaar
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Two girls one cup kwam vast wel wat gal mee.
Die ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je ronogwat behandeling tegen de puistjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |