Bepaalde type users die je in elke SC ziet. Ik noem sowieso geen namen omdat ik hier daarvoor toch echt te weinig zitquote:
Ik weet niet, ik twijfel. Ken je de potloodtest? Als het potlood eronder uit valt wil ik ze niet zien en blijft hij mag je wel DMen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil jij een foto van mijn hangtieten?
nee ik heb het niet gevolgtquote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij dat ook alweer gevolgd?
Ik weet niet of ze die blonde chick is in haar fobo. Wie weet.
Heb ik toch goed gekozen door me volledig op humor te richten toen God me vroeg wat ik graag zou willen kunnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
De humorloosheid van Soit is soms wel pijnlijk ja. En de likeability factor is op internet daar sterk aan verbonden. Echt kut voor hem.
De likeability factor? Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
De humorloosheid van Soit is soms wel pijnlijk ja. En de likeability factor is op internet daar sterk aan verbonden. Echt kut voor hem.
Ja, maar dát mag dus niet meer van Moonquote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer naar Spanje, dan schop ik het er wel uit
Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe een potlood daaronder moet blijven hangenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik twijfel. Ken je de potloodtest? Als het potlood eronder uit valt wil ik ze niet zien en blijft hij mag je wel DMen.
Dat is onmogelijk denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik stel voor een nieuwe SC te openen die verboden is voor kusjekroel gelul en tere zieltjes
Ik kan er een heel etui met potloden onder doen en dan hangen ze er nog als slappe theezakken overheenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik weet niet, ik twijfel. Ken je de potloodtest? Als het potlood eronder uit valt wil ik ze niet zien en blijft hij mag je wel DMen.
We verwachten er dan ook enorm veel van!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Puntenjager het volgende:
Was iedereen nou elkaar de hersens aan het inslaan in het vorige deel!?? Dat moet wat worden op de meet
Tsja, when pubers and grownups collide, krijg je dit soort vlammetjes in de panquote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
hoe merk ik dat ik hier te weinig zit ??? Ik ben overal clueless over en een heel eerlijk een boel dingen hier qua gedoe boeien me niet erg. En eigenlijk bevalt me dat wel
Ik kom niet om je te neuken. We zijn vrienden en die doen dat nietquote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef Strani het volgende:
Ja, maar dát mag dus niet meer van Moon
Als je dikke hangende tieten hebt gaat het wel makkelijk denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe een potlood daaronder moet blijven hangen
had tom lehrer ook "the elements song" ?quote:
Van blowen wordt je chill. Bovendien mogen wat mij betreft de ruziezoekende pubers thuisblijvenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Puntenjager het volgende:
Was iedereen nou elkaar de hersens aan het inslaan in het vorige deel!?? Dat moet wat worden op de meet
Ik kan iedereen aanquote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Puntenjager het volgende:
Dat zit in Gooische vrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh dus schoppen betekent niet hetzelfde als kennen en schikken. Nu begrijp ik het.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kom niet om je te neuken. We zijn vrienden en die doen dat niet
Ja, dat is hemquote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
had tom lehrer ook "the elements song" ?
hij is vet!
Ga denk ik ook eens een keer naar de meet kan nog lachen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Puntenjager het volgende:
Na ja, het is iig vermakelijk om mee te lezen. Ik kan me alleen vaak niet druk genoeg maken om mee te posten. Tevens heb ik ook nog andere shit te doen...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
We verwachten er dan ook enorm veel van!
Het boeit je allemaal niet, we weten het nu wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
hoe merk ik dat ik hier te weinig zit ??? Ik ben overal clueless over en een heel eerlijk een boel dingen hier qua gedoe boeien me niet erg. En eigenlijk bevalt me dat wel
haha hij heeft een heleboel leuke.quote:
Nee, dit was de letterlijke versie van het woordquote:Op woensdag 21 december 2011 00:54 schreef Strani het volgende:
Oh dus schoppen betekent niet hetzelfde als kennen en schikken. Nu begrijp ik het.
Opschepperquote:Op woensdag 21 december 2011 00:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Na ja, het is iig vermakelijk om mee te lezen. Ik kan me alleen vaak niet druk genoeg maken om mee te posten. Tevens heb ik ook nog andere shit te doen...
Ja, kijk, dat verwacht je toch niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dit was de letterlijke versie van het woord
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
hallo topic paranoia much als je nou een niet bezig zou zijn met obsessief bezig houden of iemand een kloon is of niet zou je ook nog eens een leven hebben.
Waar maken jullie je allemaal druk om zeg![]()
Kunnen jullie voortaan gewoon optyfen of dan gewoon niet reageren op zulke posts?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ook, dit gaat helemaal nergens meer over.
Beetje mensen verdenken van een kloon... boeie
later
Dat komt omdat jij sowieso bijna nooit deel neemt aan discussies, tenzij het over je eigen sores gaat. Terwijl ieder ander participeert in het actuele onderwerp.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
Klopt, daar heb ik het ook van.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zit in Gooische vrouwen.
Trouwens werkt die test niet bij grote borsten lijkt me. Nooit gedaan overigens.
Dit wilde ik ook posten.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het boeit je allemaal niet, we weten het nu wel.
nou of iemand je mag op het internet , en pfoe pfoe wat een verschrikking als ze je niet mogen op internet dat kan mijn tere hartje niet aanquote:
Dat puberale geruzie (jij noemt het vermakelijkheidsfactor) is niet voor iedereen even vermakelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie voortaan gewoon optyfen of dan gewoon niet reageren op zulke posts?Zodra de vermakelijkheidsfactor van het topic enigszins stijgt of afwijkt van het reguliere ''goedemorgen!
" dan lopen er al wat mensen te zeiken hier.
Die neerwaartse spiraal zie ik nu al een tijdje qua tere zieltjes.
Zo kom ik over? Hmm.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou of iemand je mag op het internet , en pfoe pfoe wat een verschrikking als ze je niet mogen op internet dat kan mijn tere hartje niet aan
Hahaa ik heb nu wel zin in die meet. Kom jij ook?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
DAT zullen we nog wel es zien
Jonguh, bij alles wat ik voorstel hou ik in mijn achterhoofd wat je missie is. Je kent me nu toch wel en ik zou toch niks voorstellen wat dat in gevaar kan brengen?quote:
Gelukkig is het op het internet, anders zou je me een mep verkopenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou of iemand je mag op het internet , en pfoe pfoe wat een verschrikking als ze je niet mogen op internet dat kan mijn tere hartje niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |