Bepaalde type users die je in elke SC ziet. Ik noem sowieso geen namen omdat ik hier daarvoor toch echt te weinig zitquote:
Ik weet niet, ik twijfel. Ken je de potloodtest? Als het potlood eronder uit valt wil ik ze niet zien en blijft hij mag je wel DMen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil jij een foto van mijn hangtieten?
nee ik heb het niet gevolgtquote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij dat ook alweer gevolgd?
Ik weet niet of ze die blonde chick is in haar fobo. Wie weet.
Heb ik toch goed gekozen door me volledig op humor te richten toen God me vroeg wat ik graag zou willen kunnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
De humorloosheid van Soit is soms wel pijnlijk ja. En de likeability factor is op internet daar sterk aan verbonden. Echt kut voor hem.
De likeability factor? Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
De humorloosheid van Soit is soms wel pijnlijk ja. En de likeability factor is op internet daar sterk aan verbonden. Echt kut voor hem.
Ja, maar dát mag dus niet meer van Moonquote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer naar Spanje, dan schop ik het er wel uit
Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe een potlood daaronder moet blijven hangenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik twijfel. Ken je de potloodtest? Als het potlood eronder uit valt wil ik ze niet zien en blijft hij mag je wel DMen.
Dat is onmogelijk denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik stel voor een nieuwe SC te openen die verboden is voor kusjekroel gelul en tere zieltjes
Ik kan er een heel etui met potloden onder doen en dan hangen ze er nog als slappe theezakken overheenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik weet niet, ik twijfel. Ken je de potloodtest? Als het potlood eronder uit valt wil ik ze niet zien en blijft hij mag je wel DMen.
We verwachten er dan ook enorm veel van!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Puntenjager het volgende:
Was iedereen nou elkaar de hersens aan het inslaan in het vorige deel!?? Dat moet wat worden op de meet
Tsja, when pubers and grownups collide, krijg je dit soort vlammetjes in de panquote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
hoe merk ik dat ik hier te weinig zit ??? Ik ben overal clueless over en een heel eerlijk een boel dingen hier qua gedoe boeien me niet erg. En eigenlijk bevalt me dat wel
Ik kom niet om je te neuken. We zijn vrienden en die doen dat nietquote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef Strani het volgende:
Ja, maar dát mag dus niet meer van Moon
Als je dikke hangende tieten hebt gaat het wel makkelijk denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe een potlood daaronder moet blijven hangen
had tom lehrer ook "the elements song" ?quote:
Van blowen wordt je chill. Bovendien mogen wat mij betreft de ruziezoekende pubers thuisblijvenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Puntenjager het volgende:
Was iedereen nou elkaar de hersens aan het inslaan in het vorige deel!?? Dat moet wat worden op de meet
Ik kan iedereen aanquote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Puntenjager het volgende:
Dat zit in Gooische vrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh dus schoppen betekent niet hetzelfde als kennen en schikken. Nu begrijp ik het.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kom niet om je te neuken. We zijn vrienden en die doen dat niet
Ja, dat is hemquote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
had tom lehrer ook "the elements song" ?
hij is vet!
Ga denk ik ook eens een keer naar de meet kan nog lachen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Puntenjager het volgende:
Na ja, het is iig vermakelijk om mee te lezen. Ik kan me alleen vaak niet druk genoeg maken om mee te posten. Tevens heb ik ook nog andere shit te doen...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
We verwachten er dan ook enorm veel van!
Het boeit je allemaal niet, we weten het nu wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
hoe merk ik dat ik hier te weinig zit ??? Ik ben overal clueless over en een heel eerlijk een boel dingen hier qua gedoe boeien me niet erg. En eigenlijk bevalt me dat wel
haha hij heeft een heleboel leuke.quote:
Nee, dit was de letterlijke versie van het woordquote:Op woensdag 21 december 2011 00:54 schreef Strani het volgende:
Oh dus schoppen betekent niet hetzelfde als kennen en schikken. Nu begrijp ik het.
Opschepperquote:Op woensdag 21 december 2011 00:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Na ja, het is iig vermakelijk om mee te lezen. Ik kan me alleen vaak niet druk genoeg maken om mee te posten. Tevens heb ik ook nog andere shit te doen...
Ja, kijk, dat verwacht je toch niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dit was de letterlijke versie van het woord
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
hallo topic paranoia much als je nou een niet bezig zou zijn met obsessief bezig houden of iemand een kloon is of niet zou je ook nog eens een leven hebben.
Waar maken jullie je allemaal druk om zeg![]()
Kunnen jullie voortaan gewoon optyfen of dan gewoon niet reageren op zulke posts?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook, dit gaat helemaal nergens meer over.
Beetje mensen verdenken van een kloon... boeie
later
Dat komt omdat jij sowieso bijna nooit deel neemt aan discussies, tenzij het over je eigen sores gaat. Terwijl ieder ander participeert in het actuele onderwerp.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
Klopt, daar heb ik het ook van.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zit in Gooische vrouwen.
Trouwens werkt die test niet bij grote borsten lijkt me. Nooit gedaan overigens.
Dit wilde ik ook posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het boeit je allemaal niet, we weten het nu wel.
nou of iemand je mag op het internet , en pfoe pfoe wat een verschrikking als ze je niet mogen op internet dat kan mijn tere hartje niet aanquote:
Dat puberale geruzie (jij noemt het vermakelijkheidsfactor) is niet voor iedereen even vermakelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie voortaan gewoon optyfen of dan gewoon niet reageren op zulke posts?Zodra de vermakelijkheidsfactor van het topic enigszins stijgt of afwijkt van het reguliere ''goedemorgen!
" dan lopen er al wat mensen te zeiken hier.
Die neerwaartse spiraal zie ik nu al een tijdje qua tere zieltjes.
Zo kom ik over? Hmm.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou of iemand je mag op het internet , en pfoe pfoe wat een verschrikking als ze je niet mogen op internet dat kan mijn tere hartje niet aan
Hahaa ik heb nu wel zin in die meet. Kom jij ook?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
DAT zullen we nog wel es zien
Jonguh, bij alles wat ik voorstel hou ik in mijn achterhoofd wat je missie is. Je kent me nu toch wel en ik zou toch niks voorstellen wat dat in gevaar kan brengen?quote:
Gelukkig is het op het internet, anders zou je me een mep verkopenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou of iemand je mag op het internet , en pfoe pfoe wat een verschrikking als ze je niet mogen op internet dat kan mijn tere hartje niet aan
Je houdt veel van me hé? Lief van je.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jonguh, bij alles wat ik voorstel hou ik in mijn achterhoofd wat je missie is. Je kent me nu toch wel en ik zou toch niks voorstellen wat dat in gevaar kan brengen?
Ik denk juist dat jij zo'n factor hebt. Je wil altijd mensen aan het lachen maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gelukkig is het op het internet, anders zou je me een mep verkopen
Wat is er puberaal aan discussies? Je doet zelf vaak vrolijk mee, overigens. Maar zodra er mensen zijn die zelf persoonlijk niks toe te voegen hebben aan een discussie, voelen ze zich buitengesloten en gaan ze zeuren dat het 'nergens om gaat'. Heloef is ook zo iemand.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat puberale geruzie (jij noemt het vermakelijkheidsfactor) is niet voor iedereen even vermakelijk
Zat je stiekem mee te lurken en te genieten?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Supersoep het volgende:
Kunnen jullie voortaan gewoon optyfen of dan gewoon niet reageren op zulke posts?Zodra de vermakelijkheidsfactor van het topic enigszins stijgt of afwijkt van het reguliere ''goedemorgen!
" dan lopen er al wat mensen te zeiken hier.
Die neerwaartse spiraal zie ik nu al een tijdje qua tere zieltjes.
Nou, het lijkt me best lachen... alleen moet je daarvoor niet 50.000+ postings hebben in deze reeks!?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaa ik heb nu wel zin in die meet. Kom jij ook?
En jij ook jellybean?
Ik begin niet over drugs hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet het weer over drugs gaan... cactus erop.
Ik denk niet dat ik alles gelezen heb van de vorige topics. Gaat echt te snel. Wel tot aan die post van former en toen had ik er alweer genoeg van.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zat je stiekem mee te lurken en te genieten?Als je me een beetje kent weet je toch wel dat ik die posts gewoon negeer en echt wel mijn mening blijf geven
In alle eerlijk zelfs in het echte leven zou het me niet boeienquote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gelukkig is het op het internet, anders zou je me een mep verkopen
Jawel. Ik kon gewoon niet komen op de betekenis en nu snap ik het nog steeds niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Sorry die moest even. Klassieker.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet het weer over drugs gaan... cactus erop.
Nee, hoeft niet. Mensen met een leven zijn meer dan welkomquote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me best lachen... alleen moet je daarvoor niet 50.000+ postings hebben in deze reeks!?
Puberale geruzie? Ik zou jou niets anders dan 'ruzie' hebben met mensen. Vind je jezelf dan ook puberaal?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat puberale geruzie (jij noemt het vermakelijkheidsfactor) is niet voor iedereen even vermakelijk
De ene discussie is meer discussiewaardig terwijl het andere end van het spectrum goedkoop volksvermaak meer benadert.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is er puberaal aan discussies? Je doet zelf vaak vrolijk mee, overigens. Maar zodra er mensen zijn die zelf persoonlijk niks toe te voegen hebben aan een discussie, voelen ze zich buitengesloten en gaan ze zeuren dat het 'nergens om gaat'. Heloef is ook zo iemand.
Hij voelt zich vaak ten onrechte aangevallen en dat is wat anders dan ruzie.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Puberale geruzie? Ik zou jou niets anders dan 'ruzie' hebben met mensen. Vind je jezelf dan ook puberaal?
Nee je moet van een blowtje houden en geen psychopaat zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me best lachen... alleen moet je daarvoor niet 50.000+ postings hebben in deze reeks!?
Goede kerstkaart hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik alles gelezen heb van de vorige topics. Gaat echt te snel. Wel tot aan die post van former en toen had ik er alweer genoeg van.
Hash, coke, pillah... heftag!quote:
Nou dan val ik op dat tweede punt af, jammer.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee je moet van een blowtje houden en geen psychopaat zijn
Ja, natuurlijk hou ik van je anders had ik je dit topic niet binnen gehosseld. Goed, nu weer genoeg kusjekroel gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef Strani het volgende:
Je houdt veel van me hé? Lief van je.![]()
Bovenstaande was dus puur platonisch Moon, want ik weet gewoon dat je dit terugleest.
Dit denk ik ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is er puberaal aan discussies? Je doet zelf vaak vrolijk mee, overigens. Maar zodra er mensen zijn die zelf persoonlijk niks toe te voegen hebben aan een discussie, voelen ze zich buitengesloten en gaan ze zeuren dat het 'nergens om gaat'. Heloef is ook zo iemand.
Toch wel lekker af en toe hé?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk hou ik van je anders had ik je dit topic niet binnen gehosseld. Goed, nu weer genoeg kusjekroel gedaan
Mensen die niets met drugs hebben hoeven niet per se te komen toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hash, coke, pillah... heftag!
Maarruh, er is een waterscheiding aan het ontstaan mbt drugs!? Beetje raar voor een 'grass-ontmoeting'
Wel 'minimeets' met magnetron, dat dan weer welquote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben niet zo van de meetings eerlijk gezegd
Je hebt ook gewoon mensen die zich daadwerkelijk ergeren aan discussies omdat ze vredig willen posten. Niet iedereen vindt rellen leuk.quote:
Je zin is niet helemaal logisch. Rephrase?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Puberale geruzie? Ik zou jou niets anders dan 'ruzie' hebben met mensen. Vind je jezelf dan ook puberaal?
GEEN psychopaat... kudtquote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee je moet van een blowtje houden en geen psychopaat zijn
Doe hem op 6 jan en ik ben erbij.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alsof jij 8000 km gaat reizen daarvoor goos
Maar...dat zijn geen zaterdagen!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 10, 11 of 12 januari, denk ik.
ik las "10, 11 en 12 januari" -> ZO!!! hahahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 10, 11 of 12 januari, denk ik.
Heeft ie ook gedaan om ergens in de jungle in de olie te kunnen springen, dus dit kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alsof jij 8000 km gaat reizen daarvoor goos
Goeden smiley.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
oei ja ik ben een teer zieltje die me druk maakt of ik bij mensen hoor op het internet
zou = ziequote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je zin is niet helemaal logisch. Rephrase?
Moest het op een zaterdag?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar...dat zijn geen zaterdagen!
3 dagen van de wereld, klinkt beter wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
ik las "10, 11 en 12 januari" -> ZO!!! hahahaha
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft ie ook gedaan om ergens in de jungle in de olie te kunnen springen, dus dit kan er ook nog wel bij
Geloof dat nooit zo erg als mensen dat zeggen ongemerkt kruipt het toch een beetje onder je huid of je nu wilt of niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
oei ja ik ben een teer zieltje die me druk maakt of ik bij mensen hoor op het internet
Internet is maar internet inderdaad. En toch merk ik dat ik best een zwak heb ontwikkeld voor sommige andere posters hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie jou niets anders dan 'ruzie' hebben met mensenquote:
Hahaha dan is er wel ruimte voor een spacecakequote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
ik las "10, 11 en 12 januari" -> ZO!!! hahahaha
Je geeft het antwoord zelf al; Tilburg.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Toen ik eens dronken was, heb ik erg lang op de grond gelegen in Duitsland. Meiden uit Tilburg waren niet eens op mij afgeknapt. Vreemd eigenlijk nu ik daar zo over nadenk. Je zou toch afknappen op iemand die uitglijd en op de grond blijft liggen.
Spacecake bakken bij jou thuis?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha dan is er wel ruimte voor een spacecake
Maar ze zijn allebei wel mooi dus dat gaat niet op.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al; Tilburg.
Nee hoor, ik heb ook wel eens ergens op de vloer gelegen, toen eindigde ik in iemands slaapzak.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Toen ik eens dronken was, heb ik erg lang op de grond gelegen in Duitsland. Meiden uit Tilburg waren niet eens op mij afgeknapt. Vreemd eigenlijk nu ik daar zo over nadenk. Je zou toch afknappen op iemand die uitglijd en op de grond blijft liggen.
Hoezo niet eigenlijk!?? Ik vind eerder die eindeloze discussies hier vermoeiend. irl is toch wat 'echter'quote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben niet zo van de meetings eerlijk gezegd
Niet vreemd, het antwoord zit al in je post zelf: meiden uit Tilburgquote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Jij bent veel te veel met jezelf bezig om je uberhaupt druk te maken over een anderquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Het is wel tof om FOK!kers te ontmoeten in het echt ja. Ik ben voor meeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoezo niet eigenlijk!?? Ik vind eerder die eindeloze discussies hier vermoeiend. irl is toch wat 'echter'
*van de vorige eeuw is*
Vreemd vind je niet? Ik eindigde in bed. Zo'n stapelbed. Ik zou het maar een afknapper vinden als iemand uitglijd op een niet gladde vloer en blijft liggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook wel eens ergens op de vloer gelegen, toen eindigde ik in iemands slaapzak.
Serieuze vraag. Ik zie je geen tips geven, tips ontvangen of er vermaak uit halen? Wat is de reden dat je hier post former. Ik zie alleen maar standaard deze 2 emoties en that's itquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind zondag ook best, maakt me niet zoveel uit eigenlijk maar als de rest leiver zondag heeft, ga ik daar wel in meequote:
Kan....dat dan weer welquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spacecake bakken bij jou thuis?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik er nog aanvaardbaar uitzag toen, ik zou nooit iemand die compleet van de wereld was meenemen naar mijn bed hoop ikquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Vreemd vind je niet? Ik eindigde in bed. Zo'n stapelbed. Ik zou het maar een afknapper vinden als iemand uitglijd op een niet gladde vloer en blijft liggen.
Nee pff.....ik heb het geweten ook!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan....dat dan weer wel
Maar spacecake moet je je niet in vergissen hoor.
Gaat het nu alweer over droegs?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan....dat dan weer wel
Hoe voelt dat dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan....dat dan weer wel
Ik heb dat nog nooit op... Maar lijkt me leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan....dat dan weer wel
Bij mij alsof ik in een achtbaan zat die hard naar beneden ging (dat gevoel in je maag) maar dan 10x zo heftigquote:
Precies, ik kan het me ook niet voorstellen en dat doe je gewoon niet. In een slaapzak.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik er nog aanvaardbaar uitzag toen, ik zou nooit iemand die compleet van de wereld was meenemen naar mijn bed hoop ik
Ikke ook niet (wel 2 keer genomen, weinig effect). Maar vrienden van mij hebben een slechte ervaring gehad bij mij thuis een keer met spacecake.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee pff.....ik heb het geweten ook!
Zelfs aan die eindeloze discussies ben ik een boel afwezig en ik heb nou ook niet bij een boel mensen zoiets van goh die wil ik echt ontmoeten om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoezo niet eigenlijk!?? Ik vind eerder die eindeloze discussies hier vermoeiend. irl is toch wat 'echter'
*van de vorige eeuw is*
Ik vind dat echt een lekker gevoel!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij alsof ik in een achtbaan zat die hard naar beneden ging (dat gevoel in je maag) maar dan 10x zo heftig
Helemaal als ze het vaak herhalen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geloof dat nooit zo erg als mensen dat zeggen ongemerkt kruipt het toch een beetje onder je huid of je nu wilt of niet.
Mwoah... als buitenstaander is het wel humor hoor... Mensen die zich druk maken om niks (en elkaar niet eens kennen)quote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er gebeurde niets omdat hij ook dronken was. En ik een beetje onder de pijnstillers zat. Maar toch genant als je elkaar elke dag weer tegenkomt op de uni.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Precies, ik kan het me ook niet voorstellen en dat doe je gewoon niet. In een slaapzak.
Je herhaalt het te vaak en nu denk ik dat je er alleen maar mee bezig bent kan dat kloppen ??quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
om heel eerlijk te zijn ben ik er gewoon niet eens zo mee bezig
En ik heb geslaaaapen! Werd echt met dikke ogen weer wakker!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een lekker gevoel!
Klinkt een beetje als die kalmoes die ik gedaan heb eigenlijk, alles voelt zwaar en je naar beneden trekkend.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij alsof ik in een achtbaan zat die hard naar beneden ging (dat gevoel in je maag) maar dan 10x zo heftig
Misschien waren die meiden zelf ook wasted?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Maar het internet is niet eught uhuhuh.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om niks (en elkaar niet eens kennen)
Mmmmmmquote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik heb geslaaaapen! Werd echt met dikke ogen weer wakker!
Had toen ik in Madrid woonde met 2 (vreselijke) Duitsers die ook nog een vriend op bezoek hadden koekjes gebakken. "Weet jij hoe je spacecake maakt", vroegen ze aan een bakker.quote:
Krijg je dat gevoelig serieus? Ik ben een huge achtbanenfreakquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je eerste geslaagd grap.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je herhaalt het te vaak en nu denk ik dat je er alleen maar mee bezig bent kan dat kloppen ??
Klinkt gaaf. Ik wil het wel graag eens doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had toen ik in Madrid woonde met 2 (vreselijke) Duitsers die ook nog een vriend op bezoek hadden koekjes gebakken. "Weet jij hoe je spacecake maakt", vroegen ze aan een bakker.
Ik zei koekjes; veel makkelijker.
En blijven vreten, men ik zat op die bank en kon letterlijk al het Spaans op TV (tegenover me) verstaan EN al het Duits wat ze aan het lullen waren (keislap, lekker stoned). Echt 2 energiestromen en verder bestond de wereld niet. Lichamelijk zo stoned als een steen, geestelijk zo scherp als wat.
2e keer was op de hippiebank bij mij. Met Bitch Slap.Geniaal!
Goliath FTW.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Krijg je dat gevoelig serieus? Ik ben een huge achtbanenfreakIn Disney Land in Cali alleen maar in de achtbanen
Best wel genant is dat ja. Ik kan soms ook wel door de grond zakken als ik mensen tegenkom die mij dronken of stoned hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er gebeurde niets omdat hij ook dronken was. En ik een beetje onder de pijnstillers zat. Maar toch genant als je elkaar elke dag weer tegenkomt op de uni.
Ja, heb ik zeker 2x meegemaakt. Had iets te veel cake op hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Krijg je dat gevoelig serieus? Ik ben een huge achtbanenfreakIn Disney Land in Cali alleen maar in de achtbanen
Tja, het is hier op Fok! wel vaak een kringrukgebeuren inner-circle-gebeuren.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zelfs aan die eindeloze discussies ben ik een boel afwezig en ik heb nou ook niet bij een boel mensen zoiets van goh die wil ik echt ontmoeten om heel eerlijk te zijn.
Ik heb wel internet maar ik ben niet zo fanatiek dat ik het hele wel en wee van een forum wil weten. Zo af en toe maar het hoeft voor mij niet zo de hele tijd , om heel eerlijk te zijn ben ik er gewoon niet eens zo mee bezig
Kotsend over de grond rollen van de drank vind ik stukken genanter.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Maar toch genant als je elkaar elke dag weer tegenkomt op de uni.
Interesseer jij je voor users hier, of kom je hier alleen als je zelf wat mee hebt gemaakt wat je wil delen? Wat natuurlijk kan, maar dat verklaart wel waarom jij hier anders in zal staan dan users die wel betrokken zijn met elkaar in dit topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zelfs aan die eindeloze discussies ben ik een boel afwezig en ik heb nou ook niet bij een boel mensen zoiets van goh die wil ik echt ontmoeten om heel eerlijk te zijn.
Ik heb wel internet maar ik ben niet zo fanatiek dat ik het hele wel en wee van een forum wil weten. Zo af en toe maar het hoeft voor mij niet zo de hele tijd , om heel eerlijk te zijn ben ik er gewoon niet eens zo mee bezig
Wel na X...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
Heeft iemand hier weleens last van zn kaak gehad nadat ie er raar op heeft geslapen?
Ja. Maar niet van het pijpen gelukkig.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
Heeft iemand hier weleens last van zn kaak gehad nadat ie er raar op heeft geslapen?
Neem dan deel mee aan de discussie or get the fuck out denk ik dan? Logisch he?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tja, het is hier op Fok! wel vaak een kringrukgebeuren inner-circle-gebeuren.
Je hebt met Chuck Norris geslapen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
Nooit eigenlijk, en ik slaap nog wel op mijn buik.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
Neehoor. Glashelder, dat was het rare dus ook. En 1 was knap en de ander was minder alhoewel niet lelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien waren die meiden zelf ook wasted?
Nee, maar ik ben wel eens wakker geworden en ik ineens m'n hele arm niet meer voelde en kon bewegen. M'n hele arm was als verlamd! Ik had er dan raar bovenop gelegen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
Je bent buikslaper? Ik kan me niet voorstellen dat dat prettig ligt eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit eigenlijk, en ik slaap nog wel op mijn buik.
Heet je in het echt ook Jan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef Strani het volgende:
Ik ga de stappen even ontrafelen met behulp van fictieve chatters:
1. Jaap wordt boos op Koos.
2. Koos wordt ook boos op Jaap.
3. Piet neemt het voor Koos op en vindt Jaap stom
4. Een mod zegt dat Jaap gewoon gelijk heeft.
5. Koos verlaat boos het topic.
6. Liesje en Dirk zijn ook boos en vinden het topic niet leuk meer. Zij gaan ook weg.
7. Jaap is boos omdat iedereen zo snel boos is.
8. Joris komt het topic binnen en zegt dat het stom is om je zo druk te maken over mensen op internet.
9. Jan maakt een ontrafeling van de stappen in een internetforumruzie.
Nou, ik zag de mensen (of botjes!??) zich in het vorige deel toch echt druk maken om/over elkaar. Eugh whoarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar het internet is niet eught uhuhuh.
Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt met Chuck Norris geslapen?
Wie ben ik en wat is de conclusie en kan dit in een excel-bestand komen met grafieken?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef Strani het volgende:
Ik ga de stappen even ontrafelen met behulp van fictieve chatters:
1. Jaap wordt boos op Koos.
2. Koos wordt ook boos op Jaap.
3. Piet neemt het voor Koos op en vindt Jaap stom
4. Een mod zegt dat Jaap gewoon gelijk heeft.
5. Koos verlaat boos het topic.
6. Liesje en Dirk zijn ook boos en vinden het topic niet leuk meer. Zij gaan ook weg.
7. Jaap is boos omdat iedereen zo snel boos is.
8. Joris komt het topic binnen en zegt dat het stom is om je zo druk te maken over mensen op internet.
9. Jan maakt een ontrafeling van de stappen in een internetforumruzie.
Da's ook fictiefquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heet je in het echt ook Jan?
Ik kan me niet voorstellen dat mensen in slaap kunnen vallen op hun zij of rug.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent buikslaper? Ik kan me niet voorstellen dat dat prettig ligt eigenlijk.
IOk denk wel dat jij leuk bent om mee te blowen, kan dat kloppen>quote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent buikslaper? Ik kan me niet voorstellen dat dat prettig ligt eigenlijk.
Ik denk dat jij Jaap bent. Excel doe ik morgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie ben ik en wat is de conclusie en kan dit in een excel-bestand komen met grafieken?
Toch lastig als je een dikke ochtend lul hebtquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel eens wakker geworden en ik ineens m'n hele arm niet meer voelde en kon bewegen. M'n hele arm was als verlamd! Ik had er dan raar bovenop gelegen.
En 1 keer had ik dat bij beide armen...tsja, daar lag ik dan
En op zaterdag Johanna, lekkere leernicht van me.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook fictiefIk heet Jonathan. Staat ook in m'n Fobo dus dat kan ik rustig zeggen
Je bent een man. Hier denken vrouwen niet aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch lastig als je een dikke ochtend lul hebt
Weet ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
IOk denk wel dat jij leuk bent om mee te blowen, kan dat kloppen>
Ho ho, ik ben niet degene die hier problemen heeft met andere users. Ander users hebben hooguit problemen met mijquote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Neem dan deel mee aan de discussie or get the fuck out denk ik dan? Logisch he?
Je weet toch!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En op zaterdag Johanna, lekkere leernicht van me.
Als je vriendin het maar laat!!!!1!111!11!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
IOk denk wel dat jij leuk bent om mee te blowen, kan dat kloppen>
Jij bent de conservatieve mevrouw die waarschijnlijk nog vrijgezel is omdat ze het niet kan laten om te slikken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie ben ik en wat is de conclusie en kan dit in een excel-bestand komen met grafieken?
Hahaha. Ik denk als vrouw vaak genoeg aan dikke ochtendlullen hoor. Wakker het vuur nou niet weer aanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je bent een man. Hier denken vrouwen niet aan.
Daar hou ik je aan. Nog 1 vraag: insinueer je nu dat ik een man ben?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat jij Jaap bent. Excel doe ik morgen.
Ik stel voor dat we dit stappenplan voortaan gewoon netjes volgen.
Precies. Het is vast hypocriet, weet ik ook wel maar het is niet goed voor je lichaam.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je vriendin het maar laat!!!!1!111!11!!!
Ik wil stoppen met te vaak aan seks denken. Iemand tips voor me?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha. Ik denk als vrouw vaak genoeg aan dikke ochtendlullen hoor. Wakker het vuur nou niet weer aan
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde je indentiteit te beschermen door je geslacht te veranderen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan. Nog 1 vraag: insinueer je nu dat ik een man ben?
Aan de pil gaan schijnt te helpen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil stoppen met te vaak aan seks denken. Iemand tips voor me?
Nog 20 van zulke opmerkingen en de volgende keer begrijp je degenen die dit dus denken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef -Nouvelles het volgende:
Leven is sowieso niet goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Precies. Het is vast hypocriet, weet ik ook wel maar het is niet goed voor je lichaam.
Tegen de tijd dat ik echt wakker ben, is ie alweer slap gewordenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch lastig als je een dikke ochtend lul hebt
Na hoe lang merk je dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan de pil gaan schijnt te helpen.
Vaker seks hebben misschien? Ik sta al eeuwen droog en ik denk er constant aanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dus. x2.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vaker seks hebben misschien? Ik sta al eeuwen droog en ik denk er constant aan
Ik sta de hele tijd ongeveer een week droog. Maar de dag erna denk ik er alweer constant aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vaker seks hebben misschien? Ik sta al eeuwen droog en ik denk er constant aan
Vraag dat even bij Wauwelaar na, die kan je daar correct antwoord op gevenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Jij bent de conservatieve mevrouw die waarschijnlijk nog vrijgezel is omdat ze het niet kan laten om te slikken.
Meer soppen, dan krijg je er minder zin in en denk je er vaker niet meer aanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
HUH!?? Slikken is het toch helemaal niet conservatief!?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij bent de conservatieve mevrouw die waarschijnlijk nog vrijgezel is omdat ze het niet kan laten om te slikken.
Ja 1 keer in de week sex is fataalquote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik sta de hele tijd ongeveer een week droog. Maar de dag erna denk ik alweer constant aan.
Dat gaat me niet lukken Magnetron.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meer soppen, dan krijg je er minder zin in en denk je er vaker niet meer aan
Dat is nu dus gefaald omdat ik vroeg wie ik wasquote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef Strani het volgende:
Nee, ik probeerde je indentiteit te beschermen door je geslacht te veranderen.
Helaas! En ik kan gewoon niet tegen jou liegen hé.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is nu dus gefaald omdat ik vroeg wie ik was
Ik ben niet te redden. Het plan is elkaar volgend jaar twee keer per week te zienquote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja 1 keer in de week sex is fataal
Stiekemquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ohhh dus zo'n groentje ben jij niet met drugs!
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt maar 1 keer seks, is er iets mis.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja 1 keer in de week sex is fataal
Dat vat ik maar op als een compliment.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Strani het volgende:
Goh Strawberry, net je Fobo gecheckt..ik ging er steeds van uit dat je iets ouder was. Vreemd.
Ik sta ook een week droog denk ik. En ik voel het nog niet echt ofzo. Ik heb ook niet gefapt of wat dan ook maar komt vast door alle stress en de tegenslagen in mijn korte leven. Soms zou ik willen dat ik een baby was ofzo en dat mijn hele leven nog voor me lag. Nu ben ik al 20. Ik heb trouwens morgen om 8:30 verplichtingen. En slapen kan ik totaal niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik sta de hele tijd ongeveer een week droog. Maar de dag erna denk ik er alweer constant aan.
En terechtquote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vat ik maar op als een compliment.
We doen het inderdaad wel vaker dan één keer.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt maar 1 keer seks, is er iets mis.
Maar dat kan aan mij liggen.
Hangt er vanaf hoe lang die sex duurt he.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou net spul waar je niet te licht over moet denken.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
StiekemMaar paddos zijn de enigste die ik mensen zou durven aanraden.. Gewoon om ze te laten ontsnappen uit hun alledaagse denkwijze.
Hij heeft het me verteld ja:quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou net spul waar je niet te licht over moet denken.
Ik heb ook een top3, daarbuiten ben ik reuze braaf.
Ok, maar met lange seks kan je toch ook vaker klaarkomen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang die sex duurt he.
Ik moet morgenochtend ook allemaal dingen regelen voor mijn studie enzo. En veel dingen kopen nog, voor verjaardagen en kerst enzo, en dit is de enige tijd die ik er nog voor heb. Ik denk dat ik mezelf extra ga helpen met in slaap komen zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik sta ook een week droog denk ik. En ik voel het nog niet echt ofzo. Ik heb ook niet gefapt of wat dan ook maar komt vast door alle stress en de tegenslagen in mijn korte leven. Soms zou ik willen dat ik een baby was ofzo en dat mijn hele leven nog voor me lag. Nu ben ik al 20. Ik heb trouwens morgen om 8:30 verplichtingen. En slapen kan ik totaal niet.
Hoertje van me.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij heeft het me verteld ja:
1. Heroine
2. Crystal Meth
3. Krokodil.
Verder reuzebraaf.
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt geen seks, dán is er iets mis.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
pfff... hinderlijke dingen zijn dat. Niks patroontjes of kleuren.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
StiekemMaar paddos zijn de enigste die ik mensen zou durven aanraden.. Gewoon om ze te laten ontsnappen uit hun alledaagse denkwijze.
En een gecombineerde versie van die 3 toch? die noemde hij ElDiablo of heeft hij jou dat niet verteld?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:
Hij heeft het me verteld ja:
1. Heroine
2. Crystal Meth
3. Krokodil.
Sommigen wel, anderen niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, maar met lange seks kan je toch ook vaker klaarkomen?
1 keer is ook wel weinig hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt geen seks, dán is er iets mis.
Ik zou als ik jou was:quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend ook allemaal dingen regelen voor mijn studie enzo. En veel dingen kopen nog, voor verjaardagen en kerst enzo, en dit is de enige tijd die ik er nog voor heb. Ik denk dat ik mezelf extra ga helpen met in slaap komen zo.
Tijdens onze meet kon hij amper meer praten man. Heeft wel een hele emmer kip leeggegetenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En een gecombineerde versie van die 3 toch? die noemde hij ElDiablo of heeft hij jou dat niet verteld?
oooooooowquote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang die sex duurt he.
Of een vol tamponnetje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt geen seks, dán is er iets mis.
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet om het andere maar zijn jullie allemaal scholieren of zo?
Gadverdamme!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of een vol tamponnetje.
al houdt dat niet alle mannen tegen
Hebben ze daar ook een KFC?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef Strani het volgende:
Tijdens onze meet kon hij amper meer praten man. Heeft wel een hele emmer kip leeggegeten
Wanneer ga je weer beginnen dan? Ik moet ook nog voor kerst dingen kopen maar ik kom er niet aan toe joh. DUs ik weet niet hoe ik dat ga doen. En hoe wil je jezelf helpen om in slaap te komen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend ook allemaal dingen regelen voor mijn studie enzo. En veel dingen kopen nog, voor verjaardagen en kerst enzo, en dit is de enige tijd die ik er nog voor heb. Ik denk dat ik mezelf extra ga helpen met in slaap komen zo.
Levend.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Tijdens onze meet kon hij amper meer praten man. Heeft wel een hele emmer kip leeggegeten
Komt allemaal wel goed schatje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik sta ook een week droog denk ik. En ik voel het nog niet echt ofzo. Ik heb ook niet gefapt of wat dan ook maar komt vast door alle stress en de tegenslagen in mijn korte leven. Soms zou ik willen dat ik een baby was ofzo en dat mijn hele leven nog voor me lag. Nu ben ik al 20. Ik heb trouwens morgen om 8:30 verplichtingen. En slapen kan ik totaal niet.
Stiekem heb je natuurlijk gewoon gelijk. Maar zonder die dingen heb ik pas helemaal een leeg levenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was:
- stoppen met FOK!
- stoppen met al die softe drugs
- stoppen met klagen
- en es een keer wat aan al die "problemen" doen
Blowmeet, wat verwacht je anders?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet om het andere maar zijn jullie allemaal scholieren of zo?
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of een vol tamponnetje.
Yep. Maar daar zal je mij niet vinden, gore zooi.quote:
Ja hebben ze. Maar nee het was in een Ierse pub en niet echt een emmer, meer een portie. Maar ik moet overdrijven he, voor het verhaal.quote:
Ik heb dat nooit zo erg gevonden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of een vol tamponnetje.
Je zit in een poreuze cirkel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem heb je natuurlijk gewoon gelijk. Maar zonder die dingen heb ik pas helemaal een leeg leven
Ik blijf liever een hele winter ijskoud op Nova Zembla zitten dan één trip door de Rode Zee.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
Ach, je merkt er pas wat van als je hem er weer uit trekt. Ja en het 'loopt' wat gesmeerder.quote:
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo erg gevonden.
Ik ga pas in september weer beginnen, maar nu met uitschrijven is het nog een heleboel gezeik. En ik ga een melatoninetablet nemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer beginnen dan? Ik moet ook nog voor kerst dingen kopen maar ik kom er niet aan toe joh. DUs ik weet niet hoe ik dat ga doen. En hoe wil je jezelf helpen om in slaap te komen?
Het is wel ranzig.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Of je houdt van haar, of niet zeg. Bloed is niet vies. Plas en poep wel.
Misschien vind je straks een leuke studie waar je veel tijd in gaat stoppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem heb je natuurlijk gewoon gelijk. Maar zonder die dingen heb ik pas helemaal een leeg leven
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef Sinji het volgende:
Hotwings. Vandaag nog gehad, zelf gemaakt want we hebben hier geen KFC
OK, en jij dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blowmeet, wat verwacht je anders?
Als ie daar is, op elke straathoek.quote:
Niet meer als ik straks ga werken. Tot dan is het nog even droevig allemaal. Maar ik heb over een paar weken weer een normaal leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zit in een poreuze cirkel.
Wat een stadquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ie daar is, op elke straathoek.
Vooral uitstellen, daar wordt het allemaal beter vanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet meer als ik straks ga werken. Tot dan is het nog even droevig allemaal. Maar ik heb over een paar weken weer een normaal leven.
Stom allemaal. Mijn zusje heeft nog steeds een scheikunde bijles nodig van een normaal persoon. Dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga pas in september weer beginnen, maar nu met uitschrijven is het nog een heleboel gezeik. En ik ga een melatoninetablet nemen.
Ja maar een man mag mij no way beffen als ik ongesteld benquote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Of je houdt van haar, of niet zeg. Bloed is niet vies. Plas en poep wel.
Ik hoop het echt. Ik ga meelopen bij farmacie in januari trouwens.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien vind je straks een leuke studie waar je veel tijd in gaat stoppen.
Vergeet niet dat je vrijdag op wintersport gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Niet meer als ik straks ga werken. Tot dan is het nog even droevig allemaal. Maar ik heb over een paar weken weer een normaal leven.
quote:
Visualquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar een man mag mij no way beffen als ik ongesteld ben
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf liever een hele winter ijskoud op Nova Zembla zitten dan één trip door de Rode Zee.
Ik heb een contract al, dus het is al concreet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooral uitstellen, daar wordt het allemaal beter van
Zijn er uberhaupt mannen die dat willen dan een ongesteld iemand beffen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
Dat was 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het ook nooit doen ook.quote:
Ja, leg dat es uit. Waarom wordt er oa op Fok zoveel gezeikt over ongestelde vrouwen!?? (door zowel de vrouwen zelf als de mannen).quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo erg gevonden.
En ze kent niemand uit haar eigen omgeving die wel een beetje scheikunde kan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Stom allemaal. Mijn zusje heeft nog steeds een scheikunde bijles nodig van een normaal persoon. Dus.
Het is nog vroeg, toch Strani?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef DigitalGirl het volgende:
ja dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken, maar wat jij nog zo laat op
Omdat ongesteldheid smerig is. En vervelend.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, leg dat es uit. Waarom wordt er oa op Fok zoveel gezeikt over ongestelde vrouwen!?? (door zowel de vrouwen zelf als de mannen).
Misschien dat ik mijzelf gelukkig moet prijzen, maar ik heb nog nooit zo'n 'zeikvriendin' gehad.
Het is ook totaal zinloos. De vrouw kan dan niet eens zwanger worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik zou het niet willen, bij mezelf.
Maar in een bui van enorme geilheid weet je natuurlijk niet.
Misschien 's avonds. Maar ik denk dat ik mijn vrije tijd voor Newb reserveerquote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je vrijdag op wintersport gaanOf ga je daar ook Fokken?
Ja, El_Matador.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt mannen die dat willen dan een ongesteld iemand beffen?
Geen idee. Ik denk alleen dat zij wel intelligent is.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ze kent niemand uit haar eigen omgeving die wel een beetje scheikunde kan?
Is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook totaal zinloos. De vrouw kan dan niet eens zwanger worden.
[/revo-mode]
Half 8. Ik moet nog eten. Een dikke steak denk ik, rood van het bloedquote:
Ja ik ben hier nooit meer in de buurt, ik werk hele dagen 120 km verderop, dus ik kan het echt niet doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ze kent niemand uit haar eigen omgeving die wel een beetje scheikunde kan?
Intelligent zijn en iets uit kunnen leggen zijn twee verschillende dingen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk alleen dat zij wel intelligent is.
Seks is vies en ranzig, hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, El_Matador.
En sowieso. Seks is vies en ranzig, dat is er juist zo lekker aan
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik zou het niet willen, bij mezelf.
Maar in een bui van enorme geilheid weet je natuurlijk niet.
Bij onze volgende meet gaan we naar een restaurant waar ze alleen kip hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Half 8. Ik moet nog eten. Een dikke steak denk ik, rood van het bloed
Ik heb gelukkig nooit zo'n last van mijn ongesteldheid, maar er zijn vrouwen voor wie het echt vervelend is. Enorme krampen die je doen creperen van de pijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, leg dat es uit. Waarom wordt er oa op Fok zoveel gezeikt over ongestelde vrouwen!?? (door zowel de vrouwen zelf als de mannen).
Misschien dat ik mijzelf gelukkig moet prijzen, maar ik heb nog nooit zo'n 'zeikvriendin' gehad.
Mijn eigen bijlesleerlinge vindt dat ik het kan, ze haalt bijna geen onvoldoendes meer nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Intelligent zijn en iets uit kunnen leggen zijn twee verschillende dingen natuurlijk.
Jullie zijn elkaars ex?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:
Dat was 10 jaar geleden.
Vingeren is ook lekker. En haar zien kronkelen, serieus, bestaat er iets mooiers?
Ja maar ze geeft ook al bijles dus daar heb ik wel vertrouwen inquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Intelligent zijn en iets uit kunnen leggen zijn twee verschillende dingen natuurlijk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij onze volgende meet gaan we naar een restaurant waar ze alleen kip hebben.
Ik zou daar voor passen uit eigen bewegingquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No way. Volgende meet kom je maar mooi bij mij thuis. Hormigas culonas.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij onze volgende meet gaan we naar een restaurant waar ze alleen kip hebben.
Erg kleine kans hoor. Maar het schijnt wel te kunnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben even helemaal in de war nu.
Lesgeven dan niet iets voor je Loka?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eigen bijlesleerlinge vindt dat ik het kan, ze haalt bijna geen onvoldoendes meer nu.
Haha, niet dat ik weet. Met die ex heb ik geen contact mee, weet niet wat ze nu doet.quote:
Lesgevenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lesgeven dan niet iets voor je Loka?
Zo geintegreerd hoef je nou ook weer niet te zijn hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
No way. Volgende meet kom je maar mooi bij mij thuis. Hormigas culonas.
Smerig lekker hoort sex te zijn!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, El_Matador.
En sowieso. Seks is vies en ranzig, dat is er juist zo lekker aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |