Ik weet niet of ik dat zou kunnen, in hele grote groepen uitleggen. Ik heb ook een beetje mijn spraakprobleem waar ik mee zit nog. Maar het lijkt me wel echt een tof beroep.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lesgeven dan niet iets voor je Loka?
Ik houd nou eenmaal van een dikke reetquote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo geintegreerd hoef je nou ook weer niet te zijn hoor
Ik weet nog de eerste keer dat ik seks had "Wat een kliederzooi!"quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, El_Matador.
En sowieso. Seks is vies en ranzig, dat is er juist zo lekker aan
Jij was gewoon traagquote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Puntenjager het volgende:
Ah, je bent me voor => TT had 'Smerig Lekker' moeten zijn.
Het duurde zo lang. Volgende TT is voor jou, beloofd.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Puntenjager het volgende:
Ah, je bent me voor => TT had 'Smerig Lekker' moeten zijn.
Spraakgebrek?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zou kunnen, in hele grote groepen uitleggen. Ik heb ook een beetje mijn spraakprobleem waar ik mee zit nog. Maar het lijkt me wel echt een tof beroep.
Ikweet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit zo'n last van mijn ongesteldheid, maar er zijn vrouwen voor wie het echt vervelend is. Enorme krampen die je doen creperen van de pijn.
Ik bedoelde het niet persoonlijk naar jou. Maar intelligentie staat er niet garant voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eigen bijlesleerlinge vindt dat ik het kan, ze haalt bijna geen onvoldoendes meer nu.
Wat dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik seks had "Wat een kliederzooi!"
In je eentje telt niet en ik vind het heel begrijpelijk dat je moeder het niet wilde schoonmaken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik seks had "Wat een kliederzooi!"
Dat heb je met die wiet. Het mijne begint nu ook te werken, dat wordt lachenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik wou iets typen maar ben het vergeten
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik wou iets typen maar ben het vergeten
Ik weet niet meer wat scheikunde inhoud. Dat kan ik niet. Nee. Dus. Kan jij het wel dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
@nouvelles
waarom geef je haar zelf geen bijles?
en ik vind het kut dat het hier over "m,aar" 1 keer seks per week gaat.
en dat daar een punt van wordt gemaakt hoe dat is op te lossen.
en dan wordt er tegen mij gedaan alsof ik misschien ooit kans heb op seks na nog 6000 dingen doen en maanden/jjaren anderen dingen. en dan nog MISSHCIEN.
maar goed dat als ik er nu even niet aan denk, me gevoel totaal "numb" is, en ik niet tegen de muren opvlieg of er suicidiaal van wordt.
wel een beetje, maar niet zo erg.
Snellere PC kopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Puntenjager het volgende:
Stelletje keyboardjockeys ook. Met hoeveel vingers typen jullie wel niet!?? Ik ben 10 vingerig blind (met typen ja!) en ik hou jullie nouwelijks bij
Maar ik heb niet geblowedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je met die wiet. Het mijne begint nu ook te werken, dat wordt lachen
Oefening baart kunst. Dat leer je wel op zo'n opleiding.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zou kunnen, in hele grote groepen uitleggen. Ik heb ook een beetje mijn spraakprobleem waar ik mee zit nog. Maar het lijkt me wel echt een tof beroep.
Fonetische issues zijn oplosbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik typ blind, maar niet zoals het hoort. 2 links, 3 rechts.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Puntenjager het volgende:
Stelletje keyboardjockeys ook. Met hoeveel vingers typen jullie wel niet!?? Ik ben 10 vingerig blind (met typen ja!) en ik hou jullie nouwelijks bij
Zit in de binnenzak van mijn jas.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef Sinosappel het volgende:
Owww ik heb echt zin in een blowtje nu
Het beschadigt je hersenen onmherstelbaar. Blijkbaar is bij jou dat proces al begonnen. Gecondoleerd, het wordt nooit meer beterquote:
Wanneer was die meet ook alweer?quote:
Poep pies kutvocht zweet tranen bloed sperma gal, alles!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was 1 grote kliederzooi. En al helemaal voor mij omdat ik onderop lag
Ik herken het eigenlijk totaal niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was 1 grote kliederzooi. En al helemaal voor mij omdat ik onderop lag
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het beschadigt je hersenen onmherstelbaar. Blijkbaar is bij jou dat proces al begonnen. Gecondoleerd, het wordt nooit meer beter
ik had een 8 voor scheikunde. maar ik weet niet waarom, want mijn theorie is dat het ligt aan de vraagstelling.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat scheikunde inhoud. Dat kan ik niet. Nee. Dus. Kan jij het wel dan?
Ik dacht dat jij niet vaak meer wilde blowen, en deze week heb je al twee keer gepost dat je het ging doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het beschadigt je hersenen onmherstelbaar. Blijkbaar is bij jou dat proces al begonnen. Gecondoleerd, het wordt nooit meer beter
Het is meestal maar een dag dat ik er echt last van heb. Dat valt wel te fixen met pijnstillers.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gebruik je anti-conceptie? Er zijn verschillende dingen die daar echt wel tegen helpen
Herkenbaar man. Drinken alleen niet want dan word ik vervelend maar blowen wel. De laatste tijd is het bij mij wel erger geworden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]sowieso. Ik drink als ik drink wel redelijk overmatig, ik rook, en ik blow eens per maand ofso.
Minderen lukt niet
Geen kwaad woord over mijn pctje, ja!?? Ies oldskool enzo.quote:
Ik word van drank alleen knuffelig maar totaal niet lastig. Dus dat scheeltquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Herkenbaar man. Drinken alleen niet want dan word ik vervelend maar blowen wel. De laatste tijd is het bij mij wel erger geworden.
Gal?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Poep pies kutvocht zweet tranen bloed sperma gal, alles!
DUDE... je bent zwanger!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ben ineens fucking misselijk. Alsof ik moet omvallen, maar dat is niet eens het geval. Ik zit nog.
Waar woon je?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zit in de binnenzak van mijn jas.
Dat had ik ook. Nu slik ik zo'n pil en schijnt het elke maand te gebeurenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is meestal maar een dag dat ik er echt last van heb. Dat valt wel te fixen met pijnstillers.
Nu op het moment word ik toch maar eens in de 4 maand ongesteld of zo, dat scheelt.
5km onder eindhoven ofso.quote:
Die zijn nu dicht.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan kan ik beter zelf naar de coffeeshop lopen
Poep en pies is echt te goor. En gal, hoe?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Poep pies kutvocht zweet tranen bloed sperma gal, alles!
Ik wilde niet meer zo veel blowen als ik vroeger gedaan heb, en dat doe ik nu niet meer. Deze week blow ik voor de 2e keer omdat ik daar gewoon zin in had. Had eigenlijk meer zin in een borrel maar aangezien ik geen alkohol in huis heb, moet dit maarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet vaak meer wilde blowen, en deze week heb je al twee keer gepost dat je het ging doen.
Ik had het eerst elke maand, nu slik ik pillen waardoor het vrijwel nooit meer gebeurt.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Nu slik ik zo'n pil en schijnt het elke maand te gebeurenKutzooi.
Ik blow gewoon weinig omdat ik thuis niet kan blowen. Want dat ruik je gewoon veel beter als sigarettenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wilde niet meer zo veel blowen als ik vroeger gedaan heb, en dat doe ik nu niet meer. Deze week blow ik voor de 2e keer omdat ik daar gewoon zin in had. Had eigenlijk meer zin in een borrel maar aangezien ik geen alkohol in huis heb, moet dit maar
Het was figuurlijk, Lokaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poep en pies is echt te goor. En gal, hoe?
Haha het was duidelijk een grapje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijdt de wiettaxi niet meer?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan kan ik beter zelf naar de coffeeshop lopen
Ik ben niet wakker genoeg om grappen te zien blijkbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha het was duidelijk een grapje.
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1 dag in de 4 maanden is goed te doenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is meestal maar een dag dat ik er echt last van heb. Dat valt wel te fixen met pijnstillers.
Nu op het moment word ik toch maar eens in de 4 maand ongesteld of zo, dat scheelt.
je ronogwat behandeling tegen de puistjes?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had het eerst elke maand, nu slik ik pillen waardoor het vrijwel nooit meer gebeurt.
Two girls one cup kwam vast wel wat gal mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af.Waarschijnlijk compleet random.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet wakker genoeg om grappen te zien blijkbaar
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Two girls one cup kwam vast wel wat gal mee.
Die ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je ronogwat behandeling tegen de puistjes?
Ma!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha, is het erg als ik die kont herken?
We hebben een kennert!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha, is het erg als ik die kont herken?
De modjes slapen nu toch welquote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef El_Matador het volgende:
Ik luister nu ook gewoon dit (random in de YT list):
Een nummer over asses. Dat kan hier gewoon. Heerlijk.
Waar ben jij dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef El_Matador het volgende:
Met een heleboel filmpjes kan ik mezelf niet bedwingen, die moet ik kijken, maar wel met uitzondering van 2girls1cup en dierenleed. Ik zou het dus gelukkig niet weten.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Two girls one cup kwam vast wel wat gal mee.
Zo erg vond ik het niet, alleen maar goor.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een heleboel filmpjes kan ik mezelf niet bedwingen, die moet ik kijken, maar wel met uitzondering van 2girls1cup en dierenleed. Ik zou het dus gelukkig niet weten.
Bogotá.quote:
Meisjes die proberen erotisch in elkaars mond proberen te kotsen enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:47 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is 2 girls 1 cup dan? Ik mis echt van alles.
1guy1jar maar dan anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:47 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is 2 girls 1 cup dan? Ik mis echt van alles.
Omg hoe oud is dat nummer?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:46 schreef El_Matador het volgende:
Uah, ranzig!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes die proberen erotisch in elkaars mond proberen te kotsen enzo.
Het was toch iets met poep? Poep in elkaars mond kotsen of zo?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vinden ze dat zelf leuk om te doen of is het meer voor de show voor mensen die aparte wensen hebben?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
waar de drugsdealers heersen of niet
One guy one cup wel eens gezien dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:48 schreef El_Matador het volgende:
Van alle 214.533.564.264.865 filmpjes op internet nou juist voor je plezier 2girls1cup kijken.
Dan ben je echt gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |