Ben ik mee gestopt omdat ik telkens zwart voor mijn ogen werd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien door de dieetpillen?
Nee, ik ook niet. Normaalgesproken dan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben ik de enige die niet drinkt? Anders dan fristi
Loka niet, dacht ik, en Capstan ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Kun je de TT niet lezen? We drinken alleen thee vriiieeendquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Fristi? Nu klink je als een andere FOK!ker die alleen maar fristi dronk. Overigens fristi op meets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef DigitalGirl het volgende:
2spicy theequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je de TT niet lezen? We drinken alleen thee vriiieeend
Dat je foto's van je tieten op het internet zet.quote:
Nu lijk je net -Strawberry-, die weet ook altijd alles van iedereen en antwoord dan voor die persoon.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Loka niet, dacht ik, en Capstan ook niet.
Ik heb geen zin om te zoekenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Linkje dm'en? posthistory staat toch helemaal vol joh
Ach, ik ben toch levenloosquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat je foto's van je tieten op het internet zet.
[..]
Nu lijk je net -Strawberry-, die weet ook altijd alles van iedereen en antwoord dan voor die persoon.
ja maar!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was een beetje kut, omdat ik toen al een soort van een vriendje had, die de volgende dag langs zou komen.
Wat naar, hopelijk word het minder nu je met die pillen gestopt bent dan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik mee gestopt omdat ik telkens zwart voor mijn ogen werd.
Maar er zijn meerdere redenen waardoor mijn maag een beetje verzwakt zou kunnen zijn, dieetpillen hebben vast meegespeeld ja.
Tja, jullie passen misschien wel bij elkaar qua innerlijk. Uiterlijk alleen niet, je kan beter krijgen.quote:
gast we hadden het toch nog op de meet over sinosappels tieten?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Linkje dm'en? posthistory staat toch helemaal vol joh
Heb je geen kpd toegang?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
Nu ben ik verdomme benieuwd naar der tieten.
Ehm... thanks, I guessquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Tja, jullie passen misschien wel bij elkaar qua innerlijk. Uiterlijk alleen niet, je kan beter krijgen.
Je wist wel dat ik met hem gezoend was, en dat ik de dag erna seks met hem had enzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar!
ja maar!
ja daar ben ik (Veel) later pas achter gekomen, dat jij dus al een vriendje had.
ik wist wel dat je iemand leuk vond enzo, maar wist niet dat het al zover was:')
nee echt waar, dat is nog, dat wist ik heel lang niet. pas maand later achtergekomen ofzo.
ik had het topic toch niet genoeg gelezen, of gemist, of volgens het topic had je nog steeds geen vriendje.
Enzo, ofzo, enzo, enzo, ofzo, wieeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar!
ja maar!
ja daar ben ik (Veel) later pas achter gekomen, dat jij dus al een vriendje had.
ik wist wel dat je iemand leuk vond enzo, maar wist niet dat het al zover was:')
nee echt waar, dat is nog, dat wist ik heel lang niet. pas maand later achtergekomen ofzo.
ik had het topic toch niet genoeg gelezen, of gemist, of volgens het topic had je nog steeds geen vriendje.
jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wist wel dat ik met hem gezoend was,
oh dat weet ik niet meer zeker, maar dat zal dan wel.quote:en dat ik de dag erna seks met hem had enzo![]()
Dat heb ik je de hele tijd wel verteld in elk geval
Vroeger was het wel lekkerder toen er nog lekker veel suiker inzat,quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fristi? Nu klink je als een andere FOK!ker die alleen maar fristi dronk. Overigens fristi op meets.
Oh. Nou ja, het was in elk geval niet heel erg slim van mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja
[..]
oh dat weet ik niet meer zeker, maar dat zal dan wel.
Ik kan dit bevestigen. En dat doe ik dan ook maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Loka niet, dacht ik, en Capstan ook niet.
Hahahaha. Ik vind het zo raar he. Dat vreemdgaan en dan...nouja...heeel vreemd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
HHahahaha sinos ik lig om je in een scheur
[..]
[..]![]()
Morgen maak ik weer een nieuwe. En overmorgen ook weer. Gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef Myraela het volgende:
Hey, maar , waarom nu weer deze account? Ik houd al die namen echt niet bij.
Vind je hem leuk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wist wel dat ik met hem gezoend was, en dat ik de dag erna seks met hem had enzo![]()
Dat heb ik je de hele tijd wel verteld in elk geval
Oh, faal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
Die foto's staan niet in KPD, dus heloefje kan ook gewoon kijken.
Je hebt zo lekker de overhand eropquote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik vind het zo raar he. Dat vreemdgaan en dan...nouja...heeel vreemd.
Vind je hem knap?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
mlig?
Hij is wel een prima jongen hoor.
Vind je haar oprecht intelligent overkomen?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt zo lekker de overhand eropOok een reden waarom ik je intelligent vind.
Ik wilde dit ook bevestigen...maar toen bedacht ik me dat ze waarschijnlijk tien jaar jonger is, of zoquote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #82
Damn, die iforgotmyname is lekker
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt zo lekker de overhand eropOok een reden waarom ik je intelligent vind.
Wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind je haar oprecht intelligent overkomen?
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #82
Damn, die iforgotmyname is lekker
Ja jij niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
hehe, mag best van mij hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde dit ook bevestigen...maar toen bedacht ik me dat ze waarschijnlijk tien jaar jonger is, of zo
Moeilijk te zeggen. Maar ze heeft soms wel hele constructieve posts waar je wat aan hebt. Alleen niet perse in dit topic.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Komt heel misschien omdat je iedereen junkies noemtquote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef Karzai het volgende:
Slaap lekker karzai
Dankjewel mensen
Onbeschoft tuig hier
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gast we hadden het toch nog op de meet over sinosappels tieten?
dat was toch met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |