oooooooowquote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang die sex duurt he.
Of een vol tamponnetje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je elkaar 1 keer per week ziet en je hebt geen seks, dán is er iets mis.
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet om het andere maar zijn jullie allemaal scholieren of zo?
Gadverdamme!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of een vol tamponnetje.
al houdt dat niet alle mannen tegen
Hebben ze daar ook een KFC?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef Strani het volgende:
Tijdens onze meet kon hij amper meer praten man. Heeft wel een hele emmer kip leeggegeten
Wanneer ga je weer beginnen dan? Ik moet ook nog voor kerst dingen kopen maar ik kom er niet aan toe joh. DUs ik weet niet hoe ik dat ga doen. En hoe wil je jezelf helpen om in slaap te komen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend ook allemaal dingen regelen voor mijn studie enzo. En veel dingen kopen nog, voor verjaardagen en kerst enzo, en dit is de enige tijd die ik er nog voor heb. Ik denk dat ik mezelf extra ga helpen met in slaap komen zo.
Levend.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Tijdens onze meet kon hij amper meer praten man. Heeft wel een hele emmer kip leeggegeten
Komt allemaal wel goed schatje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik sta ook een week droog denk ik. En ik voel het nog niet echt ofzo. Ik heb ook niet gefapt of wat dan ook maar komt vast door alle stress en de tegenslagen in mijn korte leven. Soms zou ik willen dat ik een baby was ofzo en dat mijn hele leven nog voor me lag. Nu ben ik al 20. Ik heb trouwens morgen om 8:30 verplichtingen. En slapen kan ik totaal niet.
Stiekem heb je natuurlijk gewoon gelijk. Maar zonder die dingen heb ik pas helemaal een leeg levenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was:
- stoppen met FOK!
- stoppen met al die softe drugs
- stoppen met klagen
- en es een keer wat aan al die "problemen" doen
Blowmeet, wat verwacht je anders?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet om het andere maar zijn jullie allemaal scholieren of zo?
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of een vol tamponnetje.
Yep. Maar daar zal je mij niet vinden, gore zooi.quote:
Ja hebben ze. Maar nee het was in een Ierse pub en niet echt een emmer, meer een portie. Maar ik moet overdrijven he, voor het verhaal.quote:
Ik heb dat nooit zo erg gevonden.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of een vol tamponnetje.
Je zit in een poreuze cirkel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem heb je natuurlijk gewoon gelijk. Maar zonder die dingen heb ik pas helemaal een leeg leven
Ik blijf liever een hele winter ijskoud op Nova Zembla zitten dan één trip door de Rode Zee.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
Ach, je merkt er pas wat van als je hem er weer uit trekt. Ja en het 'loopt' wat gesmeerder.quote:
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo erg gevonden.
Ik ga pas in september weer beginnen, maar nu met uitschrijven is het nog een heleboel gezeik. En ik ga een melatoninetablet nemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer beginnen dan? Ik moet ook nog voor kerst dingen kopen maar ik kom er niet aan toe joh. DUs ik weet niet hoe ik dat ga doen. En hoe wil je jezelf helpen om in slaap te komen?
Het is wel ranzig.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Of je houdt van haar, of niet zeg. Bloed is niet vies. Plas en poep wel.
Misschien vind je straks een leuke studie waar je veel tijd in gaat stoppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem heb je natuurlijk gewoon gelijk. Maar zonder die dingen heb ik pas helemaal een leeg leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |