Ik vermoed dat je misbruik wilt maken van de kwetsbare gasten hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef Sinosappel het volgende:
Sinji, waarom doe je altijd zo lullig tegen mij? Ik doe toch ook niet lullig tegen jou?
Ja of die piemel close upsquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de S&G overigens veel toffer dan KPD. Een beetje mooie foto's ipv opengesperde kutjes.
quote:
Echt, waarom in vredesnaam.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de S&G overigens veel toffer dan KPD. Een beetje mooie foto's ipv opengesperde kutjes.
Jij doet ook altijd lullig tegen mij. Omdat je denkt dat ik een man ben? Iedereen weet toch inmiddels wel dat dat niet zo is. En wat dan nog, wat boeit het je? Als je me echt zo vervelend vind laat me dan gewoon. Ik laat jou toch ook gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je een lompe hork bent wat doet vermoeden dat je een vent bent.
Ja maar dat hoort bij vrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel erg aandachtsgeil is het niet?
Later ouwequote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zal het nog eens proberen
Welterusten liefjes
O, ff gemist, braaf jochie van mequote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Karzai het volgende:
Slaap lekker karzai
Dankjewel mensen
Onbeschoft tuig hier
Trusten karzaiquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zal het nog eens proberen
Welterusten liefjes
Triest ja als je zo om aandacht verlegen zit dat je goedkeuring wil van wat fappende zolderautistenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef -Nouvelles het volgende:
Je ziet die forgotmyname haar hoofd niet eens.
Mooie foto's vind ik persoonlijk ook veel spannender. Veel dingen zijn minder mooi als je weet wat er onder zitquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Hahahahhahahaaa wat een held!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
Sinos, check die laatste reacties in dat topic, je gaat stuk denk ik
Ik weet ook niet zo goed waarom ik daar ooit toegang voor heb gevraagdquote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ja dat wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is sowieso hatelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je misbruik wilt maken van de kwetsbare gasten hier.
Helaas.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort bij onzekere vrouwen.
Dan kan je niet anders dan lelijk zijn in het leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Triest ja als je zo om aandacht verlegen zit dat je goedkeuring wil van wat fappende zolderautisten
ok, lekker lichaam dan, boeiequote:Op woensdag 21 december 2011 00:07 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan kan je niet anders dan lelijk zijn in het leven.
Oh, ik zie nu pas dat ze geen hoofden showen. Kloon, dat valt me dan van je tegen, dat mens kan zo lelijk als de nacht zijn. Juist omdat ze zulke foto's post; plork.
Nee, je bent feministe. Dat is nog erger dan een man die zich voordoet als vrouw. Ik heb geen zin om je te laten. Ik reageer hier op wie ik wil en hoe ik wil en als ik je reacties raar vind, dan zal ik ook niet schromen daar op te reageren. C'est la vie, niet iedereen mag je.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
Jij doet ook altijd lullig tegen mij. Omdat je denkt dat ik een man ben? Iedereen weet toch inmiddels wel dat dat niet zo is. En wat dan nog, wat boeit het je? Als je me echt zo vervelend vind laat me dan gewoon. Ik laat jou toch ook gewoon.
Toch apart. Ik val meer op mannen dan vrouwen, maar die mannentopics in KPD of ergens anders doen het echt niet voor mij. Ik kijk veel liever in de vrouwentopics.quote:
Die hebben een eigen topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Waarom posten daar geen kerels dan?
Als je een beetje had opgelet dan had je gemerkt dat ik m'n best doe om goeie adviezen te geven en dat ik zelf ook soms advies wil.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je misbruik wilt maken van de kwetsbare gasten hier.
Is een apart topic voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Waarom posten daar geen kerels dan?
Same herequote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch apart. Ik val meer op mannen dan vrouwen, maar die mannentopics in KPD of ergens anders doen het echt niet voor mij. Ik kijk veel liever in de vrouwentopics.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Joah, gewoon een zak over dr kop trekken jongeeuhh!
Je denkt toch helemaal niet zo positief over jezelf bleek laatst?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet. Ik ben wel aandachtsgeil maar niet onzeker.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch apart. Ik val meer op mannen dan vrouwen, maar die mannentopics in KPD of ergens anders doen het echt niet voor mij. Ik kijk veel liever in de vrouwentopics.
ik vind eigenlijk de meeste mannen die in zo'n topic posten er beter uitzienquote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |