Ben ik mee gestopt omdat ik telkens zwart voor mijn ogen werd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien door de dieetpillen?
Nee, ik ook niet. Normaalgesproken dan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben ik de enige die niet drinkt? Anders dan fristi
Loka niet, dacht ik, en Capstan ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Kun je de TT niet lezen? We drinken alleen thee vriiieeendquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Fristi? Nu klink je als een andere FOK!ker die alleen maar fristi dronk. Overigens fristi op meets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
2spicy theequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je de TT niet lezen? We drinken alleen thee vriiieeend
Dat je foto's van je tieten op het internet zet.quote:
Nu lijk je net -Strawberry-, die weet ook altijd alles van iedereen en antwoord dan voor die persoon.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Loka niet, dacht ik, en Capstan ook niet.
Ik heb geen zin om te zoekenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Linkje dm'en? posthistory staat toch helemaal vol joh
Ach, ik ben toch levenloosquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat je foto's van je tieten op het internet zet.
[..]
Nu lijk je net -Strawberry-, die weet ook altijd alles van iedereen en antwoord dan voor die persoon.
ja maar!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was een beetje kut, omdat ik toen al een soort van een vriendje had, die de volgende dag langs zou komen.
Wat naar, hopelijk word het minder nu je met die pillen gestopt bent dan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik mee gestopt omdat ik telkens zwart voor mijn ogen werd.
Maar er zijn meerdere redenen waardoor mijn maag een beetje verzwakt zou kunnen zijn, dieetpillen hebben vast meegespeeld ja.
Tja, jullie passen misschien wel bij elkaar qua innerlijk. Uiterlijk alleen niet, je kan beter krijgen.quote:
gast we hadden het toch nog op de meet over sinosappels tieten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Linkje dm'en? posthistory staat toch helemaal vol joh
Heb je geen kpd toegang?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
Nu ben ik verdomme benieuwd naar der tieten.
Ehm... thanks, I guessquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Tja, jullie passen misschien wel bij elkaar qua innerlijk. Uiterlijk alleen niet, je kan beter krijgen.
Je wist wel dat ik met hem gezoend was, en dat ik de dag erna seks met hem had enzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar!
ja maar!
ja daar ben ik (Veel) later pas achter gekomen, dat jij dus al een vriendje had.
ik wist wel dat je iemand leuk vond enzo, maar wist niet dat het al zover was:')
nee echt waar, dat is nog, dat wist ik heel lang niet. pas maand later achtergekomen ofzo.
ik had het topic toch niet genoeg gelezen, of gemist, of volgens het topic had je nog steeds geen vriendje.
Enzo, ofzo, enzo, enzo, ofzo, wieeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar!
ja maar!
ja daar ben ik (Veel) later pas achter gekomen, dat jij dus al een vriendje had.
ik wist wel dat je iemand leuk vond enzo, maar wist niet dat het al zover was:')
nee echt waar, dat is nog, dat wist ik heel lang niet. pas maand later achtergekomen ofzo.
ik had het topic toch niet genoeg gelezen, of gemist, of volgens het topic had je nog steeds geen vriendje.
jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wist wel dat ik met hem gezoend was,
oh dat weet ik niet meer zeker, maar dat zal dan wel.quote:en dat ik de dag erna seks met hem had enzo![]()
Dat heb ik je de hele tijd wel verteld in elk geval
Vroeger was het wel lekkerder toen er nog lekker veel suiker inzat,quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fristi? Nu klink je als een andere FOK!ker die alleen maar fristi dronk. Overigens fristi op meets.
Oh. Nou ja, het was in elk geval niet heel erg slim van mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja
[..]
oh dat weet ik niet meer zeker, maar dat zal dan wel.
Ik kan dit bevestigen. En dat doe ik dan ook maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Loka niet, dacht ik, en Capstan ook niet.
Hahahaha. Ik vind het zo raar he. Dat vreemdgaan en dan...nouja...heeel vreemd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
HHahahaha sinos ik lig om je in een scheur
[..]
[..]![]()
Morgen maak ik weer een nieuwe. En overmorgen ook weer. Gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef Myraela het volgende:
Hey, maar , waarom nu weer deze account? Ik houd al die namen echt niet bij.
Vind je hem leuk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wist wel dat ik met hem gezoend was, en dat ik de dag erna seks met hem had enzo![]()
Dat heb ik je de hele tijd wel verteld in elk geval
Oh, faal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
Die foto's staan niet in KPD, dus heloefje kan ook gewoon kijken.
Je hebt zo lekker de overhand eropquote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik vind het zo raar he. Dat vreemdgaan en dan...nouja...heeel vreemd.
Vind je hem knap?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
mlig?
Hij is wel een prima jongen hoor.
Vind je haar oprecht intelligent overkomen?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt zo lekker de overhand eropOok een reden waarom ik je intelligent vind.
Ik wilde dit ook bevestigen...maar toen bedacht ik me dat ze waarschijnlijk tien jaar jonger is, of zoquote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #82
Damn, die iforgotmyname is lekker
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt zo lekker de overhand eropOok een reden waarom ik je intelligent vind.
Wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind je haar oprecht intelligent overkomen?
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef kutkloon7 het volgende:
Ja jij niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
hehe, mag best van mij hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde dit ook bevestigen...maar toen bedacht ik me dat ze waarschijnlijk tien jaar jonger is, of zo
Moeilijk te zeggen. Maar ze heeft soms wel hele constructieve posts waar je wat aan hebt. Alleen niet perse in dit topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Komt heel misschien omdat je iedereen junkies noemtquote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Karzai het volgende:
Slaap lekker karzai
Dankjewel mensen
Onbeschoft tuig hier
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gast we hadden het toch nog op de meet over sinosappels tieten?
dat was toch met jou?
Wat een geweldig topic sowiesoquote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef kutkloon7 het volgende:
Weet ik niet meer, kan wel... toen geen indruk achtergelaten blijkbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gast we hadden het toch nog op de meet over sinosappels tieten?
dat was toch met jou?
Omdat je een lompe hork bent wat doet vermoeden dat je een vent bent.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef Sinosappel het volgende:
Sinji, waarom doe je altijd zo lullig tegen mij? Ik doe toch ook niet lullig tegen jou?
Hehe, betraptquote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
Respect voor de vrouwen die ondanks overmaat aan DM/PM gewoon lekker door blijven posten met schaarsgeklede foto's trouwens
@Forgotmyname
Je hebt simpelweg een perfect lichaam, train je veel?
Van niemand hè slimmerdquote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Je ziet die forgotmyname haar hoofd niet eens.
Ik zal het nog eens proberenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Komt heel misschien omdat je iedereen junkies noemt. Social skills zijn geen grap blijkbaar [ afbeelding ]
Wel erg aandachtsgeil is het niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de S&G overigens veel toffer dan KPD. Een beetje mooie foto's ipv opengesperde kutjes.
Slaap lekker schatquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zal het nog eens proberen
Welterusten liefjes
Ik vermoed dat je misbruik wilt maken van de kwetsbare gasten hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef Sinosappel het volgende:
Sinji, waarom doe je altijd zo lullig tegen mij? Ik doe toch ook niet lullig tegen jou?
Ja of die piemel close upsquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de S&G overigens veel toffer dan KPD. Een beetje mooie foto's ipv opengesperde kutjes.
quote:
Echt, waarom in vredesnaam.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Jij doet ook altijd lullig tegen mij. Omdat je denkt dat ik een man ben? Iedereen weet toch inmiddels wel dat dat niet zo is. En wat dan nog, wat boeit het je? Als je me echt zo vervelend vind laat me dan gewoon. Ik laat jou toch ook gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je een lompe hork bent wat doet vermoeden dat je een vent bent.
Ja maar dat hoort bij vrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel erg aandachtsgeil is het niet?
Later ouwequote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Welterusten liefjes
O, ff gemist, braaf jochie van mequote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Karzai het volgende:
Slaap lekker karzai
Dankjewel mensen
Onbeschoft tuig hier
Trusten karzaiquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Welterusten liefjes
Triest ja als je zo om aandacht verlegen zit dat je goedkeuring wil van wat fappende zolderautistenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Je ziet die forgotmyname haar hoofd niet eens.
Mooie foto's vind ik persoonlijk ook veel spannender. Veel dingen zijn minder mooi als je weet wat er onder zitquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Hahahahhahahaaa wat een held!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
Sinos, check die laatste reacties in dat topic, je gaat stuk denk ik
Ik weet ook niet zo goed waarom ik daar ooit toegang voor heb gevraagdquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ja dat wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is sowieso hatelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je misbruik wilt maken van de kwetsbare gasten hier.
Helaas.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort bij onzekere vrouwen.
Dan kan je niet anders dan lelijk zijn in het leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Triest ja als je zo om aandacht verlegen zit dat je goedkeuring wil van wat fappende zolderautisten
ok, lekker lichaam dan, boeiequote:Op woensdag 21 december 2011 00:07 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan kan je niet anders dan lelijk zijn in het leven.
Oh, ik zie nu pas dat ze geen hoofden showen. Kloon, dat valt me dan van je tegen, dat mens kan zo lelijk als de nacht zijn. Juist omdat ze zulke foto's post; plork.
Nee, je bent feministe. Dat is nog erger dan een man die zich voordoet als vrouw. Ik heb geen zin om je te laten. Ik reageer hier op wie ik wil en hoe ik wil en als ik je reacties raar vind, dan zal ik ook niet schromen daar op te reageren. C'est la vie, niet iedereen mag je.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
Jij doet ook altijd lullig tegen mij. Omdat je denkt dat ik een man ben? Iedereen weet toch inmiddels wel dat dat niet zo is. En wat dan nog, wat boeit het je? Als je me echt zo vervelend vind laat me dan gewoon. Ik laat jou toch ook gewoon.
Toch apart. Ik val meer op mannen dan vrouwen, maar die mannentopics in KPD of ergens anders doen het echt niet voor mij. Ik kijk veel liever in de vrouwentopics.quote:
Die hebben een eigen topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Waarom posten daar geen kerels dan?
Als je een beetje had opgelet dan had je gemerkt dat ik m'n best doe om goeie adviezen te geven en dat ik zelf ook soms advies wil.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je misbruik wilt maken van de kwetsbare gasten hier.
Is een apart topic voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Waarom posten daar geen kerels dan?
Same herequote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch apart. Ik val meer op mannen dan vrouwen, maar die mannentopics in KPD of ergens anders doen het echt niet voor mij. Ik kijk veel liever in de vrouwentopics.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Joah, gewoon een zak over dr kop trekken jongeeuhh!
Je denkt toch helemaal niet zo positief over jezelf bleek laatst?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet. Ik ben wel aandachtsgeil maar niet onzeker.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch apart. Ik val meer op mannen dan vrouwen, maar die mannentopics in KPD of ergens anders doen het echt niet voor mij. Ik kijk veel liever in de vrouwentopics.
ik vind eigenlijk de meeste mannen die in zo'n topic posten er beter uitzienquote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet positief over mezelf, maar ook niet onzeker hoor. Ik weet gewoon wat ik aan mezelf heb en ben er tevreden mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je denkt toch helemaal niet zo positief over jezelf bleek laatst?
Maar ik weet niet, heb toch altijd wel het idee dat een meerderheid wel onzeker is, en slechts een deel gewoon exhibitionistisch oid.
Zelfde. Tenminste, als het niet helemaal naakt is. Helemaal naakt vind ik een man dan weer mooier. Maar het is ook beide wel een andere manier van mooi voor mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan de vrouwen of dan jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk de meeste mannen die in zo'n topic posten er beter uitzien
Ik kijk nu maar dat vind ik ook. Qua lichaam. Kan ook niet anders, geen hoofden enzoquote:Op woensdag 21 december 2011 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wil dat dan niet gewoon zeggen dat je met mannen meer hebt in het echte leven i.p.v. op een beeldscherm?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen eerder uit onzekerheid dat soort foto's posten en mannen eerder om te "pronken"quote:Op woensdag 21 december 2011 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
En dan de reacties afwachten? Ok...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen eerder uit onzekerheid dat soort foto's posten en mannen eerder om te "pronken"
Oke. Dan heb ik bij deze mn laatste woorden aan jou vuil gemaakt en ga ik nu weer op leuke dingen reageren van leuke mensenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je bent feministe. Dat is nog erger dan een man die zich voordoet als vrouw. Ik heb geen zin om je te laten. Ik reageer hier op wie ik wil en hoe ik wil en als ik je reacties raar vind, dan zal ik ook niet schromen daar op te reageren. C'est la vie, niet iedereen mag je.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij doet ook altijd lullig tegen mij. Omdat je denkt dat ik een man ben? Iedereen weet toch inmiddels wel dat dat niet zo is. En wat dan nog, wat boeit het je? Als je me echt zo vervelend vind laat me dan gewoon. Ik laat jou toch ook gewoon.
Maar cactus, je zou een stuk liever zijn als je je wat minder afzet tegen anders denkenden... Je uit je sterk tegen drugs gebruikers, tegen mensen die hun tieten flashen op internet...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je bent feministe. Dat is nog erger dan een man die zich voordoet als vrouw. Ik heb geen zin om je te laten. Ik reageer hier op wie ik wil en hoe ik wil en als ik je reacties raar vind, dan zal ik ook niet schromen daar op te reageren. C'est la vie, niet iedereen mag je.
Welterusten!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
Ik ga nu maar echt eens slapen, weltrusten
Waar de fuck gaat dit nou weer over?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haar bewijsfoto met FOK!briefje en mandarijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik heb niks tegen je, ken je nog niet zo lang van dit forum. Maar tietenfoto's bewijzen niks natuurlijk. En ergens is het juist wel 'verdacht' dat een nieuwkomer zo snel zulke foto's online zet.
Wat is daar eigenlijk verdacht aan? Ik vind haar trouwens niet posten als een kerel ofzo. Zal wel aan mij liggen dat ik die dingen nooit herken.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik heb niks tegen je, ken je nog niet zo lang van dit forum. Maar tietenfoto's bewijzen niks natuurlijk. En ergens is het juist wel 'verdacht' dat een nieuwkomer zo snel zulke foto's online zet.
Omdat ik een bewijsfoto heb laten zien aan wat lieve mensen hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Mooi, scheelt weer posts van je.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke. Dan heb ik bij deze mn laatste woorden aan jou vuil gemaakt en ga ik nu weer op leuke dingen reageren van leuke mensen![]()
Met het eerste ben ik het eens met het tweede niet. Heb het al wel eens eerder gezegd maar misschien niet in de volgende woorden maar waarom jezelf telkens buiten de fok community plaatsen?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Triest ja als je zo om aandacht verlegen zit dat je goedkeuring wil van wat fappende zolderautisten
Ze komt toch al naar de blowmeet?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:14 schreef palawan het volgende:
Sinos moet dus naar de blowmeet komen, of naar serious request meet ofzo. Problem solved
Gaat het serieus daarom? Ik heb haar niets choquerends zien posten wat betreft feministische standpunten eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als we camme kan ik beamen dat jij jij bent. Zullen we dat maar doen danquote:Op woensdag 21 december 2011 00:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat ik een bewijsfoto heb laten zien aan wat lieve mensen haha
Nou, prima dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze komt toch al naar de blowmeet?
Vind ik ook niet. Maar ik ben inactief geweest de laatste tijd dus mss ligt het daar aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk verdacht aan? Ik vind haar trouwens niet posten als een kerel ofzo. Zal wel aan mij liggen dat ik die dingen nooit herken.
Ik ook maar ik zie dat nu niet. Iemand hier heeft het gezegd en iedereen heeft het overgenomen, zo zal het gegaan zijn vermoed ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet. Maar ik ben inactief geweest de laatste tijd dus mss ligt het daar aan.
Waarom zou ik lief gevonden willen worden en daarmee niet trouw zijn aan wat ik vind?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
Maar cactus, je zou een stuk liever zijn als je je wat minder afzet tegen anders denkenden... Je uit je sterk tegen drugs gebruikers, tegen mensen die hun tieten flashen op internet...
Nergens voor nodig joh
Ik snap haar ook niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Nee ik vind dat de vrouwen die zich zo fel afkeren op sinos eigenlijk wel even iets verder mogen kijken dan haar tieten... Er zit ook nog een persoon achter - zegt een man-
Jij kunt toch checken of het een kloon is of niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vind haar manier van posten ook apart en te aanwezig. Komt op mij over als een kloon. Maar ik verdenk iedereen altijd van het zijn van een kloon, het kan ook iemand zijn die voor het eerst het internet heeft ontdekt en nog een beetje moet wennen.
Ik heb die tieten niet eens gezien, poststijl staat me niet aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Maar... Wat me wel opvalt is dat het echt alleen de vrouwen zijn die zich ergeren aan Sinosappel...
Misschien zit daar een of ander evolutionair principe achter? In het echt zie je ook dat vrouwen groepjes vormen als er een vrouw in sletterige kleding langsloopt...
Al zou het een vriendin zijn zouden ze elkaar ophemelen dat ze super mooi is...
Nee ik vind dat de vrouwen die zich zo fel afkeren op sinos eigenlijk wel even iets verder mogen kijken dan haar tieten... Er zit ook nog een persoon achter - zegt een man-
Ik ook, dit gaat helemaal nergens meer over.quote:
Sinji is dus een vrouw.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Maar... Wat me wel opvalt is dat het echt alleen de vrouwen zijn die zich ergeren aan Sinosappel...
Misschien zit daar een of ander evolutionair principe achter? In het echt zie je ook dat vrouwen groepjes vormen als er een vrouw in sletterige kleding langsloopt...
Neen, dat kunnen forumadmins en ze vertellen het alleen als het een kloon is als het een kloon van een geband iemand is.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij kunt toch checken of het een kloon is of niet?
Nah, ik zie het als iemand met nare bijbedoelingen. Zo verdacht. Kingtoppie vind haar wel lief en intelligent though. Maar hij is dan ook heel gevoelig.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaat het serieus daarom? Ik heb haar niets choquerends zien posten wat betreft feministische standpunten eigenlijk.
Nee, daar gaat het niet om. Ik vind hoe de manier van posten en hoe ze hier binnen kwam irritant. Daar is het op gebaseerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Gaat het serieus daarom? Ik heb haar niets choquerends zien posten wat betreft feministische standpunten eigenlijk.
Nare bijbedoelingen?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nah, ik zie het als iemand met nare bijbedoelingen. Zo verdacht. Kingtoppie vind haar wel lief en intelligent though. Maar hij is dan ook heel gevoelig.
Strani en Supersoep zijn vrouwen?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Wie zegt dat ik een teer zieltje heb, ja ik zit soms overhoop en ik post dan ook daadwerkelijk ANDERS ik ben op dat moment ook helemaal niet mezelf.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik lief gevonden willen worden en daarmee niet trouw zijn aan wat ik vind?
Ik heb niks met drugs, iedereen moet zelf weten of hij/zij dat wil gebruiken, maar ik vind het puberaal gedrag. Tieten flashen op internet vind ik gewoon zo goedkoop en triest, daar kan ik niet normaal over denken.
Het boeit mij itt jou totaal niet hoe mensen over me denken. Je mag me of je mag me niet, maar je zult over mij nooit kunnen zeggen dat ik hypocriet, schijnheilig of een meeloper ben. Ik ben recht voor zijn raap en daar kun je tegen of daar kun je niet tegen. Ik kan slecht tegen tere zieltjes zoals jij je vaak gedraagt.
Ik vind het niet direct. Het komt nep over.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niets tegen Sinos eigenlijk. Ze is tenminste wel direct.
Maar waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nah, ik zie het als iemand met nare bijbedoelingen. Zo verdacht. Kingtoppie vind haar wel lief en intelligent though. Maar hij is dan ook heel gevoelig.
Wat komt nep over?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet direct. Het komt nep over.
Ach de klooncheck is zo eenvoudig te omzeilenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen, dat kunnen forumadmins en ze vertellen het alleen als het een kloon is als het een kloon van een geband iemand is.
Dit ja, aandachtsparasiet.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Ik vind hoe de manier van posten en hoe ze hier binnen kwam irritant. Daar is het op gebaseerd.
Eerder scammer of troller. Kijk naar monkeyyyquote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nare bijbedoelingen?
Maagdenlokker ofzo?
Misschien. Toen ik net begon met posten klonk het ook allemaal wat onoprecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet direct. Het komt nep over.
Er zijn meer wegen naar Rome.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach de klooncheck is zo eenvoudig te omzeilen
Wat een onzin. Cactus en Sinji, 50/50.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het sneu voor types als kingtoppie die er in gelovenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:20 schreef stefanhaan het volgende:
Ook al is ze misschien een troll, ik kan er wel om lachen
Nouja ik zal wel wat selectief lezen dan sorryquote:Op woensdag 21 december 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Cactus en Sinji, 50/50.
Ja dat is wel beetje jammer als het een echte troll blijkt te zijn. Maar ik heb wel vermoedens dat het geen troll is overigens ik DM je ff.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor types als kingtoppie die er in geloven
Ditquote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
hallo topic paranoia much als je nou een niet bezig zou zijn met obsessief bezig houden of iemand een kloon is of niet zou je ook nog eens een leven hebben.
Waar maken jullie je allemaal druk om zeg![]()
Vandaar, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Ik vind hoe de manier van posten en hoe ze hier binnen kwam irritant. Daar is het op gebaseerd.
Hoe is het nou weer obsessief dat een paar users uiten hoe ze denken over een ander?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
hallo topic paranoia much als je nou een niet bezig zou zijn met obsessief bezig houden of iemand een kloon is of niet zou je ook nog eens een leven hebben.
Ik zie oprecht niet in waarom zij een trol zou zijn. Ik lees dan ook niet alles maar wat ik heb gezien is niet raar. Volgens mij overdrijf jij en maak je d'r je eigen verhaaltje van.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
En ditquote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje jammer als het een echte troll blijkt te zijn.
Ik ben het denk ik vergeten. Of ik was er niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vandaar, dat heb ik gemist.
Was monkyy dat? Heeft ze geld afgetroggeld van mensen hier ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een oplichter, vaak ook in financiële sfeer.
Manier van posten. Maar zoals ik al zei is dat een beetje de manier van iemand die niet gewend is op fora te posten. Ik kan het niet uitleggen, het is het woordgebruik, smiley-gebruik. Ik lees posts enorm visueel, ik lees een toon.quote:
Geldt toch voor de meeste vrouwen in dit topic, de aandacht is verleidelijk ook al gaat om "zolder autisten".quote:Op woensdag 21 december 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar ik mis belangrijke info blijkbaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb cactus nog nooit zo geirriteerd gezien
Ik heb een snaartje geraakt denk ik. Hoe precies weet ik niet. Door mn tieten te showen? Door af en toe een opmerking te plaatsen over neuken? Doordat ik zo "mannelijk" overkom?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja mee eens. Pffquote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ze is vast jaloers op je niet-hangende tieten.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb een snaartje geraakt denk ik. Hoe precies weet ik niet. Door mn tieten te showen? Door af en toe een opmerking te plaatsen over neuken? Doordat ik zo "mannelijk" overkom?
Wie zal het zeggen...
Maar ze was toch ook niet gewend om op fora te posten? Of zeg ik nu iets heel stoms?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Manier van posten. Maar zoals ik al zei is dat een beetje de manier van iemand die niet gewend is op fora te posten. Ik kan het niet uitleggen, het is het woordgebruik, smiley-gebruik. Ik lees posts enorm visueel, ik lees een toon.
Maar in ieder geval dezelfde manier die kloons gebruiken om overduidelijk te maken dat ze niet weten hoe het gaat op het forum.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ze is vast jaloers op je niet-hangende tieten.
Vergeet Kree niet, toen was ik echt over de rooie. Die Sinosappel moet ik gewoon niet, maar zit verder weinig irritatie achter. Kingtoppie krijg ik wel jeuk van omdat hij zo enorm conflict vermijdend/bestrijdend is en iedereen altijd kusjekroel met elkaar moet doen. Van dat gedrag raak ik geirriteerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand voor de gek houden kan je ook oplichting noemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Was monkyy dat? Heeft ze geld afgetroggeld van mensen hier ofzo?
Waarom?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet Kree niet, toen was ik echt over de rooie. Die Sinosappel moet ik gewoon niet, maar zit verder weinig irritatie achter. Kingtoppie krijg ik wel jeuk van omdat hij zo enorm conflict vermijdend/bestrijdend is en iedereen altijd kusjekroel met elkaar moet doen. Van dat gedrag raak ik geirriteerd.
Hey, ik maak me totaal niet druk hoor. Dit is het internet maar. Jij vroeg om een verklaring, die heb ik gegevenquote:
Dito.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vergeet Kree niet, toen was ik echt over de rooie. Die Sinosappel moet ik gewoon niet, maar zit verder weinig irritatie achter. Kingtoppie krijg ik wel jeuk van omdat hij zo enorm conflict vermijdend/bestrijdend is en iedereen altijd kusjekroel met elkaar moet doen. Van dat gedrag raak ik geirriteerd.
Oh. Maar Ik heb het over scammen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand voor de gek houden kan je ook oplichting noemen.
Ik denk het. En ze vindt het sletterig. Ach als ik blij ben met mn lichaam en ik vind het wel spannend om het te laten zien vind ik dat prima kunnen. Vrouwen zijn toch inmiddels in 2011 de baas over hun eigen lichaam en als ze het leuk vinden om dat te doen, dikke prima dan tochquote:Op woensdag 21 december 2011 00:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Tja, misschien had ik het ook wel gedaan als ik single was.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk het. En ze vindt het sletterig. Ach als ik blij ben met mn lichaam en ik vind het wel spannend om het te laten zien vind ik dat prima kunnen. Vrouwen zijn toch inmiddels in 2011 de baas over hun eigen lichaam en als ze het leuk vinden om dat te doen, dikke prima dan toch
Wie is een ander om zich daar zo overdreven aan te storen?
hoe gaat dit dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een oplichter, vaak ook in financiële sfeer.
Dat is het hem vast... cactus bewijs het tegendeel eens.... pics pics.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat er niks is met mensen die gewoon een discussie hebben of elkaar niet moeten. Beter dat het hier out in the open wordt gezegd, dan dat er achter de schermen geroddeld wordt. Ik hou er niet van als ik beperkt word in het geven van mijn mening, omdat het niet aardig zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
Kingtoppie krijg ik wel jeuk van omdat hij zo enorm conflict vermijdend/bestrijdend is en iedereen altijd kusjekroel met elkaar moet doen.
Ik zal er op letten, maar ik vind conflicten maken een beetje zielig.quote:
Jij kunt dat al.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe gaat dit dan?
hoe kan je met ze incontact komen?
Zelfde idee.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Maar Ik heb het over scammen.
Ik heb een pic van Cactus.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is het hem vast... cactus bewijs het tegendeel eens.... pics pics.
Oh oke gelukkig. Ik had een beetje de indruk dat je je heel erg aan mij stoorde vanwege al die lullige posts. Maar dan kan ik die in het vervolg gewoon weer negeren (wat ik ookal deed maar was idd wel ff benieuwd naar een verklaring)quote:Op woensdag 21 december 2011 00:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey, ik maak me totaal niet druk hoor. Dit is het internet maar. Jij vroeg om een verklaring, die heb ik gegeven
Soms moeten dat soort dingen er gewoon even uit. Schijnheilig gedoe lijkt me erger.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er op letten, maar ik vind conflicten maken een beetje zielig.
Ik ook niet, ik zal me in het vervolg minder aantrekken wat mensen van me vindenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat er niks is met mensen die gewoon een discussie hebben of elkaar niet moeten. Beter dat het hier out in the open wordt gezegd, dan dat er achter de schermen geroddeld wordt. Ik hou er niet van als ik beperkt word in het geven van mijn mening, omdat het niet aardig zou zijn.
Wie wil je oplichten?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe gaat dit dan?
hoe kan je met ze incontact komen?
Doet me denken aan deze manquote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms moeten dat soort dingen er gewoon even uit. Schijnheilig gedoe lijkt me erger.
Heel verstandig. Ga je je een stuk beter door voelenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ook niet, ik zal me in het vervolg minder aantrekken wat mensen van me vinden
O die gozer was lachenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze man
[ afbeelding ]
Snap ik, ik geef ook wel toe dat ik een beetje aandachtsgeil uit de hoek kan komen. Atleast qua ''kusje-kroel''quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms moeten dat soort dingen er gewoon even uit. Schijnheilig gedoe lijkt me erger.
nee het is me droom geweest op de wanhopige momenten van jaren lang alleen in bed liggen om een golddiger te krijgen enzo als ik maar lang genoeg wachtte.quote:
en niet in de zin van weer een prostituee. ze moet wel blijven terugkomen, dat wederzien mogelijk is.quote:
Welkom op het internet. Mensen zijn niet altijd lief.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke gelukkig. Ik had een beetje de indruk dat je je heel erg aan mij stoorde vanwege al die lullige posts. Maar dan kan ik die in het vervolg gewoon weer negeren (wat ik ookal deed maar was idd wel ff benieuwd naar een verklaring)
Dan moet je eerst rijk worden door de loterij te winnen of een topbaan krijgen enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het is me droom geweest op de wanhopige momenten van jaren lang alleen in bed liggen om een golddiger te krijgen enzo als ik maar lang genoeg wachtte.
[..]
en niet in de zin van weer een prostituee.
Denk niet dat je een golddigger aan gaat trekken met een uitkering als inkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het is me droom geweest om een golddiger te krijgen enzo.
ik zie het zelfs dan niet gebeuren. nee. want waar vind je dan de golddiggers?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat je een golddigger aan gaat trekken met een uitkering als inkomen.
Nog een reden om je studie te vervolgen!
Als je genoeg verdient makkelijk. Dan heb je ze voor het uitkiezenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie het zelfs dan niet gebeuren. nee.
Trustequote:Op woensdag 21 december 2011 00:35 schreef Capstan het volgende:
Mijn ogen willen niet meer. Ik ga slapen. Welterusten, allemaal!
ja wat waar dan? of moet dat dan tijdens de bezigheden die veel verdienen het contact komen ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je genoeg verdient makkelijk. Dan heb je ze voor het uitkiezen
Met een dure wagen rondrijden en knipogen naar blonde wijven met neptieten.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie het zelfs dan niet gebeuren. nee. want waar vind je dan de golddiggers?
Ja ik ga ook wel. Een vriend gaat mee als ik een afspraak maak. Ergens volgend jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef Strani het volgende:
Zo, lekker gegeten.
Nou een reactie zonder quote want ik gebruik die spytool.
Myraela, je moet echt dat maagonderzoek gaan doen. Het lijk mij ook akelig maar eventuele gevolgen van het negeren van deze pijn zullen veel akeliger zijn.
Dit topic misschienquote:Op woensdag 21 december 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie het zelfs dan niet gebeuren. nee. want waar vind je dan de golddiggers?
Als je zat geld hebt, gewoon dure auto's kopen. Zo bekend mogelijk proberen te worden. En dan als ze je dan herkennen als je door de stad loopt. Dat er een horde vrouwen op je afkomt.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat waar dan? of moet dat dan tijdens de bezigheden die veel verdienen het contact komen ofzo?
stel je wint de lotto, zonder roem (anoniem ofzo en wil geen publiciteit).
of je erft wat ofzo.
Ik beperk je niet in je mening, ik zal alleen aankaarten dat ik hem kortzichtig vind.. Nu nog een keer want je denkt dat ik alleen conflicten vermijd terwijl ik eigenlijk over jouw kortzichtigheid in discussie ga.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat er niks is met mensen die gewoon een discussie hebben of elkaar niet moeten. Beter dat het hier out in the open wordt gezegd, dan dat er achter de schermen geroddeld wordt. Ik hou er niet van als ik beperkt word in het geven van mijn mening, omdat het niet aardig zou zijn.
je hebt eem dmquote:Op woensdag 21 december 2011 00:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je zat geld hebt, gewoon dure auto's kopen. Zo bekend mogelijk proberen te worden. En dan als ze je dan herkennen als je door de stad loopt. Dat er een horde vrouwen op je afkomt.
Ik heb hier ook al zo vaak gezegd dat ik een man 45 ben, maar niemand wil het geloven.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Overigens heeft die monky niemand in de gek gehouden. Het stond notabene nog in haar fobo: ik ben een dikke man van in de 50 ofzo. Iedereen dacht alleen dat het een grap was.
ZOveel blonde wijven met neptieten zie ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een dure wagen rondrijden en knipogen naar blonde wijven met neptieten.
Gegarandeerd succes.
Okay mooiquote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja ik ga ook wel. Een vriend gaat mee als ik een afspraak maak. Ergens volgend jaar.
Ik ben een mooie blonde meid van 18. En ik wil dsaten met Sinjo.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al zo vaak gezegd dat ik een man 45 ben, maar niemand wil het geloven.
Ze heeft mensen wel voor de gek gehouden, ze heeft een hele identiteit van iemand anders gestolen. Maar het schijnt geen man te zijn, gewoon een onzeker meisje of zo die zelf niet zo knap is.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef -Nouvelles het volgende:
Overigens heeft die monky niemand in de gek gehouden. Het stond notabene nog in haar fobo: ik ben een dikke man van in de 50 ofzo. Iedereen dacht alleen dat het een grap was.
Dan zijn we snel uit gediscussieerd, want het interesseert me niks dat jij me kortzichtig vindt.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik beperk je niet in je mening, ik zal alleen aankaarten dat ik hem kortzichtig vind.. Nu nog een keer want je denkt dat ik alleen conflicten vermijd terwijl ik eigenlijk over jouw kortzichtigheid in discussie ga.
Anders neem je het even serieus.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
ZOveel blonde wijven met neptieten zie ik niet
Die was hier tot voor kort volgens mijquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn we snel uit gediscussieerd, want het interesseert me niks dat jij me kortzichtig vindt.
Ik weet nooit wat ik daarop moet zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft mensen wel voor de gek gehouden, ze heeft een hele identiteit van iemand anders gestolen. Maar het schijnt geen man te zijn, gewoon een onzeker meisje of zo die zelf niet zo knap is.
En dat heb ik ook in mijn fobo gehad, dat maakt nog niet dat het klopt.
Goed spul ja, Rennies zijn rukquote:Op woensdag 21 december 2011 00:38 schreef Strani het volgende:
Okay mooi
Als je ook last van maagzuur hebt kan ik omeprazol aanbevelen.
Waarop?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik daarop moet zeggen.
Nee toch? Dat was een rel in ONZ.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die was hier tot voor kort volgens mij
awww wat lief.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze heeft mensen wel voor de gek gehouden, ze heeft een hele identiteit van iemand anders gestolen. Maar het schijnt geen man te zijn, gewoon een onzeker meisje of zo die zelf niet zo knap is.
Trouwens, in een tijd als deze moet er eens een test ontwikkeld worden voor internet-IQ. Bij sommigen is dit (helaas voor hen) zeer laagquote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En deed zich voor als een man...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
Die was hier tot voor kort volgens mij
Oh dat kan ook wel. Heb er niet alles van meegekregen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee toch? Dat was een rel in ONZ.
volgens mij realiseren sommigen niet dat dit het internet isquote:Op woensdag 21 december 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin steeds meer een afkeer voor SC's te krijgen. Nu post ik hier amper, ben meer een lurker. Maar dat eeuwige gezeik. Altijd die mensen die er niet tegen kunnen als er een discussie gaande is en willen dat alles zo lief mogelijk is
.
Tjah, zelf wetenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zijn we snel uit gediscussieerd, want het interesseert me niks dat jij me kortzichtig vindt.
Het meest vermakelijke was een gast die hard ging stampen met zijn voeten omdat hij zelf een foto van zijn borstkas had gestuurd naar Monkeyyyquote:Op woensdag 21 december 2011 00:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh dat kan ook wel. Heb er niet alles van meegekregen.
Tja, het is een aparte en harde wereld waarin we leven met z'n allen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het sneu van haar, maar nog sneuer van users die helemaal over de rooie gingen.
Heb jij dat ook alweer gevolgd?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
awww wat lief.
dat maakt alles goed, dit laat me haar willen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Tja, het is een aparte en harde wereld waarin we leven met z'n allen.
In het echte leven heb je ook zulke mensen hoor, die alles met de mantel der liefde willen bedekken en ondertussen eetstoornissen hebben oid.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:44 schreef stefanhaan het volgende:
volgens mij realiseren sommigen niet dat dit het internet is
Die ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke was een gast die hard ging stampen met zijn voeten omdat hij zelf een foto van zijn borstkas had gestuurd naar Monkeyyy
SDat is wel fucking grappig vind ik. Ik lach.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke was een gast die hard ging stampen met zijn voeten omdat hij zelf een foto van zijn borstkas had gestuurd naar Monkeyyy
Da's ook wel weer logisch. Sommige mensen hebben in hun dagelijks leven genoeg negativiteit om zich heen en komen hier om even te relaxen. Anderen komen hier om lekker scherp te communiceren.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin steeds meer een afkeer voor SC's te krijgen. Nu post ik hier amper, ben meer een lurker. Maar dat eeuwige gezeik. Altijd die mensen die er niet tegen kunnen als er een discussie gaande is en willen dat alles zo lief mogelijk is
.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
SDat is wel fucking grappig vind ik. Ik lach.
quote:
Wat doet vermoeden dat hij niet alleen foto's van zijn borstkas heeft gestuurdquote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Sinji het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat doet vermoeden dat hij niet alleen foto's van zijn borstkas heeft gestuurd
Was dat nou Harrie Jekkers, met die moeder die steeds wanhopig riep of er iemand nog een koekje (of iets anders) wilde?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In het echte leven heb je ook zulke mensen hoor, die alles met de mantel der liefde willen bedekken en ondertussen eetstoornissen hebben oid.
Daar dacht ik ook al aan. Leuk man.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat doet vermoeden dat hij niet alleen foto's van zijn borstkas heeft gestuurd
Tja. Voor mij een reden om flink te gaan minderen in mijn vaste SC topics. Ik heb geen zin meer in dat gejank van tere zieltjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook wel weer logisch. Sommige mensen hebben in hun dagelijks leven genoeg negativiteit om zich heen en komen hier om even te relaxen. Anderen komen hier om lekker scherp te communiceren.
Dat botst wel eens. Altijd zo geweest in elke slowchat of chatroom in de wereld en gaat ook altijd zo blijven. Gewoon niet te veel op letten.
Net alsof dat uit maakt, jah het is internet maar tuurlijk joh.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mij realiseren sommigen niet dat dit het internet is
Ik liet me gisteren even meetrekken in de ellende maar vandaag ben ik weer aangesterkt.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja. Voor mij een reden om flink te gaan minderen in mijn vaste SC topics. Ik heb geen zin meer in dat gejank van tere zieltjes.
Geen idee, want ik heb Harrie nooit gezien denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef Strani het volgende:
Was dat nou Harrie Jekkers, met die moeder die steeds wanhopig riep of er iemand nog een koekje (of iets anders) wilde?
Je jankt zelf man. Houd eens op met posten, het is off topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja. Voor mij een reden om flink te gaan minderen in mijn vaste SC topics. Ik heb geen zin meer in dat gejank van tere zieltjes.
Loop niet zo te trollen. Je bent niet grappig. Of heb je echt wat op?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. Leuk man.
Wil jij een foto van mijn hangtieten?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef -Nouvelles het volgende:
Daar dacht ik ook al aan. Leuk man.
Maak anders nog een account aan, internetheldje.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je jankt zelf man. Houd eens op met posten, het is off topic.
Zoals wie dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
.
Het was in elk geval een familie die de hele tijd aan het ruziën was op vakantie en die moeder die er steeds wanhopig tussen kwam of iemand nog een koekje wilde, of iets dergelijks.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee, want ik heb Harrie nooit gezien denk ik.
Ik stel voor een nieuwe SC te openen die verboden is voor kusjekroel gelul en tere zieltjesquote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |